Білімділер поралы

Артық, кем, тең түсініктері

Тақырыбы: Артық, кем, тең түсініктері.
Мақсаты:
- Оқушыларға артық, кем, тең түсініктерін таныстырып, заттар жиынын саны бойынша салыстыруға үйрету;
- Артық, кем, тең таңбаларын дұрыс қолдануға дағдыландырып отырып, баланың логикалық ой - өрісін дамыту;
- Дәптер тазалығына, ұқыптылыққа тәрбиелеу;
Әдіс – тәсілдері: сұрақ - жауап, түсіндіру, әңгімелеу, көрнекілік, проблемалық.
Көрнекілігі: суреттер, оқулық, дәптер.
Сабақ түрі: аралас сабақ

Сабақ барысы:
• Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылардың сабаққа зейінін аудару;
Сабақ құралдарын түгендеу;

• Өткен сабақты қайталау:
- Қосу кезінде өрнектің мәні кеми ме? Арта ма?
- Азайту кезінде өрнектің мәні ше?

• Жаңа сабақ
Тақтаға 2 көк, 1 қызыл шаршы қою.
- Қандай шаршылар көп?
Цифрмен қызыл шаршының санын көрсет.
2 цифрының оң жағына қой. Қандай цифр заттардың санын артық екенін көрсетеді? Көп, аз таңбаларын таныстыру. 2 саны 1 - ден артық.
Бұдан кейін тең таңбасы таныстырылады. Жаттығулар орындата отырып, теңдік, теңсіздік құруды үйренеді.
Оқулықпен жұмыс:
№1. Оқушылар сурет бойынша теңдік, теңсіздік құру және оларды оқуға жаттығады.
Не артық - кружкалар ма немесе тәрелке ме?
Не кем - қасықтар ма немесе тәрелкелер ме?
Шанышқылар мен пышақтар ше?
3>1 3=3 2

№3. Алдымен берілген сурет бойынша жұмыс жасау. Үстелдің бетіндегі заттарды санау. Содан кейін қорғауды ішіне салынатын заттың санын анықтау. Сурет салынып болғаннан кейін торкөзге сәйкес сандар жазылып, балалар қандай таңба қоятынын айтады. Таңбаны сандар арасындағы жұлдызшаның үстіне жазады. Сәйкес математикалық жазу алынғаннан кейін балалар оны дұрыс оқуға жаттығады.

№4. Өз бетінше жұмыс.
Шығармашылық тапсырма. Берілген суреттен оқушылар артық фигураларды табу.

Сабақты қорытындылау.
Оқушылардан сабақта немен шұғылданғандарын, жаңадан не үйренгендерін, дәптерге тапсырманы қалай орындағандықтары туралы сұрайды. Балаларды өз жұмыстарын өздері бағалай алуға деген қызығушылықтарын арттыру маңызды болып табылады.
Бағалау - мадақтау.

Артық, кем, тең түсініктері. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 333
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 332
Роботтар: 2
Данка86
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика