Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Үштен бір бөлік, 1218: 6, 12018: 6 түріндегі бөлу

09 сәуір 2013, Сейсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Тақырыбы: Үштен бір бөлік, 1218: 6, 12018: 6түріндегі бөлу.
Сыныбы: 3, 4
Көрнекілігі: білім ағаш, сандық, геометриялық фигуралар, кубик, плакаттар
Әдістері: қайталау, сұрақ – жауап, түсіндіру, талдау.
Сабақ түрі: жаңа сабақ
Сабақтың мақсаты:
● Жаңа материалдарды меңгерту. Оқушылардың ой - өрістерін, шапшаң ойлау қабілеттерін, математикалық тілдерін дамыту, жылдам шешім қабылдауға, өздігінен жұмыс жасай білу дағдыларын қалыптастыру;
● Мақсатына жетуге ұмтылдыру, тапқырлыққа, алғырлыққа, шапшаңдылыққа, ізденпаздыққа баули отырып, топпен, өздігінен жұмыс істей білетін, болашаққа жеткіншек тәрбиелеу;
Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дене жаттығуы
• Қаламды немен ұстаймыз? Саусағымызбен
• Немен жазамыз? Қолымызбен
• Немен ойланамыз? Басымызбен
• Немен қабылдаймыз? Жүрегімізбен
• Немен жүреміз? Аяғымызбен
Мен ақылды оқушымын! Мен озат оқушымын! Менің денім сау болады! Елім аман, Отаным тыныш болады! Мен бұл әлемнің бар байлығын қабылдауға әзірмін! 2 – 3 ОП (шапалақтау) отырамыз.
Көңіл – күй «күлкі»
Психологиялық дайындық
Қайталау.
Кубик лақтыру арқылы сұрақтарға жауап беру.
1. геометриялық фигураларды ата.
2. қосудың компоненттерін ата.
3. азайтудың компоненттерін ата.
4. көбейтудің компоненттерін ата.
5. бөлудің компоненттерін ата.
6. тік төртбұрыштың периметрін қалай табамыз?
Бүгін сабақтарын ерекше өтпек, себебі мына білім ағашының шыңына көтерілмексіңдер. Есеп шығарасыңдар, ойын ойнайсыңдар, амалдар орындайсыңдар, салыстырасыңдар, теңдеулер шешесіңдер.
- Оқушылар қандай ағаштың түрлерін білесіңдер? (ағаштардың аттарын атайды).
- өте жақсы
- ал біздің ағашымызды Бүлдірген бүлдіріп кетіпті. Бүлдірген ағашты дұрыстау үшін сендер білімді, шапшаң, әрі қиялшыл болуларың керек. Балалар, қараңдаршы Бүлдірген хат ала келіпті. Оқып көрейік.
Математикалық диктант І
Жауабын ғана жаз.
2*3 4*2
2*6 8*2
5*2 6*1
7*2 9*2 өз - өздерін тексеру парағы арқылы тексер. 3жүзд 4онд 5 бірл т. с. с.

1682, 68, 9, 254, 682, 2444.
Жазған сандарды оқу және тексеру.

Жаңа сабақ
№1 санның үштен бір бөлігін іздейміз. 6 фишка алыңдар. Оны үш топқа бөліңдер. Бір топта неше фишка? 6: 3=2
9 фишканы үш топқа бөліңдер. Бір топта неше? 9: 3=3
12: 3=4
Топпен жұмыс.
Фигуралардың қандай бөлігі боялғанын атау.

ІІ Өзіндік жұмысы
№4 сөзді есеп шығару, сызбасын сызу, есептеу.
Шешуі:
324+469= 793
1985++793=2778 км

Сергіту сәті ІІІ
Өзіндік жұмысы
№6, 7
Салыстыру;
2*67*3
15: 3<3*5 2*518: 3 12: 3 =12: 3
Тиісті санды жаз.
2*5
38*
*97
Кітаппен жұмыс
№5 5, 1
Оқып беру, оқыту, талдау,
Есеп не жөнінде айтылған?
Сол қолымен шешу?
Оң қолмен ше?
Есеп бізден не сұрайды?
Шартын қалай жазамыз?
Шешуін ше?
Жауабы қалай болады?
Дәптерге талдаған бойынша жазу.
5, 2 талдау есептеу, шығару.
Ақбөкен – 45
Елік -? одан 12сі артық сонша арқар
45+12+45=102 арқар

VІ Жаңа сабақ
№1, 2 жазбаша бөлуді түсіндіру, тексеру;
1218: 6= 203 203*6=1218
12018: 6= 2003 2003*6=12018

Өзіндік жұмысы.
2010: 2= 1005 1005*5=2010
15012: 2=7506 7506*2=15012
60018: 3= 20006 20006*3=60018
12006: 3= 4002 4002*3=12006
105432: 4= 26358 26358*=105432

Ауызша
№5 кесте бойынша есеп құрастыру, шешуін айту.
1 қорапта – 14 кг 1 қорапта – 20 кг
7 қорапта -? кг? қорапта – 640 кг
14*7= 98 кг 640: 20= 32 кг
1 қорапта –? кг
8 қорапта – 168 кг
168: 8= 21 кг

Өзіндік жұмысы. V Ауызша талдау.
№8 нұсқау бойынша орындау; көрсетілген уақытты артыру, неше сағат болатыны есептеу. 16: 25
16: 25+27=52
16: 52
16: 52+49=101
17: 41
Бекіту VІ
№ 2 Есептеу;
№8 сандар қатарын жалғастыру;
Қорытынды. VІІ
Бүлдіргіштің бүлдіргені қандай ағаш екен? Өте жақсы балалар ендеше біз бүлдірген нің хаты арқылы өзіміздің ағашымызды таптық. Сендер өз білімдеріңді шыңдап, көрсете білдіңдер
Бағалау.
Жүректен жүрекке. (қызыл жүрек – «5», сары жүрек - «4», жасыл жүрек – «3»)

Үй тапсырмасын беру.
№6, 7 аяқтау 63 – бет
№3 №7 аяқтау, №6 64 – бет
Көңіл – күй қалай? (көрсетілген белгілер арқылы анықтау).
Ендеше бір – бірімізге бас иіп қоштасайық. Қонақтармен, менімен, жаныңдағы көршілеріңмен. Сабаққа белсене қатысқандарың үшін көптен – көп рахмет!
Сабақ аяқталды!

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
7 134
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
7 - ге көбейту және бөлу
7 - ге көбейту және бөлу
Оқушыларға 7 - ге көбейту және бөлу тәсілдері туралы білімдерін пысықтау, көбейту кестесін құруда көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін пайдалануды үйрету.
Мектепке немен барасың?
Мектепке немен барасың?
Мектеп туралы алған білімдерін толықтыра түсу. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Геометриялық фигуралардың құрылымдық элементтері туралы түсінік
Геометриялық фигуралардың құрылымдық элементтері туралы түсінік
Қарапайым математикалық түсінік қалыптастыру. «Фигураның қабырғасы», «фигураның бұрышы» түсініктерін бекіту, шеңбер сопақша арасындағы айырмашылықты нақтылау;
Үштен бір бөлік
Үштен бір бөлік
Атырау қаласы, Жаңаталап селосы, Жамбыл орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Измұханова Салтанат
7 санын қосу және азайту
7 санын қосу және азайту
Атырау қаласы №35 мектеп - гимназиясы Бастауыш сынып мұғалімі: Қадырбаева Гүлбарша Құбекенқызы
Төрттен бір бөлік (ширек)
Төрттен бір бөлік (ширек)
Сабақ мақсаты: 1. Оқушылардың өткен сабақтан алған білімдерін пысықтап, төрттен бір бөлік(ширек) ұғымын меңгерту.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×