Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Бір бағыттағы қуып жету және қалып қою қозғалыстарына берілген есептерді салыстыру

13 ақпан 2020, Бейсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Пәні: математика
Бөлімі: Қозғалысқа, егіннің түсімділігіне берілген есептер
Күні: 24. 01. 2020
Сынып: 4
Мектеп: 44 “ЖОББ”КММ
Машықкердің аты - жөні: Саркытханова Ажар Сериковна
Қатысқандар саны:
Қатыспаған оқушылар:

Сабақтың тақырыбы: Бір бағыттағы қуып жету және қалып қою қозғалыстарына берілген есептерді салыстыру
Осы сабақтақолжеткізілетіноқытумақсаты (оқубағдарламасынасілтеме)4. 5. 1. 9
бір - біріне кездесу және қарама - қарсы бағыттағы қозғалыс/ артынан қуып жету, бір бағыттағы қалып қою қозғалысына берілген есептерді арифметикалық және алгебралық әдіспен шешу.

Ойлау дағдыларының деңгейі Түсіну және қолдану
Бағалау критерийлері•шамалар арасындағы тәуелділікті орнату және түсіндіру;
•модель бойынша есепті құрастыру;
•есептерді шешу алгоритмі кезеңдерін айту;
•есептер мен олардың шешімдерін салыстыру;

Тілдік мақсатбір - біріне кездесу;
қарама - қарсы бағыттағы қозғалыс;
артынан қуып жету;
бір бағыттағы қалып қою қозғалысы

Құндылықтарды дарытуӨзіне өзі құрмет, өмір бойы білім алу
Пәнаралық байланысжаратылыстану
Алдыңғы меңгерілген білімшамалар арасындағы тәуелділікті біледі
Сабақ барысы 
Жоспарланған уақытЖоспарланған іс - әрекетіРесурстар
Сабақтың басыҰйымдастыру кезеңі
- Амандасу;
- Түгендеу.
Психологиялық ахуал:
(Ұ) Кіріспе тапсырма.
Берілген сызбаға сай формулаларыды орналастыр.
ҚБ: бас бармақ әдісі арқылы бағалау.
Кесте, формулалар,
Сабақтың ортасы(МК.Ж) 1-тапсырма. 43-бет. Сызбалар бойынша есептер құрастыр.
Жауабы:
 А) 120
Ә)10
Б) 240
 В) 290
Дескриптор:
- есептің берілгенін түсінеді, талдайды;
- берілгенін дұрыс жауабын , жазады.
- керекті формуланы анықтайды.
Бағалау критерийі:
- есептің берілгенін түсіну, талдау.
- берілгенін дұрыс жауабын табу, жазу.
- керекті формуланы анықтау.
Қалыптастырушы  бағалау: плюс- минус әдісі , егер
3-2 критерий сақталса +,
1 критерий сақталса -.
(МК.Ұ) 2-Тапсырма. Есепті шығар.
Талдау:
- Есепте не туралы айтылған? (Қыз бен марғаудың жүгіргендігі)
- Есепте не белгілі? (жылдамдықтар, кыз бен марғау арақашытығы)
- Біз нені табу керекпіз?( қуып жету уақытын)
Берілгені:
V1- 7м/с
S=50м
V2- 5 м/с
t=? с
Шешуі:  7-5=2
50:2=25
Жауабы: 25 с
Дескриптор:
- есептің берілгенін түсінеді, талдайды;
- берілгенін дұрыс жауабын табады, жазады.
- керекті формуланы анықтайды.
Бағалау критерийі:
- есептің берілгенін түсіну, талдау.
- берілгенін дұрыс жауабын табу, жазу.
- керекті формуланы анықтау.
Қалыптастырушы  бағалау: бас бармақ әдісі егер,
3 критерий сақталса бас бармақ жоғары,
2 критерий сақталса бас бармақ жаңға,
1 критерий сақталса бас бармақ төмен көрсетеді.
(МК;Т) 3-тапсырма. Есепті теңдеу құрып шығар.
Бір елді мекеннен бір уақытта екі машина жолға шықты. Бірінші машинаның жылдамдығы - 70 км/ сағ, ал екінші машинаның жылдамырақ қозғалып, 2 сағаттан кейін біріншісінен 40 км- ге озып кетті. Ол қандай жылдамдықпен қозғалды?
Талдау:
- Есепте не туралы айтылған? (Бір елді мекеннен бір уақытта екі машина жолға шықты. Бірінші машинаның жылдамдығы - 70 км/ сағ, ал екінші машинаның жылдамырақ қозғалып, 2 сағаттан кейін біріншісінен 40 км- ге озып кетті.)
- Есепте не белгілі? ( бір машина жылдамдығы, екінші машина жылдамдығы белгісіз)
- Неше машина берілген? 2
- Бізге не белгілі? ( бір машина жылдамдығы, уақыт, арақашықтығы)
- Біз нені табу керекпіз?(қандай жылдамдықпен қозғалды?)
Берілгені:
V1 =70 км\сағ
t=2 сағ
S=40км
V2- ? км\сағ
Шешуі: 40:2=20 км\сағ
70-20= 50 км\сағ
Жауабы: 10сағ/км
Дискриптор:
- есептің берілгенін түсінеді, талдайды;
- берілгенін дұрыс жауабын , жазады.
- керекті формуланы анықтайды.
Бағалау критерийі:
- есептің берілгенін түсіну, талдау.
- берілгенін дұрыс жауабын табу, жазу.
- керекті формуланы анықтау.
Қалыптастырушы бағалау: мұғалімнің бағалауы,егер
3 критерий сақталса жасыл дөңгелек,
2 критерий сақталса сары дөңгелек,
1 критерий сақталса қызыл дөңгелек.
МК.Ж)  4- тапсырма. Есепте. Тексер.
Қалыптастырушы  бағалау: плюс- минус әдісі егер,
2 критерий сақталса +,
1 критерий сақталса -
 Оқулық, \
Дәптер, кесте,
Оқулық, жұмыс дәптері,
Оқулық, дәптер, тақта,
Оқулық, жұмыс дәптері,
Сабақтың соңы
Кері байланыс
«Екі жұлдыз бен бір тілек» стратегиясы ойыны түрінде өткізу. Сары жапсырмалардағы оқушылар сабақта оларға ұнаған екі мезетті бекітеді, ал жасыл жапсырмадағы оқушылар өздерінің ойынша жұмысын жақсартуы мүмкін бір тілекті бекітеді. стикерлер






Қосымша ақпарат
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының сақталуы 



 
Саралау. Сабақты қорытындылау кезеңіндегі сұраққа жауап алғанда қабілеті жоғары оқушылардың өзіндік ой-пікір күтіледі. Әр топта оқушылардың түгелдей сабаққа қатысуын қадағалау.Қалыптастырушы бағалауда дескриптор арқылы бағаланады.АҚТ қолдану кезіндегі және жазу кезіндегі қауіпсіздік ережесі айтылады.
Сабақ бойынша рефлексия
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)
1.
2.
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1.
2.
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/ қиындықтары туралы нені білдім? Келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?




6 798
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Бір бағыттағы қозғалысқа берілген есептер
Бір бағыттағы қозғалысқа берілген есептер
Оқушыларға қозғалысқа арналған есептер және сол есептерге кері есептер шығару жолдарын меңгерту. Бір бағыттағы қозғалысқа арналған есептерді шешуді үйрету. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Бір бағыттағы қозғалысқа берілген есептер
Бір бағыттағы қозғалысқа берілген есептер
Бір бағыттағы қозғалысқа берілген есептерді өз бетімен түрлі тәсіл арқылы шығара білуге дағдыландыру.
Бір - біріне қарама - қарсы қозғалысқа есептер
Бір - біріне қарама - қарсы қозғалысқа есептер
Қашықтықты табуға берілген есептерді шығаруға, есепке сызба құруға үйрету; есептеу дағдыларын жетілдіру.
Бірінен - бірі қарама - қарсы бағыттағы қозғалыс. Алыстау жылдамдығы
Бірінен - бірі қарама - қарсы бағыттағы қозғалыс. Алыстау жылдамдығы
Бірінен - бірі қарама - қарсы бағыттағы қозғалыс кезіндегі алыстау жылдамдығын табуды үйрету. Есепті өздігінен талдап, түсініп шығаруға дағдыланады.
Бір бағыттағы қозғалысқа берілген есептер
Бір бағыттағы қозғалысқа берілген есептер
Жылдамдық, уақыт, қашықтық байланысына сәйкес бір бағыттағы қозғалысқа берілген есептерді шығаруға үйрету. Оқушылардың шамаларды байланыстыра есептей білуге, бөлу және көбейту амалдарын орындауға, теңдеу шешу, фигураларды салыстырудағы білім
Қозғалысқа байланысты есептер. Бір - бірінен қарама қарсы бағыттағы қозғалыс
Қозғалысқа байланысты есептер. Бір - бірінен қарама қарсы бағыттағы қозғалыс
Атырау қаласы, Амангелді селосы, Жамбыл орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Башиева Ақерке Шамилқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×