Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


37+7 және 44-7 түріндегі ауызша есептеу тәсілдері

14 ақпан 2013, Бейсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Сабақтың тақырыбы: 37+7 және 44-7 түріндегі ауызша есептеу тәсілдері
Мақсаты: Ондықтарды қосу және азайтуға, бірліктерді разрядтан аттау арқылы қосуға негізделген ауызша есептеу тәсілдерімен таныстыру.
Міндеті. 1. Ауызша есептеуге жаттықтыру.
2. Өтілген есептеу тәсілдерін пысықтау; оларды есеп шығару кезінде қолдана
алуға үйрету.
3. Оқушыларды білімділікке, адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақ түрі: Жаңа сабақ
Сабақ әдісі: Түсіндіру, қайталау.
Көрнекілігі: Кесте, аққала макеті,

Сабақ барысы.
I Ұйымдастыру бөлімі
- Оқушыларды түгендеу, назарларын сабаққа аудару.
II Тірек білімдерін жетілдіру.
1. Тиімді тәсілмен есепте. 4+8+2,
28+2+5,
6+4+25,
13+5+5.
2 «Үндемес» ойыны
№1 тапсырманы үндемей отырып, ойланып, қол көтеріп жауап береміз.

III Жаңа сабақ
1Жаңа сабақты мұғалімнің түсіндіруі
37+7=(37+3)+4=40+4=44
3 4
37+7=30+(7+7)=30+14=44
30 7
44-7=(44-4)- 3=40-3=37
30 14
44-7=30+(14-7)=30+7=37
4 3
2 Тақтамен жұмыс
-№3 есептеуді түсіндіре отырып шығарамыз. (Қай тәсілді, неше тәсілмен шығаратынын өзі біледі. Тексеріп қорытынды жасаймыз.)

3 Тақтамен жұмыс
-№4 есепті оқимыз, талдаймыз, шығарамыз. Сұрақтар: Есеп не туралы, не белгілі, не белгісіз, нені табамыз?
Шарты: Екінші сынып-18дм
Бірінші сынып-9дм
Екінші сынып неше дм артық?
Шешуі: 18-9=9
Жауабы: Екінші сынып 9дм артық (өз беттерімен кері есеп құру керек)

№5 есепті талдау арқылы шығарамыз.
Шарты: Болғаны-8кг және 10кг
Желінді-7 кг
Қалғаны -? Кг азық
Шешуі: (8+10)- 7=11 Жауабы: Қалғаны 11 кг азық.
( тақтада кері есеп шығарып талдау жасалады)

Сергіту сәті Сыңғыр-сыңғыр қоңырау,
Сыңғырлаған көңіл-ау.
Алып-ұшып жүректер,
Гүлге толды омырау.

5. Математикалық диктант
А) 20 мен 13 қосындысына 24-ті қос.
Б) 100-ден 55 пен 15-тің айырмасын азайт.
В) 14-ке 56 мен 5-тің қосындысын қос.
Г) 82 мен 18-дің қосындысынан 45-ті кеміт.
6. Өз бетімен жұмыс

№6 тапсырманы өз бетімізбен шығарамыз.
Мақсат: Оқушылардың ауызша есептеулерін қадағалап, бақылау.

IV Қорытындылау
Ауызша тез есептеп жауабын айтамыз.
56+40
87+3
12+13
56 – 16
22 – 11
55 – 44
88 – 77
22+22
55 +5
44-14
V Үйге тапсырма: №7, 8
VI Бағалау
9 235
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
37 + 7, 44 - 7 түріндегі ауызша есептеу тәсілдері
37 + 7, 44 - 7 түріндегі ауызша есептеу тәсілдері
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: ондықтарды қосу және азайтуға, бірліктерді разрядтан аттау арқылы қосуға негізделген ауызша есептеу тәсілдерімен таныстыру; өтілген есептеу тәсілдерін пысықтау; оларды есеп шығару кезінде қолдана алуға үйрету.
234 *2, 468: 2 түріндегі көбейту және бөлу
234 *2, 468: 2 түріндегі көбейту және бөлу
Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу туралы білімдерін қалыптастыру. 3 - 4 амалмен орындалатын құрама есептерді шығаруға үйрету.
242*2, 484: 2 түріндегі ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
242*2, 484: 2 түріндегі ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу туралы білімдерін қалыптастыру. 3 - 4 амалмен орындалатын құрама есептерді шығаруға үйрету. Мәселе есепті шығара білуге, қалдықпен бөлуге берілген есептерді шығаруға үйрету;
Қайталау. Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Қайталау. Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау, білімдерін бекіту. Ауызша көбейту және бөлу дағдысын қалыптастыру, өз бетінше есептей білуге машықтандыру; Ұқыптылыққа, шапшаң есептей білуге тәрбиелеу;
Қосу мен азайту 26+30 56 - 30
Қосу мен азайту 26+30 56 - 30
Ондықтарды ондықтарға қосуға және ондықтардан ондықтарды азайтуға негізделген есептеу тәсілдерімен таныстыру; екі амалмен шығарылатын есепті және ондықтан аттап қосу мен азайту тәсілдерін енгізуге дайындық жүргізу; амалдардың орындалу ретін
Екі таңбалы санды қосу және азайту тәсілдері
Екі таңбалы санды қосу және азайту тәсілдері
Ахметжанова Гулия Слямбекқызы Бастауыш сынып мұғалімі
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×