Білімділер поралы

Біз мектепке барамыз

Пәні: Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: Біз мектепке барамыз
Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу - іс әрекеті: Сөйлеуді дамыту
Мақсаты: Өткен тақырыптарға шолу жасай отырып, алған білімдерін қорытындылау. Ойлау қабілеттерін дамыта отырып, ауыз екі сөйлеуге дағдыландыру, қалыптастыру.
Үлкенді сыйлауға, ұқыптылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу
Әдіс - тәсіл: түсіндіру, сұрақ – жауап

Сабақтың барысы:
Балалар сабағымызды бастамас бұрын барлығымыз жаттығу жасап, көңілімізді көтерейікші
Күннің көзі ашылып
Күн шуағы шашылсын
Құтты қонақ келіпті
Төрімізге еніпті
Амандасу үлкенге
Тәрбиенің басы ғой
Ал ендеше бәріміз
Сәлем берейік үлкенге
Сәлеметсіздер ме,..
- Балалар бүгін біздің сабағымыз ерекше өтпекші өйткені бізге көптеген қонақтар келіп қатысып отыр. Сендерге мынандай сұрақтар қойғалы отырмын.
- Біз балалар қайда тұрамыз?
- қандай шағын орталыққа келеміз?
- тобымыз қалай аталады?
- Директор ағайдың аты - жөні кім?
- Нешінші сыныпқа барамыз?
Жұмбақ жасырамыз:
Білімнен мол сый - асы
Балғындардың ұясы
(Мектеп

- Олай болса біз мектепке дайынбыз ба сол білімімізді тексерейік
- Қане, балалар мектепке бару үшін бізге не керек болады?
- Портфель керек екен
- Сол портфельге не саламыз?
Ойын кезеңі: «Оқу құралдарды жинастыру» Сөмкеміз дайын болды
- Енді бізге не салу керек
- Оқулықтар
Осы кезде есік қағылады ішке сыйқырлы қорабы бар сиқыршы кіреді
Балалар 1 сыныпқа баратын кітаптарыңды мен сыйқырлап тастадым тапсырмаларымды орындасаңдар кітаптарыңды қайтарып беремін
- Балалар жарайды орындаймыз
1-тапсырма: конверттерде салынған суреттер оларды құрастырып сөйлем құрастырамыз
Мектеп, кітап, сызғыш, бала
Қарапайым математика бойынша
2-тапсырма: шарларға жазылған есептердің жауабын табамыз
3+2
10+6
20 - 10
12 - 2
Жарайсыңдар балалар сиқыршыны қуантып тастадық
Келесі сергіту сәті орындалады музыка ырғағымен «балапандар биі»
Сиқыршының келесі тапсырмасы «Ұйқасын тап» деп аталады.
Ендеше мұқият тыңдаймыз
Сауат ашу бойынша білімдерін тексеру
Жазу үшін саған
Қажет қағаз........ қалам
Қалам сөзін буынға бөлеміз және орынымызда текшелермен жұмыс жасаймыз
Неше әріп, неше дыбыс бар екенін табамыз
Көркем әдебиет бойынша білімдерін көрсету
Келесі тапсырма «Ойлан тап» кубиктерден ертегілер кейіпкерлерін көрсетемін қайсы ертегі екенін тауып, не болуы мүмкін
Егерде.....
- Бауырсақ болсаң не істер едің?
- адамдар құстар сияқты ұшатын болса...
- үйшікті кімдермен салар едің?..
- Маша қыз болсаң не істер едің?...
Балалар пікірлерін ойланып айтады

Слайдпен тапсырмалар
Не жасырылған

№ 45 бейімделген орта мектебі КММ
«Айгөлек» шағын орталығы
Өткізген: Сахытова Г. М.

Біз мектепке барамыз. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 60
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 60
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика