Білімділер поралы

Я әрпінің жазылуы

2 сынып Қазақ тілі (презентациясымен)
Тақырыбы: Я әрпінің жазылуы.
Мақсаты: 1. Я әрпінің жазылу, айтылу ережелерін меңгерту.
2. Оқушыларды Я әріптері бар сөздерді дұрыс жазуға дағдыландыру, сөздік қорларын дамыту.
3. Оқушыларды құстарды қорғауға, адамгершілік пен әдептілік қасиеттерін және достық пен үлкенді сыйлауға баулу.
Түрі: Жаңа сабақ.
Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, іздену
Көрнекілігі: суреттер, жұмбақ, мақал, ребус, рефлексиялық жаттығу және интерактивті тақта.

Барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың қажетті құрал – жабдықтарын алып, түгендеу, сабаққа даярлық.
Психологиялық дайындық: Қайырлы күн деп айтамыз, Бір болып кеште қайтамыз. Отбасының гүліміз, Көңілді өтер күніміз – деп бүгінгі қазақ тілі сабағымызды көңілді бастайық.

2. Үй тапсырмасын тексеру Дыбыс деген не? Әріп деген не? Дыбыстар нешеге бөлінеді? – И дыбысы қандай дыбыс? Сый, тый сөздерінің жазылуын айт?
Мақсатын қою кезеңі: - Балалар бүгін біз сабақта Я әрпінің сөз ішінде жазылуымен танысамыз.
Қазанның он алтысы Кіріспе бөлім. Жұмбақ шешіледі.
Қоянда бар,
Қайыңда жоқ.
Қиярда бар,
Қиында бар.
Жұмбақтың шешуі: Я әрпі.
Қоян - екі буын, 4әріп, 5 дыбыс. Я екі дыбыстан тұрады. и+я=я иа естілгенімен я жазылады.

3. Жаңа материалды түсіндіру. Сөзде йа дыбыстары естілгенмен, жазуда олардың орнына Я әрпі жазылады. Мая, сая, таяқ
Негізгі бөлім Оқулықпен жұмыс 1 - жаттығу. Өлең оқылып, мазмұны ашылады. Мысалы: оянғаны, аянғаны
Ережені пысықтау мақсатында төмендегідей жұмыс жүргізіледі: Оқушылар я дыбысы кездесетін сөздерге мысал келтіреді. Сол сөздердің жазылуы мен айтылуын салыстырады. Осы сөздерді қатыстырып сөйлем құрастырады. Оқулықтағы 3 - 5 жаттығулар орындатылады. 3 - жаттығу. Сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстыр. Сөздерге дыбыстық талдау жаса.
Айтылуы – Жазылуы
Айан - Аян
тайау - таяу
байау – баяу
5 - жаттығу 1. Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып оқы. Өлең кім туралы? Бұл кім?
Бала, бала, бала деп,
Түнде шошып.....
Түн ұйқысын төрт бөліп,
Түнде бесік....
2. Я әрпі қай дыбыстардың орнына жазылған? Керекті сөздер: таянған, оянған. Сиқырлы сандарды оқу.
2 ----- 1 ----- 3
ұ ----- қ ----- с
3 - жаттығу. Сөздерді көшіріп жаз. Ұя, мая, саяхат, бояу, Саят, оянды. Сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстыр. Сөздерге дыбыстық талдау жаса. Шығармашылық тапсырма: ”Ана” тақырыбына шығарма жазу Тірек сөздер: аяулы ана, ардақты ана, қымбатсың маған, ақ сүтіңді бердің, аялайсың. Ребусты шеш. Тауық‴ Қияр ′
т а қ и я
″Арқар ′ пияз ′
қ а р и я
Осы сөздермен екі сөйлем құрастыр.

Сабақты қорытындылау.
а) Білімдерін бекітуге арналған сұрақтар мен тапсырмалар:
1. Я дыбысы қандай дыбыс?
2. Я дыбысы кездесетін сөздерге мысал келтір.
3. Сол сөздерге дыбыстық талдау жасау.
ә ) Сөздік диктант. Я әрпі кездесетін сөздердің астын сызу. Баспалдақ, баян, шытырман, шаян, сыбызғы, саяз, тобылғы, таяз, жапырақ, жая.
Тапсырма. 1. Сөздерді буынға бөліп жаз.
Қияр, шаян ―――――――――――
2. Тиісті әріпті жаз А... қ, ба... у, қари... ,тұ... қ, та... қ, бо... у, дари..., са... бақ
3.Берілген сөздерден сөйлем құра. Сөйлемдегі сөздердің ретін цифрмен белгіле. 1 4 3 2 (Әлия, болды, жайлауда, жазда. Әнуар, оянды, ерте. Баян, сурет, бояумен, салды).
Бағалау. Үйге тапсырма беру. 4 - жаттығу 54 – бет

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 273
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 272
Роботтар: 2
bekasi
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика