Менің апам-дәрігер

Пәні: Дүниетану
Тақырыбы: «Менің апам - дәрігер»
Мақсаты: Мәтінді түсіндіру, оны сын тұрғысынан ойлау арқылы меңгерту.
Білімділігі: Оқушыларға жаңа мәтін туралы түсінік беру, өз ойларын ашық айта білуге төселдіру. Өз бетімен жұмыс жасауға бейімдеу.
Дамытушылығы: Ауылдағы мекемелер, шаруа, маман, көлік түрлері туралы өзіндік көзқарас қалыптастыру.
Тіл байлықтарын арттыру.Ауыл тұрмыс-тіршілігі жайында ойларын тереңірек білуге ұмтылдыру.
Тәрбиелілігі: Оқушылардың туған жерге деген қызығушылығын ояту, оны сүйе білуге тәрбиелеу.Адал, абыройлы оқушы болуға жетелеу.
Түрі:Аралас сабақ
Әдіс-тәсілі:әңгімелеу, түсіндіру, сұрақ-жауап, көрнекілікпен жұмыс, сөздік жұмыс, венн диаграммасы, топтастыру, ойын түрлері, өзін-өзі жетілдіру, өзін-өзі бағалау.
Көрнекілігі:көшпелі тақта, суреттер салынған плакаттар, суреттер, үлестірмелі таяқшалар, т.б.

Жүрісі: І.Ұйымдастыру кезеңі
Жаңа сабаққа назар аударту.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау, бағалау
1) Көктемгі көрініс бейнеленген сурет тақтаға ілінеді.Сурет арқылы «гүл теру»ойыны ойналып, сұраққа жауап алынады.
2) Ауыл көрінісі бейнеленген суреттерін тексеру, мадақтау.

ІІІ.Жаңа сабақ
«Менің апам дәрігер»
Алдын-ала дайындалып келген оқушыларды анықтау.
1.«Кім болам?» ойыны ойналады
Оқушылардың болашақта, азамат болғанда кім болатындары туралы пікір алысады.
«Дәрігер». Дәрігер адамдарды емдейді.
- Ендеше бүгінгі сабақтың тақырыбы: «Менің апам –дәрігер».
2.Түсіндірме жұмыс
- Оқушыларға жаңа сабақты сурет арқылы түсіндіру.
3.Оқулықпен жұмыс
- Мәтінді оқушыларға тізбектей оқыту.
- Жеке-жеке жүргізіп оқыту.
Жаңа сабақты игерту:Үйдегі көмек

4. Сергіту сәті «Апам үшін күнде де.»
5. Тапсырмалар
1) Ауылды жерде қандай мекемелер барын байқа.
Балабақша, Аурухана, Тәртіп сақтау бөлімшесі, Мектеп, Кітапхана, Мәдениет үйі, Теміржол бекеті, Спорт мектеб,і Дәріхана.
Мәтіндегі мекемелер: балабақша, аурухана, мектеп.

2) Ауылдағы шаруа түрлерін теріп оқу. «Жасалған жұмыс түрлері».
- Сиыр сауады, тамақ дайындайды, ауруларды емдейді, ағаш жарады, малға жем береді, малды
ауылды аралайды.
- Үйге жиылған отбасы мүшелері не істейді?
- Әркім өзінің атқарған шаруасы жайында әңгімелейді, пікірлеседі.

3) Ауылда қандай мамандар жұмыс жасайды?
- Мәтіндегі мамандар:дәрігер, мал дәрігері.
- Маман түрлері:мұғалім, теміржолшы, күзетші, құрылысшы, жүргізуші, жөндеуші, су айдаушы,
малшы, есепші, бақылаушы, суретші, мүсіндеуші, тәрбиеші, т.б.

4) Көліктің қандай түрлерін білесің? «Венн диаграммасы»
Қала мен ауыл
Ауыл Қала
5.Дәптермен жұмыс «Сөздік жұмыс»
Салт атты - атқа мінген адам.
Ат-арба - атқа жегілген арба.
IY.Қорытындылау «Өзін-өзі жетілдіру»

Жаңа білімді бекіту: Мұғалімге қояр сауал, ой толықтыру, жеткен нәтиже (мазмұнын немесе өзінің жаңа
сабақ бойынша түсінігін әңгімелеу).

-Үйден алдын-ала дайындық жұмысын жүргізген екі оқушы.
1.Сағынғали Амангүл
2.Жұбандық Әсемгүл
Алдын-ала оқу Үйдегі көмек Мұғалімге қояр сауал Ой толықтыру Жеткен нәтиже
1.Мәтінді үйден бес рет оқыдым.
Мазмұнын айтуға дайындалдым.
«Дәрігер» туралы сұрадым.

Олардың атқаратын жұмыстарын білдім.
Мәтін не себепті дәрігер туралы айтылған?
Мәтін туралы мағлұмат алдым.
Маман, мекемелерді ажырата білдім.
Үйдегі дайындығымның арқасында қиындықсыз ойлаған мақсатыма жеттім.

2.Мәтінді түсініп оқыдым.Тапсырмаларға көз жүгірттім.
Мәтіндегі мамандардан басқа қандай маман иелері барын сұрап білдім.
Тапсырмаларды қызыға отырып орындауға тырыстым.
Мұғалімнің көмегімен жаңа сабақты игердім.

Y.Үйге тапсырма:мәтіннің мазмұнын айту
YІ.Өзін-өзі бағалау
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Серіктестер жаңалықтары
  • Матниязова Гульнар Кадиржановна

    Қызылорда облысы, Арал қаласы, Арал көпсалалы колледжінің орыс тілі мен әдебиеті пәні оқытушысы Матниязова Гульнар Кадиржановна
  • Бала және теледидар

    Бала тәрбиесі – аса күрделі, әрі ұзақ процесс. Олардың мінез - құлықтары мен жеке қасиеттерінің қалыптасуына отбасы мен жақындары, бөбекжай - бақшасы мен мектеп, қоршаған орта мен көше әсер етеді. ...
  • Түлкіде қонақта

    Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы Жасы: «2 - 3» Бірінші кіші «Балдаурен» тобы Тақырыбы: Түлкіде қонақта Білім беру саласы: «Таным», «Шығармашылық»
  • Дарабоз

    Қарағанды облысы, Сәтбаев қаласы, Абай атындағы №4 мектеп - лицейінің бастауыш сынып мұғалімі Маденова Эльмира Кайратовна
  • Аңқау арыстан

    Сабақтың тақырыбы: Ертегілер. Аңқау арыстан Сабақтың мақсаты: 1. Ертегі түрлерімен таныстыра отырып, ертегіні түсініп оқу, ертегі кейіпкерлерінің іс - әрекетіне мінездеме беру, ертегідегі негізгі ...
  • Менің әжем!

    Әже - баланың әкесінің, сондай - ақ, анасының шешесін атайтын, туыстық қатынасты білдіретін атау. Одан арғылары үлкен әже немесе ұлы әже деп аталады. Қазақ отбасындағы әже орны ерекше әрі қадірлі.
  • Ауылдағы еңбек

    Мақсаты: Тақырып бойынша қарапайым сұрақтарға жауап беруге баулу. Грамматикалық тақырыпты әртүрлі тапсырмалар арқылы қайталау. Байланыстырып сөйлеу дағдыларын ұштап, сұраққа толық, жүйелі жауап ...
  • Екі таңбалы сандарды бір таңбалы сандаға жазбаша көбейту

    Қарағанды облысы, Сәтбаев қаласы, Абай атындағы №4 мектеп - лицейінің бастауыш сынып мұғалімі Маденова Эльмира Кайратовна
Әкімшілікпен хабарласу
Эл.почта: kum2017@yandex.ru

Жеке хабарлама жіберу

Жарнама беру
Өз пікіріңді білдір
Қандай бәйге ұйымдастырылса қатысар едіңіз?
Ұстаздар арналған
Оқушыларға арналған
Сурет салудан
Өлең жазудан
Шығарма жазудан
Білімділер аруы
Сайтта кім бар
Барлығы: 186
Қолданушылар: 3
Қонақтар: 183
Роботтар: 2
Gulaim Дина Н.А. Тлекші
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика