Білімділер поралы

Қуыршақтың киімін модельдеу

Сабақтың тақырыбы: Қуыршақтың киімін модельдеу
Сабақтың мақсаты:
а) қуыршаққа киімді модельдеу, қуыршақ туралы мағлұмат беру, киімді модельдеу әдісімен таныстыру, таңдап алынған фасонды модельдеуге үйрету, тақырып бойынша материалды меңгерулерін қамтамасыз ету.
ә) модельдеу саласындағы алған білімдерін дамыту, жұмыс істеу дағдыларын дамыту, қиялындағы фасонды қағаз бетіне сурет қып түсіре білуге, қиялдай білуге, қиялдай білуге үйрету.
б) жұмыс тәртібін сақтау, еңбекті бағалауға үйрету, еңбек және тұрмыс гигиенасы ережелерін сақтай білуге тәрбиелеу, өзара көмек көрсетуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақты меңгерту.
Сабақтың әдісі: түсіндірме бейнелеу, практикалық оқыту.
Сабақтың көрнекіліктері: әр түрлі суреттер, эскиздер.

Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі
II. Үй тапсырмасын тексеру 1. Қоржын неше бөліктен тұрады?
2. Қоржын қандай бұйым?
3. Қоржынның қандай түрлері бар?
4. Қоржын қай кезде қолданылады?
Жаңа сабағымыздың тақырыбын ашу үшін мына жұмбақты шешейік.
Бөбектердей бүлдіршін, Киініп тұр бір мүсін.
Ол қаз басып жүрмейді, Сөйлемейді, күлмейді. Жауабы: қуыршақ.

III. Жаңа сабақ: Қуыршақтың киімін модельдеу.
Модельдеу дегеніміз - бұл эскиз бойынша жасалған бұйымның үлгісі. Киімді модельдеумен модельер суретші - айналысады. Модельер адамның дене бітімін сондай - ақ костюмнің бөлек бөлшектерінің үйлесімділік заңдарын білу керек. Тігін технологиясын жақсы меңгеруі керек.. Модельдеу екі түрге бөлінеді. Көркемдік және техникалық. Көркемдік модельдеумен сән үйлерінің суретші - модельері айналысады

IY. Модельдеудің үш принципі бар: 1. Киімнің адамның ішкі және сыртқы кескініне сәйкес болуы
2. Арнаулы киімдердің мақсатқа сай, қолдануға ыңғайлы болуы
3. Киімнің қолданылатын аясына, түріне пайдаланылатын материалдың сәйкес болуы
Тақтада көріп тұрғандай мына көйлекті модельдейміз.
Сарамандық жұмыс.
Мына үлгілерді сызып, оны қиып аламыз. Ол үшін бізге керек құралдарды білу үшін тақтадағы жұмбақтарды шешіп көрейік. Бар екен бір жансыз зат сиыр тұмсық, Матаның күнде жейді басын қыршып. Матаның жеген сайын басын қыршып, Артынын түбіт тұрар қыл - қыбыршық.(Қайшы)
Қысқа таяң діңі бар, Шиырлаған ізінде, Сайрап тұрар тілі бар.(Қарындаш)
Сансыз ойлар бетінде, Сайрап жатыр бар тілде. Қажетпін мен әр күнде, Өшпейді бір әрпімде.(Қағаз)
Жұқа тақтай бөлшегі, Ұзындықтың өлшемі.(Сызғыш)
Тазалап ақ қағаз жүзін, Жоқ етер қарындаш ізін. (Өшіргіш)

Еңбек сабағындағы қауіпсіздік ережесін есте сақтайық.
а) Қайшыны жолдасыңа берерде үшкір жағын өзіңе қаратып бер
ә). Қайшының жүзін жабық күйінде келтіріп, партаның оң жағына қой.
б) Инені аузыңа салуға болмайды, киімге түйреуге болмайды.
в) Инені алушыға сабақтаулы жағымен бер.
г) Сынған инені жерге тастауға болмайды.

Y. Сергіту.

YI. Сабақты бекіту.
1. Модельдеу дегеніміз не?
2. Модельдеу неше түрге бөлінеді?
3. Қазақстандағы қандай сән үйлерін білесіңдер.
4. Стильдің түрлері?
YII. Үйге тапсырма беру.
Салған суреттері бойынша киімдерді модельдеу. Сән, модель туралы мән жазба жазу.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 86
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 86
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика