Білімділер поралы

Сан құрамы

Тақырыбы: Сан құрамы
Мақсаты: Балаларға өз еркімен атқаратын тапсырма беріп, өткен сабақтарда танысқан сандарға талдау, жасау. Құрамын анықтап, сандарға байланысты алған білім деңгейін бақылау.
Ақыл - ой белсенділігін күшейту, шапшаңдыққа, дәлдікке тәрбиелеу.

Сабақ барысы:
I. Ұйымдастыру бөлімі:
Психологиялық сәт (хормен айту)
- Армысың айтын күн!
Армысың көк аспан!
Сәлеметсіз бе, достарым
Сіздерді көрсем қуанам
Қуан, шаттан алақай!
Қуанатын күн бүгін
Қайырлы таң!
Қайырлы күн!
Күліп шықты күн бүгін.

II. Жаңа сабақ
а) Әлемде үлкен бір ел болыпты. Бұл елдің тұрғындары сандар екен.
Балалар тақтаға шығу, санамақ айтып беру (1 - 10 дейін)
- Санау білеміз ме: Ия (хормен айту)
ә) Тақтаға назар аудару
- Ненің сүретін көріп тұрсыңдар?
- Балалар не жетіспейді?
- Қараңдаршы, жай гүлден қандай айырмашылығы бар?
- Күлте жапырақтары нешеу?
- Оны қалай атар едіңдер?
- Жеті түсті гүл ертегісі бар екен, бұл ертегісінде жеті түсті гүл қыздың барлық тілегін орындаған
- Ал, біздер жеті түсті гүлдің тапсырмасын орындаймыз, дұрыс орындасақ, күлте жапырақтары орнына жиналады.

1 тапсырма «Логикалық сұрақ»
а) Табақта үш алма
қолымда екі алма
біреуін әжеме беремін,
біреуін атама беремін
екеуін беремін мамам мен папам
нешеу қалады? (1) бір санның құрамын ажырату.
ә) қоянның неше құлағы бар? (2) екі санның құрамын ажырату.

2 тапсырма
а) «Ойыншықтарға назар» (3) үш санның құрамын ажырату.
ә) Плакатқа қарап\, затты санау, сәйкес санмен көрсету.(4) төрт санның құрамын ажырату.

Сергіту сәті:
Бір, екі, үш
Қарлығаш боп ұш
Төрт, бес, алты
Қарлығаш боп қалқы
Жеті, сегіз, тоғыз, он
Қарлығаш боп қөн.
3 тапсырма:
а)- он қалымда 5 саусақ
сол қалымда 5 саусақ
жасырып ем бесеуін
қалды сонда нешеуі? (5) бес санның құрамын ажырату.

Сан құрамы. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 331
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 330
Роботтар: 3
Данка86
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика