Білімділер поралы

Еліктің лағы

Сабақ тақырыбы: «Еліктің лағы»
Сабақтың мақсаттары:
1. Білімділік мақсаты: Мәтін мазмұнын ашу, негізгі ойда ұғындыру.
2. Дамытушылық мақсаты: Сөздік қорларын жетілдіру, елестеу, өз ойларын еркін айта білу, қабілеттерін дамыту.
3. Тәрбиелік мақсаты: Қоршаған ортаның тылсым сырларына қызықтыру арқылы, табиғатқа деген көзқарастарын қалыптастыру. Табиғат қамқоршысы болуға тәрбиелеу.
Міндеттері:
1) Шығарма талданып негізгі ойды білу керек.
2) дамыта оқыту стратегияларын қолдану арқылы шығарманы зерттеу,
білімдерін кеңейту.
3) топпен жұмыс істеу арқылы ынтымақтастыққа тәрбиелеу.
Сабақ түрі: Жаңа сабақ.
Пәнаралық байланыс: дүние тану, сурет, информатика.
Сабақ көрнекілігі: мәтін бойынша салынған суреттерден буклет, лақтың суреті, бұлбұлмен тоқылдақтың костюмдері, компьютер, кезендік тапсырмалар.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі Оқушылардың ынтасын сабаққа аудару. (сын тұрғысынан стратегиясы байланысты тапсырмалар берілді.)
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
- Үйге қандай тапсырма берілді?
- «Бұлбұл мен тоқылдақ» мысалды рөлге бөліп оқу.
1 - топ«Алғырлар»
2 -«Тапқырлар»
3 -«Ойшылдар»

І - кезең: «Ой толғаныс»
Мысалды көрініс ретінде көрсету.
1 - топ Мысалды рөлге бөліп мәнерлеп оқу.
1 - топ Бұлбұл мен Тоқылдаққа мінездеме беріңдер.
Орман құстары
Бұлбұл – әнші, өнерлі
Тоқылдақ – дәрігер, еңбекқор
3 - топ Халқымыз бұлбұлды «әнші құс», тоқылдақты «орман дәрігері» деп неге атайды.
(Бұлбұлдың және Тоқылдақтың салынған суреттерін көрме қылып көрсету.)

ІІІ. Жаңа сабақ
- Орманда мекендейтін қандай жануарларды білесіңдер?
- Балалар, мына суретке қарайықшы нені көріп тұрсыңдар?
- Лақ
- Ол ненің лағы?
- Ол еліктің лағы.
- Қайда мекендейді?
- Орманда мекендейді?
- Ендеше балалар бүгінгі сабақта өтетін тақырып: Мамытбек Қалдыбаев жазған «Еліктің лағы»
А) Автордың өмірбаяны.
Қазақтың көрнекті жазушысы. Балаларға көптеген шығармалары бар. Оның ішінде «Үлек», «Уәде», т. б. шығармалар бар.
«Еліктің лағы» мұғалімнің оқуы. (Компьютерге мұғалімнің даусымен жазылған мәтінді оқушылар тыңдай отырып көрініс көреді)
Б) Оқушыларды тізбектей оқыту
В) Сөздік жұмыс
Шоқы - тік, биік төбе
Нысаны - көздеп ататын жер
Қарауыл - күзет
Г) Мәтінге қандай ат қояр едіңдер және неше бөлімге бөлер едіңдер
ІІ - кезең «Ой - шақыру.» /сұрақ - жауап арқылы/
1 - топ. Сол күні ауа райы қандай еді?
(түсінгеніңді айту)
2 - топ. Аңшы неліктен мылтығын қолына алды?
Ол неге ызаланды? /мәтіннің ішінен тауып оқыту/
3 - топ. Түймебай нені көріп қалды? Аңшының елікті атуға неге батылы бармады? /түсінгенін айту/
ІV. Сергіту сәті.
/жұмбақ шешейік, жаңылтпаш айтайық

ІІІ - кезең «Ой қорыту».
1 - топ. Аңшының орнына сендер қайтер едіңдер? (Өз ойыңды білдір)
2 - топ. Аңшының сыртқы бейнесін сипатта.
3 - топ. Аңшыға мінездеме беріңдер.

Аңшы – ержүрек, ұстамды, қайырымды

Қорытынды: жануарларды қорғау, аялау, сүю керек. Өйткені олар біздің кіші достарымыз.
«Мақалдар айту»
«Сиырдың сүті -...........»
«Нар жолында..............»
«............ бота тату»

V. Сабақтың қорытындысы: әр топтың балдарын шығару.
VІ. Бағалау.
VІІ. Үйге тапсырма «Еліктің лағы» мазмұнын айту, аңшының суретін салу.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 89
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 89
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика