Білімділер поралы

Есепті теңдеу құру арқылы шығару

Сабақтың тақырыбы: Есепті теңдеу құру арқылы шығару.
Сабақтың мақсаты: Есептерді теңдеу құру отырып шешу жолын ұғындыру. Сөз есептерге теңдеу құру арқылы шешуді үйрену, сауатты түрде шапшаң орындау арқылы балалардың ойлау қабілетін дамыту.
Ұқыпты орындап, қатесіз жазуға, теңдеуді сауатты құра білуге дағды қалыптастыру.
Балаларды топпен ұйымдаса жұмыс істей білуге, еңбекке баулу.
Көрнекілігі: сызбалар, кестелер, суреттер, тесттер, оқулық
Сабақ түрі: аралас.
Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, топпен жұмыс, тест сынығы, салыстыру.

Жоспар: І Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй тапсырманы сұрау.
ІІІ. Жаңа сабақ.
ІV. Жаңа сабақты бекіту.
V. Қорытындылау, бағалау.
VI. Үйге тапсырма.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Жаңа сабақ.
Есепті теңдеу құру арқылы шешу.

«Ой қозғау»
Теңдеудің неше түрі бар? (күрделі, қарапайым)
Салыстыру, ұқсастығы неде, айырмашылығы неде? (ұқсастығы екеуіде теңдеу, айырмашылығы: күрделі екі немесе көп амалмен орындалады, қара - пайым: тек қана бір амалмен орындалады)

«Ойлан тап!»
1 кг сары май 360 теңге тұрады.
Жарты кг сары май қанша тұрады? 200г сары май ше?

1 кг сары май 360 теңге тұрады. Жарты кг сары май қанша тұрады?
360: 2 = 180 (жарты, н/е 500г)
х: 2 = 18 (теңдеу құру)
х = 18 • 5
х = 90____.
90: 5 – 18
18 = 18
Қайсысы ыңғайлы? (теңдеу)
«Топпен жұмыс»
І – топ № 3. Есепті теңдеу құру арқылы шығару.
Бар еді – 1706қап ұн.
Қалды – 1009қап ұн.
Жөнелтілді -? Қап ұн
Ш: 1706 – х = 1009
х = 1706 – 1009
х = 697.
1706 – 697 = 1009
1009 = 1009
Ж: 697 қап ұн
ІІ – топ № 4 – 208бет,
Болды - 548т қызылша.
Қалды - 399т қызылша.
Тиеп жіберді -? т қызылша.
Ш: 548 – х = 399
х = 548 – 399
х = 149.
548 – 149 = 399
399 = 399
Ж: 149т қызылша.
ІІІ - топ № 5 - 208бет,
Әр қатарына 8 көшеттен - 5 қатар
Жиектеді -? көшет
Болды - 63 көшет.
Ш: (8• 5) + х = 63
40 + х = 63
х = 63 - 40
х =23
(8• 5) + 23 = 63
63 = 63
Ж: 23 көшетпен жиектеді.

ІV топ.
№6. Есепті теңдеу құру арқылы шығар.
S = 18 км,
t = 2сағ,
v1 = 4км/сағ,
v2 =? км/сағ
Ш: 18: 2 – х = 4
9 – х = 4
х = 9 – 4
х = 5
18: 2 – 5 = 4
4 = 4
Ж: v2 = 5 км/сағ
Сұрақ – жауап алу.
Салыстыру:
Күрделі мен жай теңдеудің ұқсастығы, айырмашылығы неде?

Есепті теңдеу құру арқылы шығару. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 54
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 54
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика