Қазақстанның
білім беру порталы.

1 саны және цифры

05 тамыз 2019, Дүйсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы:
Білім беру саласы: Таным.
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің түрі: ҚМТҚ
Тақырыбы: 1 саны және цифры
Мақсаты:
а) 1 саны және цифрімен таныстыру; бір затты анықтай алуға үйрету; заттардың белгілерін тауып, оларды сол белгілеріне қарай жіктеу қабілетін қалыптастыруды жалғастыру;
ә) балалардың сөйлеу қабілетін мен зейінін, саусақтың ұсақ бұлшық еттерін дамыту;
б) тиянақтылыққа тәрбиелеу.

Мотивациялық қозғаушылық
Балалардың өткен сабақта танысқан фигураларды еске түсіруді сұрайды. Соған сәйкес келетін заттарды табуды тапсырады. Жұмысты «Жасырынбақ» ойыны түрінде ұйымдастыруға болады. Содан кейін суреттерді талдауға шақырады:
- Олар қандай фигуралардан құралған?
- Бұл заттар қалай аталады? Оларға ортақ атау (көліктер) беруге бола ма?

Ұйымдастырушылық - ізденістік
Тәрбиеші топтағы заттарға ортақ атау беріп, оларды көлік деп атауға болатынын айтқан балаларды мадақтайды. Картиналарды мұқият қарап шығуды ұсынады.
- Картиналарда ненің суреті салынған?
- Автобус нешеу? Трактор нешеу екен?
Картинада неше жүк көлігі бар?
- Суреттегі заттарға қандай ортақ атау беруге болады? (Бұл - көлік.)
- Көліктің басқа қандай түрлерін білесіңдер? (мотоцикл, велосипед және т. б.)
- Мұнда неше автобус бар? (біреу) Трактор нешеу? (біреу) және т. б.
Бүгін біз 1 санымен және цифрымен танысамыз. 1 туралы өлең оқып береді. 1 – дің бейнесіне ұқсайтын суреттер көрсетуге болады.
«1»- ге ұқсайтын не?
Ол - кәдімгі ине.
Сабақтап жіп іл де,
Қада онымен түйме.
Дәптерлеріңді ашыңдар. 1 - тапсырмада ненің суреті салынған? Жүк көлігі нешеу? Ол қандай цифрымен белгіленген? Санға қараңдар. Ол туралы тақпақтар тыңдаңдар (бір саны туралы балалар білетін 1 - 2 тақпақты айтады).
- Дәптердегі жаңа шартты белгіні қараңдар және оны саусақпен сызып шығыңдар. Кәне, оң қолымыздағы (солақайлар сол қолын) сұқ саусағымызды дайындаймыз. Енді 1 цифрының бойымен бірінші жоғары қарай, сосын төмен қарай саусақпен сызамыз. Цифрлардың бәрін саусағымызбен сызып шығайық. Ал енді қарындашымызды алып, цифрларды төменгі жағынан бастап сызамыз. Ізбе – ізділікті сақтаймыз. Қай жақтан бастап жазамыз?
Саусағымызды жаттықтырамыз (№1 технологиялық картаны қараңыз). Содан соң 2 – тапсырманы орындауға кірісеміз. 1 цифрын тауып, оны қалаған түспен бояймыз.
1 саны және цифры. жүктеу
93
0
  • 0
0 дауыс
Оқи отырыңыз
1 - 5 сандары
1 - 5 сандары
5 - ке дейін санауды бір саны және цифрымен таныстыру;
Сол жақта, ортада, оң жақта. Шеңбер шаршы туралы өткенді пысықтау.
Сол жақта, ортада, оң жақта. Шеңбер шаршы туралы өткенді пысықтау.
1 цифрын 1 санының таңбасы ретінде таныстыру; үлгіні пайдалана отырып, 1 санын жазып үйрету; 1 цифры өзге сандар арасынан табу.
Цифр мен заттың саны арасындағы сәйкестікті табу. Сол жақта, оң жақта. Жыл мезгілі - көктем
Цифр мен заттың саны арасындағы сәйкестікті табу. Сол жақта, оң жақта. Жыл мезгілі - көктем
Цифрды заттың санымен сәйкестендіруді үйрету; заттың орналасу ретіне қарай сөзбен баяндау қабілетін арттыру; жыл мезгілдерін (көктем, жаз, қыс, күз) айыра білу және атап көрсету қабілетін нығайту.
3 саны мен цифры
3 саны мен цифры
Балаларды 3 саны мен цифрымен таныстыру. Заттарды санауға машықтандыру, 3 цифрын тану және бейнелеуге үйрету.
1 саны мен цифры
1 саны мен цифры
Ақтөбе облысы, Шалқар қаласы Ә. Жангелдин атындағы орта мектебінің «Айгөлек» шағын орталық тобының тәрбиешісі Айекешова Гүлмира
Көлік түрлері
Көлік түрлері
Қарағанды қаласының № 42 «Тілек» балабақша тәрбиеші –педагогы Сакенова Калкен Сериковна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.