Білімділер поралы

Жанғыш пайдалы қазбалар

Тақырыбы: Жанғыш пайдалы қазбалар
4 сынып
Сабақ мақсаты: Жанғыш пайдалы қазбалар түрі, қасиеттері, өндірілуі, еліміздегі басты кен орындарымен танысу.
Жетістік критерилері: •
Сабақтың смарт мақсаты: Барлық оқушылар орындай алады:
Жанғыш пайдалы қазбаларды анықтай алады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Жанғыш пайдалы қазбалардың қасиетін айта алады.
Кейбір оқушылар орындай алады:
Өндірілетін кен орындарын анықтай алады.
Бағалау критерийі:
дескрипторлар
- жанғыш пайдалы қазбаларды анықтай алады.
- жанғыш пайдалы қазбалардың қасиеттерін ажыратады.
- жанғыш пайдалы қазбалардың өмірде қолданылатын біледі.
Құндылықтарға баулу
Еңбекқорлыққа, қандай нәрсенің де қасиетін бағалай білуге тәрбиелейді.
Пәнаралық байланыс: география
Алдыңғы оқу: Кенді пайдалы қазбалар

Басы Оқушыларды 3 топқа бөлу
- тас көмір
- мұнай
- газ
«Менің көңіл – күйім» жаттығуы. Смайлик арқылы көрсету.

Ортасы
«Сәйкестендіру тесті» (үй тапсырмасы)
«Кім жылдам?» әдісі ( өткен сабақты пысықтау)
Мағынаны тану. (жаңа сабақ)
«Джигсо» әдісі. Жанғыш пайдалы қазбалар.
Мәтінді оқып, постер қорғайды. Мәтінді 3 топқа бөліп беру.
1 - топ. Тас көмір
2 - топ. Мұнай
3 - топ. Газ
«Сен білесің бе?» видеоролик көру.
Көмір – өсімдік қалдықтарынан түзілген жанғыш, қатты шөгінді кен жынысы.
Көмір көп таралған пайдалы қазба. Қазақстанда аса ірі көмір кендері Қарағанды, Екібастұз көмір алаптарында орналасқан. Қазіргі таңда көмірді отын ретінде пайдаланамыз.
Мұнай - теңіз өсімдіктері мен жануарлары қалдықтары судың түбіне жинақтала беруінен болады. Мұнайдың түсі қызғылт, қоңыр қошқыл, кейде ол ашық сарғыш түсті, ақшыл болып та келеді. Мұнай судан жеңіл. Мұнай өз бойынан электр тогын өткізбейді. Мұнайдан халық шаруашылығына керекті заттар алынып отыр: бензин, керосин, парафин, көптеген иіссу түрлері, кремдер, парфюмериялық жұмсақ майлар, дәрі - дәрмектер, пластмасса, машина дөңгелектері тағы басқа заттар жасалады.
Газ - тасымалдануы жеңіл, бағалы химиялық шикізат. Өндірісте пластмасса, химия талшықтарын, синтетикалық каучук, азот тыңайткыштарын алуда қолданылады.
Сергіту сәті
«Қызыл гүлім – ай»
«Зерделейік»
Жанғыш пайдалы қазбаларды күнделікті өмірде пайдаланып жүрміз бе?

«Бумеранг» әдісі (кері байланыс, тест тапсырмасы)
1. Жанғыш пайдалы қазбаларға не жатады?
А) тас көмір, мұнай, газ Ә) мұнай, гранит, мыс
Б) газ, тас көмір, қорғасын
2. Тас көмірдің аса ірі кен орны қайда орналасқан?
А) Өскемен, Семей Ә) Қарағанды, Екібастұз
Б) Маңғыстау, Атырау
3. Каспий маңы ойпаты мен Маңғыстау түбегінен не өндіреді?
А) тас көмір, мұнай Ә) қорғасын, алюминий
Б) мұнай, газ
4. Мұнайдан не алынады?
А) фосфорит, мәрмәр Ә) бензин, газ, жанармай
Б) жанғыш газ, әктас
5. Мұнай неден пайда болады?
А) көмір қалдықтарынан
Ә) жәндіктер мен өсімдік шірінділерінен
Б) май қалдықтарынан
6. Газды картада қандай белгімен белгілейді?
А) қара түсті шаршы Ә) қара түсті үшбұрыш
Б) ақ түсті үшбұрыш

Қызылорда облысы, Қармақшы ауданы,
Төребай би ауылы ауылы, №199 орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі Жұматаева Айжан Айдарбайқызы

Жанғыш пайдалы қазбалар. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 131
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 131
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика