Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Үйрену. Ә. Асылбеков

15 наурыз 2013, Жұма
Категориясы: Бастауыш сынып
Сабақтың тақырыбы: Үйрену Ә. Асылбеков (245 - бет)
Сабақтың мақсаты:
А) Білімділік: Өлеңді мәнерлеп, түсініп оқуға төселдіру. Әртүрлі мамандық кәсіп иелері туралы түсінік беру.
Ә) Дамытушылық: Тез оқуға дағдыларын калыптастыру, берілген сұрақтарға дәл, айқын жауап беруге үйрету. Байланыстырып сөйлеуге үйрету.
Б) Тәрбиелік: Еңбекті қадірлеуге тәрбиелеу, кәсіптік бағдар беру, мамандық таңдауға бағыттау.

Сабақтың әдісі: Топпен жұмыс.
Шығармашылық қабілетін дамыту, сурет салу, өлең, жұмбақтар шешу, құрастыру, логикалық ойлауға дағдыландыру.
Сабақтың кұрал-жабдықтарды: мен көрнекіліктері: тірек сызбасымен жұмыс, суреттер, ойыншықтар, кодоскоп.

Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың назарларын сабаққа аудару.
Оқушыларды топқа бөлу.
II. Үй тапсырмасын сұрау.
А) Тірек сызба арқылы «Зергер»
Ә) Автор
Б) жатқа айту
Зергерлік өнер бізге ата - бабамыздан келе жатқан мұра.

Ш. Негізгі бөлім – жаңа сабақ.
Кіріспе
А) Автор туралы түсінік беру
Ә) «Адамды - адам еткен еңбек»
Б) Өлеңді мәнерлеп беру
В) Оқушыларға оқыту

I. топ. Айдалада ақ отау,.... жоқ атау.
(ауыз – рот - nouth; мұрын - нос - nose)
II. топ. Қабат – қабат қаттама,
Ақылың болса аттама.
(кітап - книга - book).
III. топ.... - асқар тау,
...- бауырындағы бұлақ,
...- жағасындағы бұлақ.
(ата - дедушка - grandfather)
(бала - мальчик - boy)
(aна - мать - mother)

IV. Шығармашылық жұмыстар:
Топпен жұмыс.
1. Ұйқастар бойынша шумақ құрастыру.
I топ. Балық... жүзеді
...... сүңгіді
...... отырып
...... ойлады.

II топ....... керікті
...... созыпты
Оны бақылап ағалар.
...... тауыпты.
III топ. Бұлбұл... тыңдады
...... тамсанды
...... апалар.
Тамылжыта ән салды.
2. Жұмбақтар құрастыру.
(инелік)
(қырау)
(қайық)
4. «Өнер тапқыштар» клубы.
Өзің не ойлап тапқың келеді?

V. Кітаппен жұмыс.
Мақал - мәтелдерді жаттап, мағынасын түсіндіру.(кодоскоп)
VI Дәптермен жұмыс
Мақал - мәтелдердің мағынасын дәптерлеріне жаздыру.
VII Қорытынды бөлім.
Адам табиғаттағы құбылыстар арқылы үйренген өнерлерін атау.(тікұшақ пен инеліктің, балық пен қайықтың т. б. ұқсастықтарын)
VIII. Үйге тапсырма: 1. 245 - 246 бет жаттау
2. Байқап, бақылағандарын әңгімелеу. (табиғат құбылыстарын)
9 601
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Ә. Асылбеков. Түлкі мен тиін
Ә. Асылбеков. Түлкі мен тиін
Оқушыларды өлеңді мәнерлеп оқуға, мазмұнын жүйелі айта білуге, өлеңдегі негізгі идеяны айта білуге үйрету.
Мен таңдайтын мамандық. Ө. Ақыпбекұлы
Мен таңдайтын мамандық. Ө. Ақыпбекұлы
Мамандық түрлерімен таныстыру, мамандық иелерінің қызметі және олардың еңбегімен таныстыра отырып, олардың маңыздылығы туралы білім беру. Кәсіпті таңдап, игеру үшін оқып, білім алу қажеттілігін түсіндіру
Мағжан Жұмабаев «Қысқы жолда»
Мағжан Жұмабаев «Қысқы жолда»
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Күзекбаев Жеңісбек Дүзелбайұлы
Әбдірахман Асылбеков «Үйрену»
Әбдірахман Асылбеков «Үйрену»
Маңғыстау облысы, Түпқараған ауданы, Ақшұқыр ауылы, М. Әбдіхалықов атындағы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Қосымбаева Айзада
Мамандық таңдау - өмірді таңдау
Мамандық таңдау - өмірді таңдау
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, «Ж. Қалдығараев атындағы орта мектебінің физика және информатика пәні мұғалімі Джолжигитова Лаззат Амантаевна
Зергер
Зергер
Қызылорда облысы , Қазалы ауданы, Бекарыстан би ауылы № 24 орта мектеп Ысқақ Шамсия Тақырыбы: Зергер
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×