Білімділер поралы

Кесіндіні өлшеу. Фигураларды салу

Сабақтың тақырыбы: Кесіндіні өлшеу. Фигураларды салу
1 сынып
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): нүкте, түзу, қисық және сынық сызықтар, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар, кесінді, сәуле, бұрыш секілді геометриялық фигураларды атайды, бір - бірінен ажыратады.
Сабақтың мақсаттары 1. 1. 3. 4 геометриялық фигураларды: нүкте, түзу, қисық және сынық сызықтар, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар, кесінді, сәуле, бұрышты бір бірінен ажырату және атау
Жетістік критерийлері
Құндылықтарды дарыту: Оқушыларды бір - біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс: Көркем еңбек
АКТ қолдану дағдылары: Аудиожазба, таныстырылым.
Тілдік құзыреттілік: Кесінді, вырезать. Геометриялық фигураларды үш тілде аудару
Алдыңғы бөлім: Түзу. Кесінді. Сынық сызық туралы білімді түсіндіру.

Сабақтың басы 6 минут
Психологиялық ахуал.
Видиоролик арқылы оқушылар психологиялық ахуал туғызып, сабақты бастайды. Стол үстіндегі қиылған түрлі - түсті жіптермен топқа бөлінеді.
Сұрақ қойылады жіп неге ұқсайды? (Түзу сызық)
Алдарындағы түтікшілердің шетін ермексаз бен біріктіру арқылы қандай фигура шығатыны сұралады? (сәуле)
Егерде түтікшенің екі шетін тұйықтасақ, қандай фигура шығады? (кесінді) Осы кезде Алдарындағы түтікшелерді өлшеп, ұзындығын айтады. Осыдан тақырып шығарады, Кесіндіні өлшеу.
- Терезе неге ұқсайды?
- Қолшатыр неге ұқсайды?
Бұлар бір сөзбен не деп айтамыз? Геометриялық фигуралар
Бүгінгі сабақтың тақырыбы Кесіндіні өлшеу. Фигуралар
Осы кесінді өмірде қай жерде кездестіреміз.

Сабақтың ортасы 8 минут
Кесіндіні сызып үйрен.
Тапсырма оқушылардың кесіндіні сызу дағдысын меңгертуге бағытталған.
Кесіндіні қалай сызу керектігін сұрау.
Оқулықтағы кесіндіні сызу алгоритмімен танысамыз. Алгоритм қадамдарына сүйеніп, қағазға кесінді сызуды ұсынамын. Содан кейін бірін - бірі жұпта тексеру керек. Фигураларды атау. Тапсырманың негізгі мақсаты фигураларды қатесіз атап, заттармен байланыстырып. айтуға үйрету.
Топпен жұмыс: Оқушылардың алдарына арнайы фигураларды орналастыратын тақтайша беріледі. Фигураларды орналастырып атауларын айтады.
Өтілген тақырыпты қамту.
Диаграмманы нақты орналастыруға және екі түрде құрылатының біледі.
Диаграмма дегеніміз не?
Оны қалай құрамыз?
Қалай қолданамыз? Топпен жұмыс жүргізіледі.

Мектеп: Северный орта мектебі
Мұғалім есімі: Закиева Г. Н.
Кесіндіні өлшеу. Фигураларды салу жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Жаңалықтар бөлімі
Соңғы пікірлер
  • nurislam0
    Жазған: nurislam0
    Мына жаңалықта: Ақша. Монета
  • raya94
    Жазған: raya94
    Мына жаңалықта: Ақша. Монета
  • jupar
    Жазған: jupar
  • Dulat90
    Жазған: Dulat90
    Мына жаңалықта: Биологиядан тест
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • Orken agay
    Жазған: Orken agay
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • Гүзал
    Жазған: Гүзал
  • aiboll
    Жазған: aiboll
    Мына жаңалықта: Ана әлемді тербейді
  • aiboll
    Жазған: aiboll
    Мына жаңалықта: Аяулы ана - асылым!
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 84
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 84
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика