Білімділер поралы

Айнала дүниедегі денелер, құбылыстар.

Дүниетану.
№1
Тақырыбы: Айнала дүниедегі денелер, құбылыстар.
Мақсаты: 1. Айналадағы дүниелер туралы түсініктерді кеңейте түсу, аспан денелерін олардың қасиетін білу.
2. Адам мен қоршаған дүниенің байланысын анықтап, ой - пікірін еркін жеткізе білуге машықтандыру.
3. Оқушыларды қоршаған дүниені қорғай білуге тәрбиелеу.
Сабақ типі: аралас
Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап
Көрнекілігі: суреттер

Сабақтың барысы.
1. Ұйымдастыру кезеңі:
Cабаққа дайындықтарын тексеру.

2. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі:
Дүниетану пәні туралы кіріспе әңгіме жүргізу. “Дүниетану”атты оқулық сендерді
өздерің күнделікті көріп, араласып жүрген табиғатпен және адамдар қоғамымен
таныстырады. Сендер мұнда дүниедегі заттар, құбылыстар, жануарлар және өсімдіктер
әлемімен кездесесіңдер.
Дүниетануға бағытталған сапарларың сәтті болсын, жас достар!
3. Білімді тексеру кезеңі:
1. Сұрақтарға жауап алу.
2. Қорытындылау.
4. Мақсатын қою кезеңі:
Тақырыбын, мақсатын хабарлау.”Айнала дүниедегі денелер, құбылыстар”.
5. Жаңа материалды түсіндіру кезеңі:
- Балалар, табиғат деген сөзге нені жатқызамыз?
\өз ойларын әңгімелету.\
Табиғат деп: аспан, ай, күн, жұлдыз, тау, тас, өзен, көл, өсімдік,\ағаш, бұта, шөп\,
аң, құс, адамды айтамыз.
- Мәтінді мәнерлеп оқу, талдау.
- Табиғаттың тірі денелері - өсімдік, жануар, адам.
- Табиғаттың өлі денелері - қалғандары.
- Табиғат құбылыстары - жел, боран, жауын - шашын, қардың еруі, судың тасуы.
- Жасанды денелер - адам қолымен жасалғандар.
- Жасанды құбылыстар - пешке от жағу, электр шамын жағу.

3. Сергіту сәті
6. Жаңа материалды меңгергенін тексеру кезеңі:
1. Оқушыларға оқыту. іштей, дауыстап - тізбектей.
2. Сұрақтарға жауап алу.
3. Теріп оқыту.
7. Бекіту кезеңі: Дәптермен жұмыс.
Қорытындылау
8. Үйге тапсырма беру кезеңі:
1. Мәтінді оқу, мазмұндау.
9. Бағалау.

Айнала дүниедегі денелер, құбылыстар. жүктеу
Күндіз. жүктеу
Түн.Түн тынысы. жүктеу
Айналадағы дүниемен танысу. жүктеу
Адамның сезім мүшелері. Көз. жүктеу
Мұрын, тіл, тері. жүктеу
Құлақ. жүктеу
Табиғаттан үйрене біл. жүктеу
Адам дегеніміз мен және басқалар. жүктеу
Ауа райы. жүктеу
Тұстарды бағдарлау. жүктеу
Жыл мезгілдері. Күз. жүктеу
Өсімдік топтары. жүктеу
Өсімдік мүшелері. жүктеу
Шөптекті өсімдіктердің мүшелері. Жеміс. жүктеу
Жеміс. жүктеу
Тұқым. жүктеу
Айнала дүниедегі денелер, құбылыстар. жүктеу
Көкөніс. жүктеу
Күз. жүктеу
Адамның күзгі еңбегі. жүктеу
Қыс. жүктеу
Адамдардың қысқы еңбегі. жүктеу
Адамдардың көктемгі еңбегі. жүктеу
Адамдардың жазғы еңбегі. жүктеу
Жаз. жүктеу
Өсімдіктердің жануарлар тіршілігінде алатын орны. жүктеу
Көктем. жүктеу
Өсімдіктердің адам өміріндегі маңызы. жүктеу
Өсімдіктерді қорғау. жүктеу
Құстар. жүктеу
Үй құстары. жүктеу
Аңдар мен малдар немесе сүтқоректілер. Құстар. жүктеу
Бунақденелілер. жүктеу
Балықтар, қосмекенділер және жорғалаушылар. жүктеу
Тышқанның зияны. жүктеу
Тиіннің азық қоры. жүктеу
Құстардың қысқа дайындығы. жүктеу
Малды қыста бағып-күтуге дайындық жасау. жүктеу
Аңдардың көктемгі тіршілігі. жүктеу
Көктем қарбаласы. жүктеу
Құстар қалай қыстайды. жүктеу
Құралай желі. жүктеу
Малды көктемде бағып-күту. жүктеу
Құстардың туған жерге оралуы. жүктеу
Үй құстарын көктемде бағып-күту. жүктеу
Балықтар, қосмекенділер және жорғалаушылардың көктемгі тіршілігі. жүктеу
Бунақденелілердің көктемгі тіршілігі. жүктеу
Жануарлардың жазғы тіршілігі. жүктеу
Құстардың жазғы тіршілігі. жүктеу
Қорытынды қайталау сабағы. жүктеу
Отбасы. жүктеу
Мен және біз. Менікі және біздікі. жүктеу
Адамдармен қатынас. жүктеу
Мекенжай. жүктеу
Мектеп. Мектеп ұжымы. жүктеу
Отбасыңа қамқор бол! жүктеу
Мектеп – білім бұлағы. Мектебім-қуанышым. жүктеу
Біздің ауыл. жүктеу
Менің апам – дәрігер. Ауыл мекемелері. жүктеу
Қаладағы және ауылдағы көлік түрлері. жүктеу
Жол. Жолаушы. Топсаяхат. жүктеу
Отаным. жүктеу
Астана. Алматы. жүктеу
Адам құқығы. Бала құқығы. жүктеу
Білімді тексеруге арналған сұрақтар мен тапсырмалар. жүктеу
Қоршаған дүниені қорғау. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 100
барлық дауыс бергендер: 1
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 18
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 18
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика