Білімділер поралы

326*3 және 978: 3 жағдайларындағы жазбаша көбейту және бөлу

Сабақтың тақырыбы: 326*3 және 978: 3 жағдайларындағы жазбаша көбейту және бөлу.
Сабақтың мақсаты: а) Оқушыларға 326*3 және 978: 3 жағдайларындағы жазбаша көбейту және бөлу туралы білім қалыптастыру.
ә) Есептеу, есте сақтау қабілетін ой - өрісін, өз бетінше тапсырма орындау қабілетін дамыту. Ұқыпты, ретті жазу дағдысын қалыптастыру.
б) Шапшаңдыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу. Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру, көрнекілік, проблемалық;
Сабақтың көрнекілігі: оқулық, жауқазын гүлі, алма ағашы, түлкі, тауық балапандарымен, ребустар, есеп жазылған плакат.

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі.
II. Өткенді қайталау. Қонақтардың сендерге дайындап әкелген сұрақтары бар. Енді сол сұрақтарға ауызша жауап берейік. (Бұл сұрақтар өткен сабақтарға байланысты).
1. Қандай санды 5 - ке көбейткенде 25 шығады? 2. 2 - шығу үшін 12 - ні нешеге бөлеміз?
3. Ойлаған санды 8 - есе арттырғанда 80 шықты. Ойлаған санды тап? 4. Ойлаған санды 5 - ке арттырғанда 50 шықты. Ойлаған санды тап? 5. 24 теңгенің 4 - тен бір бөлігі? 6. 10 см – дің 2 - ден бір бөлігі? 7. Ұзындығы 4 см, ені 2 см тік төртбұрыштың ауданын тап.

IІІ. Жаңа сабақ: 326*3 және 978: 3.
326*3 1. 326 санының бірлігін, ондығын және жүздігін атау 3 жүзд.- 300 2 онд.- 20 6 бірл.- 6
Осылардың әрқайсысын 3 - ке көбейтеміз. 300*3=900 20*3=60 6*3=18 900+60+18=978
Енді осы өрнекті баған түрінде есептейік.
Балалар мен бүгін үстелдің үстінен хат тауып алдым. Ол сендерге арналған ішінде бірдеңе бар сияқты. Мынау гүлдің бөлшектері ғой.(Оқушыларға көрсету)
- Ендеше хатты оқиық. Сәлеметсіңдер ме, балалар! Мен сіздің сыныпқа үлкен өтінішпен келдім. Маған сіздердің көмектеріңіз керек. Мен де сендер сияқты есептеу мен санауды үйренгім келеді. Мен жер бетіне құлпырып шыққым келеді. Маған көмектесіңіздерші.
- Мені қандай гүл деп ойлайсыздар? Көктемде алғаш күн күркірегеннен кейінгі шығатын қандай гүл? Жауқазын (балалардың жауабы) - Ендеше біз жауқазын гүлінің жер бетіне шығуына көмектесейік. (оқулықпен жұмыс) Жауқазынның тапсырмасы: №1
437*2, 874: 2
Өте жақсы. Міне жауқазынның бірінші тапсырмасын орындадық. Жер бетіне жауқазынның несі шығады? (сабағы) тақтаға ілу.
Жауқазынның тапсырмасы №2. Сабақтан кейін не шығады? (жапырақ)

(42+18)*6=360
(28+28): 7=8
(17+25): 3=14

(226+152): 3=126
(132+274): 2=203
(150+216)*3=1098

480: 3+26*20=680
(27+3)*30+43*20=1760
846: 2+380: 5=499

Жауқазынның тапсырмасы: Есеп 3. x*5=50 x=50: 5 x=10 10*5=50 50=50
Дұрыс міне барлығымыз тапсырманы орындап болсақ жапырақтан кейін не шығады? (гүлі шығады)
Өте жақсы. №4 А) 108*8=864 Ә) 650: 5=130 Б) 678: 6=113

IY. Сергіту сәті.- Енді ары қарай «Алма теру» ойынын ойнаймыз.№5.

420: 2+100: 5=230
164: 4 - 84: 4=20

109*2 - 99: 9=207
369: 3+16*4=187

480: 4=120
75: 5=15

Y. Бекіту (жасыл қоршау: 7+9 - 8 - 4+3+5=12) №7. Өз бетімен орындау. YІ. Бағалау
YII. Үйге тапсырма.№6.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 86
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 86
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика