Білімділер поралы

Асыл сөзді іздесең, Абайды оқы, ерінбе

Тақырыбы: « Асыл сөзді іздесең, Абайды оқы, ерінбе»

Мақсаты: Абайдың өмірі мен шығармашылығын келер ұрпаққа қалдырған өсиетін оқушылардың ой санасына сіңіру.
Абай өлеңдерінен, қара сөздерінен нәр жинап, тәлім - тәрбие алу.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, нақыл сөздер.

Барысы: Кіріспе сөз.
Мұғалім сөзі: Бүкіл әлемге қазақ деген халықты танытқан ғұлама ақынымыз Абай Құнанбайұлы халықты өнер - білімге шақырып, мыңмен жалғыз алысып, надандықпен күрескені баршамызға аян. Егер біз Абай тәлімін оқып, түсініп сол жолмен жүрер болсақ, ақын өзі айтқандай, дүниенің бір кірпіші болып қаланарымыз анық. Сонымен Абай атаның нақыл сөздерін, өлең - жырларын ұрпақтары қалай оқып, меңгеріп жатқанын өздеріңізбен бірге тыңдайық
Абай туралы не білеміз?
Абай әлеміне саяхат.
Абай

Семей
1845ж
1904ж
Құнанбай
Ұлжан
Зере

Тақтадан Абай ауылы, әкесі, әжесі, Абайдың портреті көрсетіледі.
Абай өмірі туралы толық мәлімет оқылады.
Абай Құнанбайұлы жайында жұмбақ оқылады.

1. Жырларымен Бүкіл елді қандырған кім?
Қазақ елін әлемге танытқан кім?
Ұрпаққа мұраларын аманат қып,
Рухани азық етіп қалдырған кім?
(Абай – ақын)

2. Көңіл құсын құйқылжытып шартарапқа,
Өлеңіне саз шығарып, шырқатқан кім?
(Абай – сазгер)

3. Орыс тың әдебиеті үлгі тұтып,
Пушкин мен Лермонтовты қазақша жырлатқан кім?
(Абай – аудармашы)

Үш топ өз атына сай схема бойынша жұмыс жасайды.
Абай – ақын
Абай – сазгер
Абай – аудармашы

Мұғалім түсіндірмесі:
Абай – ақын, сазгер, аудармашы және философ, көркем сөз шебері болған. Ол 45 қара сөз, 3 күй, 3 поэма, 70-ке жуық ән жазған.

ІІ. Әдеби – музыкалық бөлім.
1. Абайдың өлеңдерін оқу.
2. Абайдың әндері.
3. Крыловтан аударған «Қарға мен түлкі» аудармасынан көрініс көрсету.

Викториналық сұрақтар:
1. А. Құнанбаев қай жылы, қай айда, қай күні дүниеге келген?
2. Оның азан шақырып қойған аты кім?
3. Оны кім Абай деп атаған?
4. Абай қайда, қанша оқыды?
5. Абайдың жас кезінде оқи алмағанына өкініп жазған өлеңі? Жатқа айт.
6. Ұстаз бен шәкірт туралы жазған өлеңі?
7. Тоғжан кім? Оған арнап жазған өлеңі.
8. Абайдың табиғат туралы жазған өлеңдері.
9. Абай қандай тілдерді үйренді?
Сұрақтардың дұрыс жауабы тақтадан шығарылады.

ІІІ. Қорытынды бөлім.
Абай туралы айтылған ұлағатты сөздер:
Н. Ә. Назарбаев: «Абайды таныту арқылы біз Қазақстанды әлемге танытамыз. Абай әрқашан біздің ұлттық ұранымыз болуға тиіс».

М. Жұмабаев: Шын хакім, сөздің асыл баға жетпес,
Бір сөздің мың жыл жүрсе дәмі кетпес.

А. Байтұрсынов: Абайдан асқан бұрын – соңғы заманда қазақ баласында біз білетін қын жоқ. Абайды қазақ баласы тегіс танып, тегіс білуі керек.

Абай туралы жазған ақын - жазушылардың өлеңдерін оқу.
Хор: «Желсіз түнде жарық ай»
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 43
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 43
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика