Білімділер поралы

Cүп-сүйкімді лағым. Еліктің лағы (әңгіме) М.Қалдыбаев

Әдебиеттік оқу 2 сынып
Сабақтың тақырыбы: Cүп-сүйкімді лағым.
Еліктің лағы (әңгіме) М. Қалдыбаев
Оқу мақсаты 2. 1. 1. 1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру
2. 2. 2. 1 - мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу.
2. 3. 4. 1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялы, стилистикалық қателерді табу және түзету.
Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: Тақырыпты меңгереді. Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Көптеген оқушылар: Тақырыптың мазмұнын айтып бере алады. Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Кейбір оқушылар: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийлері: Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.
Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдік мақсат: Жануарлар әлемі
Мәңгілік ел құндылықтары: Біздің Отанымыз бар
Ол – Тәуелсіз Қазақстан
Ойлау дағдыларының деңгейі: Біледі, түсінеді және қолданады, жинақтайды, бағалайды
Пәнаралық байланыс: Өзін өзі тану, қазақ тілі
Әдіс тәсілдер: Сұрақ - жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Ресурстар: Оқулық, суреттер, автордың жеке портреті, үлестірме парақшалар, АКТ, смайлик
Алдыңғы білім: Жануарларды өз ойларымен суреттейді

Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Сәттілік біздер тілейік
Мен саған сен маған
Күндей күліп жүрейік
Күннің нұрын төгейік
Топтарға бөлу, бағалау парақшаларымен таныстыру
Білу және түсіну
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.
«Ой - шақыру.»әдісі
- Жануарлардың қандай түрлерін білесіңдер?
— Орманда мекендейтін қандай жануарларды білесіңдер?
— Балалар, мына суретке қарайықшы нені көріп тұрсыңдар?
— Лақ
— Ол ненің лағы?
— Ол еліктің лағы.
— Қайда мекендейді?
— Орманда мекендейді?

Қызығушылық ояту
«Кім жылдам?» ойыны
Олай болса жаңылтпаш айтып жарысайық.
Жалпыға бірдей тапсырма 1 мин ішінде жаттап айтуы керек.

Сабақтың ортасы
Видео ролик көрсету
Еліктің лағы жайлы немесе еліктер туралы
Оқылым
Еліктің лағы
— Ендеше балалар бүгінгі сабақта өтетін тақырып: Мамытбек Қалдыбаев жазған «Еліктің лағы»
А) Автордың өмірбаяны. М. Қалдыбаевтың өмірі және шығармашылығымен таныстыру. Қазақтың көрнекті жазушысы. Балаларға арналған көптеген шығармалары бар. Оның ішінде «Үлек», «Уәде» т. б. шығармалар бар.
«Еліктің лағы» мұғалімнің оқуы.
Ә) Оқушыларды тізбектей оқыту
Б) Сөздік жұмыс
Шоқы — тік, биік төбе
Нысаны — көздеп ататын жер
Қарауыл – күзет

Қолдану
Мәтінмен жұмыс.
Ойын: «Кім мықты?» әр топ қарсы топқа сұрақ қояды.
1 топ – мәтіннен аңшының сыртқы бейнесі сипатталған тұсын тауып оқы.
2 топ – мәтінге сүйеніп аңшының көңіл күйін айт.
3 топ – аңшы елікті неліктен атпады?

ОҚО, Шымкент қаласы,
А. Назарбеков атындағы № 87 жалпы орта мектеп
Мұғалімнің аты - жөні: Әжен Эльмира

Cүп-сүйкімді лағым. Еліктің лағы (әңгіме) М. Қалдыбаев. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 100
барлық дауыс бергендер: 1
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 287
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 287
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика