Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Әбдіжәміл Нұрпейісов. Туған жерімнің тұрғындары

24 ақпан 2020, Дүйсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Бекітемін: 

Пәні Әдебиеттік оқу



Күні  Мұғалімі: 
Сынып: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: 




Сабақтың тақырыбы Әбдіжәміл Нұрпейісов.
Туған жерімнің тұрғындары

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 2. 2. 3. 1. мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау
2. 3. 2. 1. мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

Сабақ мақсаты Білім алушылар: тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілейді, шығарманы іштей оқиды, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді, ондағы қажетті ақпараттарды белгілейді
Бағалаукритерийлерітыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілейді, шығарманы іштей оқиды, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді, ондағы қажетті ақпараттарды белгілейді
1. Құндылықтарды дамытуШығармашылық сыни тұрғыдан ойлау
Жауапкершілікке таныту Топпен жұмыс барысында өзгенің көзқарасын құрметпен қарау

Ресурстар Оқулық, жұмысдәптепрі
Әдіс - тәсілдерБлум таксаномиясы, «Сиқырлы қалам», «Жетістік баспалдағы», «Көшбасшы және тыңдаушы» Сұрақ - жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пән аралық байланысМузыка, қазақ тілі.
АКТ қолдау дағдыларыИнтерактивті тақта
Бастапқы бөлімБарлық әріптер мен дыбыстарды біледі.
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңі:Сабақта жоспарланған іс - әрекетРесустар:
Сабақтың басы:! Бағалау парақшасымен таныстыру
Топтарға бөлу.
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
«Аялы алақан»
Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.
Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды)




Сабақтың ортасы:Білу және түсіну
Әбдіжәміл Нұрпейісов.
Туған жерімнің тұрғындары.
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.
«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі
Берілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшының қалауынша мәтінмен жұмыс жүргізу.
  • Өзіңнің туған жеріңнің тұрғындары. Білесіңдер ме?
Олар туралы айтып беріңдер.
Қолдану
Әбдіжәміл Нұрпейісов.
Туған жерімнің тұрғындары.
Дәптермен жұмыс.
Талдау
«Ыстық орындық» орындық әдісі
(Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.
Жаттығудың сипаттамасы:
Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.


Сергіту сәтіСергіту сәті «Қыдырып қайтайық»
Сабақтың соңы
Кері байланыс
Синтез
"Таңда да таста" әдісі
«Жетістік» баспалдағы.
"Таңда да таста" әдісі
Кері байланыс парағы.«Жетістік» баспалдағы



Қосымша мәліметтер
Саралау оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз
Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түсіндіресіз?
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайысыз?Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік, 

Топтық, жұптық жеке жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады.Оқушылардың сұрақтар қою дағдысын бақылау арқылы бағалау
Топтық жұмыс бағдаршам арқылы бағалау.
Жұптық жұмыс смайликтермен бағалау.
Жеке жұмыс бармақпен бағалау.


Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар
не білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен жоспарлаған
саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен берілген
уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен
өз жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?














Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:\Сабақтың мақсаты шынайы да, сәтті өтті.
2: оқушылардың берілген тапсырманы топпен бірге жұмыс жасап, бір - біріне үйретіп, көмек беру арқылы білімді толық меңгеруге көмек берді,
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1: Берілген тапсырманы топпен бірлесе отырып, толық орындады.
2: Тапсырманы толық түсініп, толық меңгерді.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не білдім?












1 981
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
3 сынып "Түбір мен қосымша"
3 сынып "Түбір мен қосымша"
Оқу мақсаттары: 2. 1. 1. 1. тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап. 2. 2. 5. 1. дереккөздерден (сөздік, анықтамалық энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ
Түбір мен қосымша
Түбір мен қосымша
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 2. 1. 1. 1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру
Инклюзивті білім беру. Жеке оқу бағдарламасының мазмұны. 1 сынып. Сауат ашу
Инклюзивті білім беру. Жеке оқу бағдарламасының мазмұны. 1 сынып. Сауат ашу
1. 1 Тыңдалған материалдың мазмұнын түсіну 1. 2 Мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау Күтілетін нәтижелер: тыңдаған материалының сөйлеу екенін, оның мазмұнын түсіну мұғалімнің көмегімен мәтінде кім? (не?) туралы айтылғанын анықтау
Табиғат пен адам Лепті сөйлем
Табиғат пен адам Лепті сөйлем
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 2. 1. 2. 1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау 2. 3. 7. 1 - сөйлем түрлерін айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қою 2. 4.
Емханаға бару
Емханаға бару
Мұғалімнің көмегімен мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация бойынша қарапайым(кім? не? қандай? ) сұрақтарға жауап беру Барлық оқушылар орындай алады: таныс сөздерді оқиды.
Абай атаның сөзін жақсы тыңдаймын. А. Құнанбаев.
Абай атаның сөзін жақсы тыңдаймын. А. Құнанбаев.
Тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×