Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Күнделікті сабақ жоспарлары (бастауыш сынып, математика)

19 қыркүйек 2018, Сәрсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Үлгі:
Тақырыбы: Екі таңбалы сандарды салыстыру

Мақсаты: 1. Тапсырмалар орындай отырып, қосынды мен айырманың мәнін табу, салыстыра білуге баулу.
2. Ойлау қабілетін дамыту.
3. Алғырлыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: кеспе қағаздар
Әдісі: түсіндіру, көрсету, өзіндік.
Сабақтың типі: қайталау

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Сабаққа даярлық
- амандасу, түгендеу

ІІ Үй тапсырмасын тексеру
№ 6
1 онд 3 бір 13 бірлік
5 дм 1см 51 см
2 онд 9 бір 29 бірлік
6дм 8см 68 см
9 онд 2 бір 92 бірлік
4 дм 7см 47 см

ІІІ Өткенді пысықтау
- метрмен нені өлшейміз?
- 1 дм неше см бар?
- 1 м неше дм бар?
- 1 м неше см бар?

ҮІ Бекіту
№ 1 Салыстыру
5 онд 2 бір 70 - 20
70 > 50

№ 3
40+ 10 = 50
40+10 = 90 - 50
50 =50

№ 5
Торкөз дәптер – 10
Жол дәптер - 30? кем
30 – 10 = 20
Жауабы: 20 дәптер кем.
Торкөз дәптер – 10
Жол дәптер – 30? артық
30 - 10 = 20
Жауабы: 20 дәптер артық.
Сергіту сәті

№ 6
11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19

Шығармашылық тапсырма
0+4 =4
4 - 4 =0
4 - 0 =4
ҮІІІ Үйге тапсырма №4 8 бет
Бағалау

Тақырыбы: Ұзындықты өлшеу. Метр оның дм және см ара қатынасы.
Мақсаты: Метрмен және оның көмегімен ұзындықты өлшеудің мән жайымен оқушыларды
таныстыру ұзындық бірліктері метр см, дм – ара қатынасын тағайындау.
Есептеу, ойлау дағдысын дамыту.
Зеректікке, алғырлыққа тәрбиелеу.
әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру, өздік
Көрнекілігі:

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
- сабаққа әзірлік
ІІ. Мақсат қою кезеңі
Ұзындықты өлшеу, Метр

Ү. Жаңа сабақ
№ 1
10 см+1 см=11 см
1 дм+ 1 см =1дм1 см
10 см=1дм

№2
1 дм =10 см
1 м =10 дм
1 м =100 см

ҮІ Түсінгендерін тексеру.
№ 4
түзу, сызық, ирек сызығы,
№5
5 + 3 = 8 Жауабы: 8 оқулық
8 – 3 = 5 Жауабы: 5 оқулық
№6
1 онд. 3 бірл. = 13 бірл.
2 онд. 9 бірл. =29 бірл
9 онд 2 бірл. = 92 бірл.

ҮІІ сабақты қорыту.
Бүгінгі сабақта не білдік?
ҮІІІ Үйге тапсыру.
1. № 6 7 бет
2. Бағалау

Тақырыбы: Қосуды тексеру
Мақсаты: Тапсырмалар орындай отырып, қосуды тексеру жайлы түсінік беру, ұғындыру.
Ой өрісін, есте сақтау қабілетін дамыту.
Алғырлыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: сызба геометриялық фигуралар.
Әдісі: түсіндіру, көрсету, сұрақ - жауап.
Сабақтың типі: жаңа сабақ

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Сабаққа даярлық
- амандасу, түгендеу
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
№ 4
8 - 5 < 10 - 5
90 бірл = 9 онд. 0 бірл.
80 - 50 < 100 - 50
90 см 9 дм 0 см
ІІІ Өткенді қорыту
Салыстыру. «Кім жылдам» ойыны
ІҮ Мақсат қою кезеңі
Қосуды тексеру

Ү. Жаңа сабақ
Оқулықпен жұмыс
№1
6 + 2 = 8
2 + 6 = 8
8 – 6 = 6
8 – 2 = 6
Ендеше қосуды азайтумен тексереміз.
№ 2
5 + 3 = 8
8 – 3 = 5
3+ 5 = 8
8 – 5 = 3
Бұл теңдіктер қосу амалының азайтуға кері амал екенін білдіреді.

ҮІ Түсінгендерін тексеру
№3
Алма – 30 жәшік
Алмұрт – 10 жәжік артық?
30+10 = 40
Жауабы: 40 жәшік алмұрт
Алмұрт -? жәшік
Алмұрт – 40
Алма -? 10 жәшік кем
40 - 10 = 30
Жауабы: 30 жәшік алма
Алма -?
Алмұрт - 40 жәшік
Алма - 30 жәшік? кем
40 – 30 = 10
Жауабы: 10 жәшік кем.
Бұлар өзара кері есептер
Сергіту сәті
№ 4 Ауызша орындау
20, 21, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29
№ 5 Ауызша орындау
Шығармашылық тапсырманы орындау

ҮІІ Бүгін не білдік
ҮІІІ Үйге тапсырма
1. № 6 11 бет
2. Бағалау
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
2 901
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Математика пәнінен сабақ жоспарлар
Математика пәнінен сабақ жоспарлар
МАТЕМАТИКА № 1. Тақырыбы: Ондықтармен және бірліктермен санау. №2. Тақырыбы: Екі таңбалы сандарды оқу жазу және салыстыру. № 3. Тақырыбы: Азайтуды тексеру
Тест, математика 2 - класс
Тест, математика 2 - класс
Тест тапсырмалары, математика 2 сынып
Көп таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеу
Көп таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеу
Көп таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеуді үйрену; көп таңбалы сандарды оқу, жазу, салыстыру дағдыларын бекіту; ауызша, жазбаша есептеу дағдыларын жетілдіру; құрама есептер шығара білуге үйрету.
Теңдік, теңсіздік, өрнек, теңдеу
Теңдік, теңсіздік, өрнек, теңдеу
Теңдік, теңсіздік, өрнек, теңдеу туралы білімдерін жетілдіру; алған білімдерін таныс және жаңа оқу жағдайларында пайдалана білуге үйрету; математика бойынша білім - білік жүйелерін игеру деңгейлерін тексеру; логикалық ойлауларын дамыту.
Екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру. 100 саны
Екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру. 100 саны
Ақтөбе облысы, Алға қаласы, В. И. Пацаев атындағы № 2 Алға ОМ – ң бастауыш сынып мұғалімі А. А. Лукманова
Күрделі құрылымды теңдеулерді шешу
Күрделі құрылымды теңдеулерді шешу
Атырау қаласы, Д. Байбосынов атындағы № 13 ұлттық мектеп гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі Мұхамбетова Ботагөз Жексенғалиқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×