Білімділер поралы

Көкшенің көрінісі

Сабақтың тақырыбы: Көкшенің көрінісі
Мақсаты:
Білімділік: Мәтінді түсініп оқиды, топтық тапсырмаларды орындайды.
Дамытушылық: Тіл байлығын, ойлау қабілетін дамытады, шығармашылығы артады.
Тәрбиелілік: Топ мүшелері сабаққа белсене араласады, өз елін жерін, тау - тасын сүюді үйренеді.
Оқытудың нәтижелері:
1. Өз пікірін жеткізу арқылы тапсырманы орындай алады.
2. Оқушы өз ойын еркін түрде жеткізеді және тыңдайды.
Кейбір оқушылар топтың көмегімен тапсырманы орындай алады.
Қамтылатын модуль
1 - модуль Оқытумен оқудағы жаңа тәсіл (топтық жұмыс)
2 - модуль Сыни - тұрғыдан ойлауға үйрету (миға шабуыл)
3 - модуль Бағалау
4 - модуль АКТ ны пайдалану
7 - модуль Көшбасшылық (топты басқару, белсенділік пен қатысу)

Сабақ барысы:
Мұғалімнің іс - әрекеті
Топтың аты
Еңбек, Шаттық, Күлкі, Жігер
Ұйымдастыру:
Үй тапсырмасын сұрау
Топқа бөлу
Топтық тапсырмалар беру
Оқушының іс - әрекеті

1 - топтық тапсырма
Киіктің айласы мәтінін әңгімелеу, әр топ бөлікке бөліп әңгімелейді
Өтілгенді бекіту
1 - топ. Жабайы аңдар мен жануарлар жауларынан қалай қорғанады.
2 - топ. Киіктер суға келгенде нелерді аңдып отырды?
3 - топ. Теке неге дара оқшауланып қалды?
4 - топ. Теке өз үйірін қалай қорғады?

Жаңа сабаққа қызығушылығын ояту. Ой қозғау
Жоңғар Алатауы, Тянь-Шань тауы, Хан тәңірі, Бурабай, Көкшетау таулары көрсетіледі.
Таулардың суретін көре отырып жаңа тақырыптың аты келіп шығады. Олай болса, бүгінгі жаңа сабағымыздың тақырыбы «Көкшенің көрінісі»

Көкшетау туралы мәлімет
Көкшетау Сарыарқаның Солтүстігінде Көкшетау қыратының Солтүстік шығыс бөлігінде оқшау орналасқан. Жартасты, орманды, көлді тау. Тау девон, симур гранниттерінен түзілген. Тау беткейінде қайың, терек, әртүрлі бұта аралас, шөптер өседі. Көкшетауда Бурабай, Оқжетпес, Шучинск демалыс орындары бар.

Автор туралы мәлімет
Сәбит Мұқанов аса көрнекті жазушы 1900 - 1973 жылдары өмірде болған. Ол қазіргі Солтүстік Қазақстан облысының Жамбыл ауданындағы Жаманшұбар деген жерде дүниеге келген.
Шығармалары: Сұлушаш, Ботагөз, Халық мұрасы
Әңгімелері: Көкшенің көрінісі, Шыбынсыз жаз

2 - топтық тапсырма
Оқулықпен жұмыс. Мәтінді түсініп оқу
Әр топтан бір оқушы оқып көрсетеді
Дәптермен жұмыс
Мөлдір көк, көгілдір аспан, ақ ұлпа бұлт, бұйра сағым, көкорай шалғын, қалың селеу, аспанмен астасқан.

3 - топтық тапсырма
Көкшенің көк гауһарындай деген азат жолдан бастап аяғына дейін жаттан айт
Жергілікті жермен байланыс
Маңғыстаудағы таулар: Отпан тау, Шерқала Бесшоқы, Үстірт Күйкен, Отпантау тарихи - мәдени кешен. Шерқала – Шетпе маңында орналасқан. Бесшоқы Маңғыстау тауларының ішіндегі ең биігі, Үстірт батыста Маңғыстау түбегімен Қарабұғаз шығанағы шығыста Арал теңізімен Әмудария аралығын алып жатқан дөңесті тау. Күйкентау Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданында орналасқан..

4 - топтық тапсырма
Постер қорғайық
Көкшенің көрінісі мәтіні туралы өз ойыңды жаз.
Мен бүгінгі сабақта не үйрендім. Жеміс ағаштарының жемістерін ілдіреді.

Бағалау. Топ бағалаушылары және мұғалімнің бағасы тыңдалады.
Үйге тапсырма. Мәтінді оқып, әңгімелеу, мәтіндегі бояп көрсетуге болатын сөздерді жазып келу.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 271
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 271
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика