Білімділер поралы

В. Сухомлинский. «Ақ шаш» Ғ. Орманов «Ана»

Сабақтың тақырыбы: В. Сухомлинский. «Ақ шаш» Ғ. Орманов «Ана»
Жалпы мақсаты: Орыс жаушысы В. Сухомлинскийдің «Ақ шаш» мәтінінің негізгі мазмұнын ашу және Ғ. Ормановтың «Ана» өлеңінің мағынасын терең түсіндіру.
Міндеттері: Мәтіннің, өлеңнің мазмұнын мағынасын ұғындыру. Ананы құрметтеу, сыйлау, ана сүтін ақтай білу керектігін түсіндіру. «Ананың көңілі балада, Баланың көңілі далада» екенін жеткізу.
Оқу нәтижелері: Мәтіннің, өлеңнің мазмұнының мағынасын ұғынады. Ананы құрметтеу, сыйлау, ана сүтін ақтай білу керектігін түсінеді.«Ананың көңілі балада, баланың көңілі далада» екенін жеткізеді.
Сабақтың түрі, әдіс - тәсілдері: Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер - топтық жұмыс, сұрақ – жауап, талдау, диалогтік оқыту, сыни тұрғыдан ойлау, өзін - өзі бағалау, қорыту.
Көрнекілігі: слайд - суреттер, топтық тапсырмалар, бағалау парағы, көңіл - күй дидары.
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, музыка.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар ананы құрметтеу, сыйлау, ана сүтін ақтай білу керектігін біледі, өз ойларын жеткізе алады. Өздерін және сыныптастарын бағалай алады.

Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру бөлімі: Сыныппен сәлемдесу.
Тренинг «Гүл шоғы»
Мұғалім өзі бастап сәлемдеседі, балалар қолдарындағы гүлді бір - біріне жақсы тілек айту арқылы ұсынады. Гүл шоқтары бірте - бірте көбейіп, мұғалімнің өзіне бір құшақ гүл «Тілектер шоғы» болып оралады. Өзгелерге денсаулық тілеп, жақсылық жасасаң, ол өзіңе қайтып оралатынын көрсету.
Сынып оқушыларын топқа отырғызу.(түстер арқылы топқа бөлу, қызыл, сары, жасыл)

II. Ой қозғау.
Үй тапсырмасына шолу жасау
1 - топ С. Бегалин кім «Мейірімділік – адами қасиет»
2 - топ Шоқанды сипатта.
Топ «Адамгершілік»
Басбармақ арқылы формативті бағалау.
Бірін - бірі бағалайды.

III. «Ой дамыту» Топпен жұмыс.
Негізгі ойды анықта, түйін.
(Мақал және жұмбақ оқи отырып жаңа сабақтың тақырыбын ашу.)
«Анаға қарап қыз өсер, Әкеге қарап ұл өсер»
«Ананың көңілі балада, Баланың көңілі далада»
«Бала, бала бала деп,
Түнде шошып оянған.
Түн ұйқысын төрт бөліп,
Түнде бесік таянған.(Ана)
«Ана»- кім? Сұрағына жауап алу.(қамқоршы, дос, саған өмір сыйлаушы, ақылшы, жанашыр, мейірімді жан, пана, аяулы жан)
- Олай болса біздер бүгін ана туралы орыстың ұлы ғалымы В. Сухомлинскийдің «Ақ шаш» мәтіні мен Ғ. Ормановтың «Ана» өлеңімен танысамыз.
IV. «Тұлғаны танып біл»
Ақын, жазушылардың суреттерін көрсете отырып, олар туралы мағұлмат беру.
- В. Сухомлинский кім? Оның қандай шығармаларын оқыдық?
Ғани Орманов туралы түсіндіру.
1 - Топ. Мәтінді рольге бөліп оқу.
2 - Топ. Өлеңді мәнерлеп оқу.
3 - Топ. «Ақ шаш» мәтіні мен «Ана»өлеңін салыстыру.
Формативтік. Бірін - бірі бағалау.
V. Сергіту сәті.
«Ана» туралы өлең.
(Өлең айту арқылы көңілдерін көтеру)
VI. Өз беттік жұмыс.
Әр оқушыға жүрекшелер беріледі. Сол жүректеріне анасына арналған жылы тілектерін жазып оқиды.
Формативтік бағалау. Өз - өздерін бағалау.
VII. Кері байланыс.
- Біз не білдік?
- Біз не үйрендік?
- Нені білгің келеді?
Формативтік бағалау. Өз - өзін кері бағалау.
VIII. Үйге тапсырма: « Мен анаммен мақтанамын» шығарма жазу.
Мәтінді оқу, өлеңді жаттау.(күнделікке жаздырту)
IX. БАҒАЛАУ. (СМАЙЛИКТЕР)

Атырау қаласы,
Жалпы білім беретін №37 орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі:
Рысқалиева Сабила Мұратқалиқызы
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 19
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 19
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика