Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Бес ешкі

10 қаңтар 2020, Жұма
Категориясы: Бастауыш сынып
Күні: 25. 09. 2019Пәні: әдебиеттік оқуСынып:
Сабақтың тақырыбы:Бес ешкі
Мақсаты:Ертегінің мазмұнын, негізгі ойын түсіну.
Ертегі кейіпкерлерін сипаттай алуы.
Табыс критерийлері:
  • Ертегі мазмұнын түсіне алады.
  • Ертегі кейіпкерлері туралы өз ойларын жеткізе алады.
  • Топ арасындағы ынтымақтастыққа үйренеді.
Сабақтың әдісі:
Бағалау:
Топтастыру, топтық, жұптық жұмыс, Жиксо әдісі
Мұғалімнің бағалауы, бағалау парағы
Ұйымдастыру кезеңі:Жүректен - жүрекке.
Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу. (Оқушыларды шеңбер бойымен тұрғызып, бір - біріне жақсы тілектер айтқызу.)
«Кемедегінің жаны бір» демекші, бүгінгі сабақта бәріміз жұмылып, біріге жұмыс жасайық.
Сабағымыздың эпиграфы «Ағаш тамырымен мықты, адам досымен мықты» (3 минут)
Үй тапсырмасын тексеруАңыз бойынша бір - біріне сұрақтар қою
(5 минут)
Қызығушылықты ояту Ертегі деген сөзді естігенде ойларыңа не келеді? (2 минут)


Мағынаны тануМағынаны тану (түсіну, қолдану)
Ертегіні оқып, танысу. Жигсо әдісін қолдану
Балалалар, бүгін «Бес ешкі» ертегісімен танысамыз. Бұл ертегіні топ болып бөліктерге бөліп оқимыз. Топтың өзі ішінара 1, 2, 3, 4 - ке бөлінеміз.
«Джигсо» әдісімен.
I топ
II топ
III топ
IV топ
Оқушылардың міндеттері:
- мәтінді өз бетінше оқу, біріге талдау;
- Сараптама топтарына барып, ертегінің қалған бөліктерімен танысу
- Өз «Жанұя» топтарына келіп, ертегі желісімен танысады.
(қол шапалақтау арқылы оқушылар өз - өздерін бағалайды)
(10 минут)
Ашық сұрақтар қою- Сұрақтар:
- Ертегідегі басты кейіпкерлерді ата.
- Үй жануарлары боранға ұшырағандағы әрекеттерінен нені байқадық?
- Ертегі қалай басталады?
- Кедейдің далада боранда қалған малына не кез болады?
- Кедей малдарын қалай шақырады?
- Олар өз бастарын қорғау үшін не істегендерін қалай айтады?
- Ертегі саған ұнады ма? Несімен ұнады?
- Бұл ертегінің қай түріне жатады деп ойлайсың?
(6 минут)
Сергіту сәтіӘн әуеніне билеу
(2 минут)
Шығармашылық жұмыс«Ротация» әдісімен ой қорытындыларын плакатқа жазып, ортаға салу.
- Ертегі кейіпкерлерін ата және оларға мінездеме бер.
- Ертегінің жағымды жағы не деп ойлайсың?
- Ертегінің жағымсыз жағы не деп ойлайсың?
- Мәтіннің өзектілігі неде және қандай үлгі алдың?
Сен білесің бе? Ат туралы бейнежазба көрсету (10 минут)
Қорытынды
Рефлексия
Бағалау (бағалау) Бағалау парағы бойынша топ жетекшілері өз мүшелерінің жинаған балының қорытындысы бойынша журналға түсіру.
- Не ұнады? - Не ұнамады? (5 минут)
1 498
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Ғажайып бақ
Ғажайып бақ
Ғажайып бақ ертегісі бойынша сабақ жоспары
Ғажайып бақ
Ғажайып бақ
Сабақтың мақсаты: Ертегіні мәнерлеп оқып, өз ойларын айтуға үйренеді
Бес ешкі
Бес ешкі
Сабақтың мақсаты: Ертегінің мазмұнын, негізгі ойын түсіну. Ертегі кейіпкерлерін сипаттай алуы
Байлық пен ақыл (Ертегі)
Байлық пен ақыл (Ертегі)
Ертегінің мазмұнын меңгереді, негізгі идеясын ұғынады. Ақыл мен байлық сөзінің мағынасын түсінеді.
Ертегі Көжек
Ертегі Көжек
Ертегі идеясын түсіну. Қоянға сипаттама беруді үйрену.
Мақта қыз бен мысық
Мақта қыз бен мысық
Солтүстік Қазақстан облысы, Есіл ауданы, Заградовка орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Айнагүл Қадыркенқызы Тыштықаева
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×