Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


1-сыныпқа «Сауат ашу» пәні бойынша қысқа мерзімді жоспарлау

12 қараша 2018, Дүйсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
1 - сыныпқа «Сауат ашу» пәні бойынша қысқа мерзімді жоспарлау
«Сауат ашу» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі аптасына 6 сағат, оқу жылына 198 сағатты құрайды. 2 - тоқсан 48 сағат
Сабақтың тақырыбы: «Менің отбасым және достарым»
Менің достарым. Д дыбысы мен әрпі.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1. 1. 9. 1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты,
дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау
1. 1. 9. 2 дыбыстардың мағына ажыратушылық қызметін түсіну
Сабақтың мақсаттары Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Жетістік критерийлері Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Құндылықтарды дарыту: Оқушыларды бір - біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс: Өнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдылары: Аудиожазба, таныстырылым.
Тілдік құзыреттілік: Д дыбысы мен әрпі.

Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут
Бала, бала, балапан
Қане, қайсы, алақан.
Саусақтарың әйбат,
Былай - былай ойнат.
Бала, бала, балапан
Қане, қайсы, алақан.
Саусақтарың әйбат,
Былай - былай ойнат.
– Балалар, бір - біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

Сабақтың ортасы 8 минут
№1 Тыңдалым.
Достары көп Мараттың,
Ойнайды олар аулада.
Ағасымен Болаттың
Барады олар тауға да.
- Бұл өлең бе, әлде әңгіме ме?
- Бұны балалардан сұрап көрелік.

Сергіту сәті 1 минут
Тарсылдатпай едендi
Орнымыздан тұрып ап
Жүгiрейiк бiр уақ.
Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.
Аяқты алға созайық
Тiк көтерiп, қозғайық.
Тым сылбыр да болмайық
Алға қарай озбайық.
Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

Қызықты тапсырма
8 минут

Аяқталуы 16 минут
№2 Оқылым.
Дала аула Дана Дулат
Далада аулада Данада Дулатта
Сұрақтың жауабын сызбаға қарап болжа.
- Сенің досың бар ма?
Менің отбасым және достарым. Менің достарым. Д дыбысы мен әрпі. жүктеу
Менің сыныптас достарым. Ы дыбысы мен әрпі. жүктеу
Менің отбасым. М дыбысы мен әрпі. жүктеу
Менің отбасым. Қ дыбысы мен әрпі. жүктеу
Менің отбасым. Ұ дыбысы мен әрпі. жүктеу
Менің отбасым. І дыбысы мен әрпі. жүктеу
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? жүктеу
Мен және табиғат. К дыбысы мен әрпі. жүктеу
Мен және табиғат. Ү дыбысы мен әрпі. жүктеу
Мен және табиғат. И дыбысы мен әрпі. жүктеу
Мен және табиғат. Й дыбысы мен әрпі. жүктеу
Мен және табиғат. Ғ дыбысы мен әрпі. жүктеу
Мен және табиғат. Г дыбысы мен әрпі. жүктеу
Саяхат. Орманға саяхат. Ң дыбысы мен әрпі. жүктеу
Табиғатқа саяхат. Ө дыбысы мен әрпі. жүктеу
Сыныптан тыс уақытта. С дыбысы мен әрпі жүктеу
11 444
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Мектебіме саяхат. Н дыбысы мен әрпі
Мектебіме саяхат. Н дыбысы мен әрпі
Күні: С ынып : 1 Қатысқандар саны: 14 Қатыспағандар саны:0 Сабақтың тақырыбы Мектебіме саяхат. Н дыбысы мен әрпі. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және
Табиғатқа саяхат. Ж дыбысы мен әрпі
Табиғатқа саяхат. Ж дыбысы мен әрпі
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Мектебіме саяхат. Н дыбысы мен әрпі.
Мектебіме саяхат. Н дыбысы мен әрпі.
Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау.
Оқу құралдарымен таныс болайық! Сөз.
Оқу құралдарымен таныс болайық! Сөз.
Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау.
Менің отбасым және достарым. Менің достарым. Д дыбысы мен әрпі.
Менің отбасым және достарым. Менің достарым. Д дыбысы мен әрпі.
Достары көп Мараттың, Ойнайды олар аулада. Ағасымен Болаттың Барады олар тауға да.
Оқу құралдарымен таныс болайық! Сөз.
Оқу құралдарымен таныс болайық! Сөз.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1. 1. 9. 1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×