Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


М. Әлімбаев Жолбарыс пен түлкі

23 наурыз 2018, Жұма
Категориясы: Бастауыш сынып
Сабақтың тақырыбы: М. Әлімбаев Жолбарыс пен түлкі
Сабақтың мақсаты:
1. Ертегідегі ойды түсіне білуге және ертегіні шебер мазмұндау дәрежесінің артуына жағдай жасау, қазіргі өмірмен байланыс жасау.
2. Оқушы қиялының дамуына, көркем әдеби сөйлеу шеберлігінің дамуына ықпал ету.
3. Адам бойында жақсы қасиеттерді қалыптастыру.
Сабақтың көрнекілігі: слайд, аңдардың суреттері, музыка.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, топпен жұмыс, шығарма кестесін толтыру.
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі.
Топқа бөлу: түрлі түсті қағаздар арқылы
1 - слайд
Орман ішіне саяхат

Қызығушылығын ояту.
- Балалар мына аңдарға көз салыңдаршы.
2 слайд
Жолбарыстың суреті
3 слайд
Түлкінің суреті
1 - тапсырма.
- Балалар тапсырма жазылған қағазды алып, сондағы тапсырма бойынша жұмыс жасайсыңдар.
І топ. Жолбарыс туралы мәлімет жинақтау.
ІІ топ. Түлкі туралы мәлімет жинақтау.
ІІІ топ. Түлкі, жолбарыс туралы ертегі құрастыру.
ІҮ топ. Адам бойындағы қасиеттерді жинақтау.

Мағынаны ашу.
Жақсы, топтың барлық тапсырмаларын тыңдадық? Ендеше қалай ойлайсыңдар бүгінгі сабағымыз не туралы болмақ? (ой шақыру)
4 - слайд
Жолбарыс пен түлкінің суреттері
-- Дұрыс біз бүгін Мұзафар Әлімбаев ағаларыңның тәжік ертегісінің желісімен жазылған «Жолбарыс пен түлкі» ертегісімен танысамыз.
5 - слайд
Мұзафар Әлімбаев туралы дерек
(өздері оқып алады да автор туралы топта талдап, ортаға салады )
2 - тапсырма.
Балалар келесі тапсырманы да мұқият тыңдап алыңдар. Әр топ ертегіні бөлікке бөліп оқиды, алдарындағы сұрақтар бойынша жұмыс жасайды. Сосын ортаға шығып әңгімелейді.
6 - слайд
Жолбарыс пен түлкінің суреттері
І топ Қызығып --- еңкілдеп.
 Жолбарыс түлкіні қуып жетті ме?
 Түлкі неге жылады?
 Әрі қарай не болуы мүмкін?
ІІ топ Жолбарыс --- жасым.
 Түлкінің жылау себебі неде?
 Әкесін мақтаған жерін тауып оқыңдар.
 Жолбарыс енді не істеуі мүмкін?
ІІІ топ От желік - жөніне
 Түлкі жолбарыстан қалай құтылды?
 Ертегі қалай аяқталды?
ІҮ топ Тыңдарман. Сұрақтар қояды.

М. Әлімбаев Жолбарыс пен түлкі. жүктеу
1 786
0
  • 0
0 дауыс
Загрузка...
Оқи отырыңыз
Жолбарыс пен түлкі
Жолбарыс пен түлкі
Шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау Мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу
М. Әлімбаев Жолбарыс пен түлкі
М. Әлімбаев Жолбарыс пен түлкі
Ертегідегі ойды түсіне білуге және ертегіні шебер мазмұндау дәрежесінің артуына жағдай жасау, қазіргі өмірмен байланыс жасау. Оқушы қиялының дамуына, көркем әдеби сөйлеу шеберлігінің дамуына ықпал ету.
Жолбарыс пен түлкі \Тәжік ертегісі желісімен\
Жолбарыс пен түлкі \Тәжік ертегісі желісімен\
Жолбарыс пен түлкі \Тәжік ертегісі желісімен\. Ертегі туралы түсініктерін кеңейту. Ой өрісін дамыту, адам бойындағы сезімдерді тануға, байқауға, оқушы қиялын дамытуға жол ашу. Өтірік пен шынның, әділдік пен зұлымдықтың, мақтаныш пен
Ертегілер әлемінде
Ертегілер әлемінде
Суреттер арқылы әр түрлі ертегілерге сипаттама бере отырып, сөйлеу, ойлау, тыңдау қабілеттерін, тіл байлығын дамытып, сөз қорын жетілдіру. Фланелеграфта пайдалану арқылы әңгімелей білуге дағдыландыру. Еңбекке, жаман мен жақсыны ажырата білуге
Жабайы аңдар
Жабайы аңдар
Шығыс Қазақстан облысы, Аягөз ауданы, "Ақтоғай жалпы білім беретін орта мектеп" КММ даярлық тобының тәрбиешісі: Майликутова Сайлаухан
Жолбарыс пен түлкі
Жолбарыс пен түлкі
Ақтөбе қаласындағы № 51 гимназияның бастауыш класс мұғалімі Бердеева Айнагуль
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.