Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Суықторғай

24 ақпан 2020, Дүйсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Бекітемін:Күні:Мектеп:Сынып: 
Сабақ: әдебиеттік оқуМұғалімнің аты - жөні: Қатысқаны:
Қатыспагағы:
Сабақтың тақырыбы:Суықторғай 
Сабақ негізделген оқу мақсатттарыӘңгіме мазмұнын түсініп оқыту, мазмұнына талдау жасау, өздігінен оқып үйрету.
Оқыту нәтижелері:*Барлық оқушылар: суықторғай тіршілігі туралы біледі,
*Оқушылардың басым бөлігі: тапсырманы оқып, орындай алады.
*Кейбір оқушылар: мағұлмат жинап, ортаға ой салады.
Тілдік мақсат:
Оқылым:Мәтінді мәнерлеп, іштей оқиды.
Айтылым:Мәтіннің мазмұнын баяндайды.
Жазылым:Мәтінге жоспар құрады
Тыңдалым:Оқушылар бірін - бірін тыңдайды.
Көрнекілігі Оқулық, стикер, суреттер, жіп, маркерлер
Әдіс - тәсілдер:«Жеке жұмыс»,»Жұптық жұмыс, «топтық» «5 жолды өлең», «Дайын бол», «сен маған, мен саған», «Аквариум», «Торғай»,
Алдыңғы оқу: «аквариум»берілген сұрақтарға жауап беру 
 Жоспар 
Жоспарланған уақыт 
Басталуы (уақытқа бөлу) 5 мин 1. Сыныптағы іс - әрекеттер 2. Ұйымдастыру: Оқушыларды түгелдеп, журналға белгілеу. 3. Топқа бөлу
Ортасы 30 минОқушыларға тапсырма беріліп, сыни тұрғыдан ойлаудың «Insеrt» және «Топтастыру»,«Блум таксаномиясы» стратегиясы қолданылдым. 
Тапсырма Нәтиже, критерийлер 
I. «Тапқыр болсаң, тауып кор.»
- Қандай сөз шықты?
- Суықторғай сөзі қай сөз тобына жатады?
- Бірккен сөз дегеніміз не№
Берілген әріптердің екінші әріптерін сызу арқылы тақырыпты шығарады, сұрақтарға жауап береді.
II. Оқулықпен жұмыс.Мәтінді мәнерлеп, іштей оқиды.
III. «Мен саған, сен маған»Оқушылар берілген мәтінді қасындағы жұбына түсіндіреді.
IV. «Тұлғаны таңы»Автор туралы мәлімет алады.
V. «Топпен жұмыс»
I. «Мәтінді баяндау»
II. «Мәтінге жоспар құру»
III. «Суықторғай»туралы сипаттау
IV. «Суықторғай»сөзіне сөз құрау
Мәтінді баяндайды, жос құрады, суықторғай туралы сипаттайды, суықторғай сөзінен сөз құрайды.
VI. «Дайын бол»ойыныЖүргізуші бір сөз айтады, қалған оқушылар сол сөзің іс - әрекетін жасайды.
 VII. «Торғай» Берілген сұрақтарға жауап беріп, торғайды қонысына орналастырады
Қосымша ақпарат 
Саралау
деңгейлік тапсырма 
Бағалау. смайликтер арқылы бағалау Пәнаралық байланыс. әдебиеттік оқу, бейнелеу, дүниетану 
Рефлексия
Бүгін оқушылар не білді?*Барлық оқушылар: суықторғай тіршілігі туралы біледі,
*Оқушылардың басым бөлігі: тапсырманы оқып, орындай алады.
*Кейбір оқушылар: мағұлмат жинап, ортаға ой салады.
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Сабақ мақсаттары тақырыпқа сай алынған, оқу мақсаттары тапсырмаға сай алынған
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?Маған берілген уақыт ішінде толық тапсырмаларды орындауға үлгердім
Қорытынды бағамдау 
Қандай екі нәрсе табысты болды?1: Сабақтың мақсаты шынайы да сәтті өтті
2: Топтық жұмыс жасай кезінде оқушылардың бір - біріне үйретіп, көмек берулері арқылы білімді толық меңгеруге көмек берді
Үй тапсырмасы:Мазмұндау
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алдым?1: Тапсырманы толық орындады.
 Сабақ барысында мен сынып немесе жекеленген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не екенін білдім?
1 145
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Жамбыл Жабаев. Балама хат
Жамбыл Жабаев. Балама хат
Сабақ негізделген оқу мақсаттары Өлең мазмұнын түсіндіру, автор туралы мағлұмат беру. Оқыту нәтижелері: *Барлық оқушылар: өлеңді мәнерлеп оқи алады, сұрақтарға жауап бере алады. *Оқушылардың басым бөлігі: өлеңдегі негізгі идеяны түсінеді.. *Кейбір
«Бала-көңілдің жыры, күннің нұры»
«Бала-көңілдің жыры, күннің нұры»
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: Адам өмірінің ең қызықты да, баққытты сәттері туралы айту. Оқыту нәтижелері: Барлық оқушылар: адам өмірінің ең қызықты да, баққытты сәттері туралы біледі. Оқушылардың басым бөлігі: өз ойларын анық, жеткізеді. Кейбір
Суықторғай әңгімесі
Суықторғай әңгімесі
Мәтіннің өмірмен байланыстылығын дәлелдейді, мәтіндегідей оқиғаға тап болғанда не істеу керектігін біледі, құстардың қыстағы тіршілігімен танысады.
Липидтер
Липидтер
Липидтердің түрлерін атайды.
Абай атаның сөзін жақсы тыңдаймын. А Құнанбаев. Ғылым таппай мақтанба.
Абай атаның сөзін жақсы тыңдаймын. А Құнанбаев. Ғылым таппай мақтанба.
Абай Құнанбаев туралы толық мағлұмат алу, өлең мазмұнын түсіне отырып, негізгі ойды ашу.
Ж. Аймауытов Қартқожа
Ж. Аймауытов Қартқожа
Көркем шығарманы талдай білуге төселеді, сын тұрғысынан ойлап, өз пікірін қорғауға дағдыланады. Шығарманың көркемдік ерекшеліктерін сипаттай алады.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×