Білімділер поралы

Мәтін

Тақырыбы: Мәтін
Мақсаты: Оқушыларға мәтін туралы түсінік беру. Дұрыс құрылмаған мәтінді қайта құру арқылы сөйлемдердің байланысын көрсету. Мәтіннің тақырыбы мен ондағы негізгі ойды анықтау.
- Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, тірек сөздерді пайдаланып мәтін
құрастыруға, мазмұнына байланысты ат қоя білуге, байланыстырып сөйлеуге
дағдыландыру.
- Сауатты, көркем жазуға баулу. Өз бетінше ізденуге, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа тәрбиелеу.
Әдісі: түсіндіру, талдау, жинақтау, ой қозғау.
Көрнекілігі: сөзжұмбақ, кесте, ойын, тірек сөздер.

Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру
Үй тапсырмасын тексеру.
187 - жаттығу.
Құраған сөйлемдерін оқыту.
- Қоян, ою, ұя т. б. сөздерде неше дыбыс, неше әріп бар?
- Дыбыс дегеніміз не?
- Әріп дегеніміз не?
- Дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді?
- Жуан дауысты дыбыстарды ата.
- Жіңішке дауысты дыбыстарды ата.
- Дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді?
- Үнді дауыссыз дыбыстарды ата.
- Ұяң дауыссыз дыбыстарды ата.
- Қатаң дауыссыз дыбыстарды ата.

Сөзжұмбақ шешу.
1. Мұртын сипап күн бойы, 2. Қызыл бұжыр айдары бар,
Бетін сусыз жуады. Қоқиланған айбары бар.
Тысырды аңдып күн бойы, Ауық - ауық азан салып,
Тышқанды көп қуады. (мысық) Өңеш керген айқайы бар. (әтеш)

3. Үш тілі тақылдап,
Жаңылмайтын ақылды - ақ. (сағат)
4. Тоққа тисе мұрты ұзын, 5. Кір киімді қалайды,
Табанымен жазық. Өзі кірді жалайды.
Киімдердің қыртысын, Суға түссе шомылып,
Береді тез жазып. (үтік) Дақты жояр талайғы. (сабын)

- Ерекше жолдан қандай сөз шықты?
- Олай болса бүгінгі біздің жаңа сабағымыздың тақырыбы «Мәтін» екен.
- Олай болса дәптерімізді ашайық, бүгінгі күнді, сабақтың тақырыбын жазайық.
Оқулығымызды ашайық.
190 - жаттығу.
І бағандағы сөйлемдерді оқыту.
- Сөйлемдер кім, не туралы?
- Ара, оқушы, апа туралы.
- ІІ бағандағы сөйлемдерді оқыту.
- Бұл сөйлемдер не туралы?
- Ара туралы.
- Енді осы екінші бағандағы сөйлемдердің орнын ауыстырып оқып көрейік.
Мысалы: «Балды омартаға жинайды. Ол гүл шырынымен қоректенеді», - деп, сөйлемнің орындарын ауыстыратын болсақ, әңгіменің не туралы айтылып тұрғанын білеміз бе?
- Жоқ. Әңгіменің не туралы екендігі белгісіз.
Ендеше, екінші бағандағы сөйлемдер бір - бірімен өзара байланыста құрылған. Мұндағы сөйлемдердің барлығы бір ғана ара туралы. Олардың орындарын ауыстыруға болмайды. Мұндай өзара байланысты сөйлемдердің тобын мәтін деп атаймыз. Мәтіннің тақырыбы болады. Осы мәтінге қандай ат қоюға болады?
- Ара.
Ереже қорыту.
Мәтін мағына жағынан өзара байланысты екі немесе одан да көп сөйлемнен құралады. Мәтінге ат қоюға болады.
- Мына суреттен нені байқадыңдар?

Бастауыш сынып мұғалімі: Машкеева Ш.

Мәтін. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 21
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 21
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика