Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Бата сөз

29 сәуір 2013, Дүйсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
4 сынып.
Тақырыбы: Бата сөз (презентациясымен)
Сілтеме: З. Муфтибекова, П. Қ. Жаманқұл 4 - сынып оқулығы. Слайдтар. Бейне фильм кітап туралы.
Сабақ жоспары
Жалпы мақсаты: Бата сөз - ата - баба сөзі мирас, мұра болып, ұрпақтан – ұрпаққа жалғасын табатынына сенімдерін арттыру.
Міндеттер: 1. Халқымыздың асыл сөзі - бата туралы білетіндерін дамыту.
2. Бата сөздерді жинақтауға, асыл сөздерді түсінуге, мәнерлі айтуға жаттығу.
3. Бата арқылы жақсы сөз, тілек айтуға үйрету.
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері1. Оқушылардың топтасу арқылы аталған тақырыпты меңгеру
2. Оқушылардың өзін - өзі бағалауға мүмкіндіктерін дағдыландыру 3. Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау
Сабақта туындаған негізгі идеялар
1. Оқушының өмірдегі біліміне, білетініне, сүйену
2. Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын қалыптастыру
Күтілетін нәтиже: 1. Кітап жайлы ұғым, білімнің алғашқы негізін қалау;
2. Жаңа білімнің өмірде бар екендігін, оны біз өмірде байланыстарда пайдаланудың мүмкіндіктері қандай деген жаңа сабаққа үлкен қызығушылық тудыру;
Тапсырмалар: 1. 4 - сынып оқулығы Т. Н. Ермекова, А. А. Сатбекова, А. У. Сейсенбина, Г. Б. Тәжібаева. Алматы 2012 ж
2. М. Жалғасбаева сыныптас тыс журналы беттерінен жүктелген дереккөздер

Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер немен айналысады және оқушылар немен айналысады.
Оқушыларды ұйымдастыру, сәлемдесу 0, 5мин
СТО сұрақтары Сабақ барысында жасаған мұғалім мен оқушының іс - әрекеті
Сабақтың маңыздылығы не?
- оқушылар не алады?
- бұрынғы білімін қалай пайдалана алады?
- өмірден алған тәжірибесінің әсері?
- сабақтың болашақта оқушыға қандай пайдасы бар? - оқушыларды ой қозғау арқылы тақырыпқа әкелу
- тақырып жайлы бұрынғы білетіндерін анықтау, соған сүйену жолдарын табу.
Слайд1
Үйге тапсырма: Кітап туралы эссе жазу

Слайд 2 І. Қызығушылығын ояту
1. Өмір берсең, бақытты қып бер,
Дәулет берсең, қайырлы қып бер.
Ұл берсең, ұнамды қып бер,
Қыз берсең, қылықты қып бер,
Ат берсең, жүрісті қып бер,
Бала берсең, ырысты қып бер.

2. Екі досты айырған
Түбінде өзі оңбайды.
Көреген болса балаңыз,
Қиынды көзбен болжайды.
Өзіңнен туған ұл мен қыз
Сыйламаса, сол – қайғы. Төле би

Слайд 3? Сұрақ
- Қайсысы бата?

Сын тұрғысынан ойлау үшін мүмкіндіктер
- еркін ойлауға қандай мүмкіндіктер жасалды?
- өздігінен ізденуге қандай мүмкіндіктер жасалады? - әрі қарай не болатынына қызықтыру, белсенділіктерін ояту
- алатын білімінің пайдалылығына көздерін жеткізу
- білімін, ақпаратты жүйелеуге үйрету
Слайд 2/1? Сұрақ
- Неліктен олай ойладыңдар?

Слайд 2/2 Топқа бөлу

Слайд2/3? Сұрақ
- Бата дегеніміз не?
/оқушылардың пікірін тыңдау, мұғалім тақтаға немесе флип чартқа жазып тұру/ /2мин/
Слайд 3/1 Сөзжұмбақ

Мағынаны ажырату сатысы (жаңа ақпарат)
- оқушыларды белсене қатыстыру
- стратегияларды жүйелі қолдану арқылы оқушылардың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жасай білу, баяндау және қызу ой талқы - сын жасай білу қабілеттерін жетілдіру жолдарын беру)
- оқушылармен бірлесіп жұмыс жасау, қарым - қатынас шеберлігін ұтымды пайдалана білу
- оқулықтан басқа ақпараттар көзін ашу
Толғаныс (рефлексия)
- сабақта үйренгендерін бекіту, қолдану жолдарын беру
- жаңадан үйренгенін пайдалана отырып, білімін жүйелеу
жауап шешімі осыған байланысты жұмыс - тар беру арқылы түсінік деңгейін тексеру
Слайд 3/2 Сергіту сәті
Астана туралы бейне фильм

Слайд 3/3 Оқулықпен жұмыс

Слайд 4 Астанаға қандай тілек - бата айтылған?
3. Сыныпта қорғау /16 мин/
Слайд 4/1? Сұрақ
- Батада қандай тілек айтылған?

ІІІ. Ой қорытынды
Слайд 4/2
! Тапсырма. – Жеке оқу
Слайд 4/3 Мағынаны тану
«Бата сөзді» оқу
Слайд 5
? Сұрақ
- Бата кімге берілген?
Слайд 5/1 Кластер
Слайд 5/2 Инсерт
Слайд 5/3 Менің Қазақтаным бейне фильмі

Слайд 6
Сонда біз бүгін не туралы өттік? Тақырып не болды? (Оқушылардың ойын сұрап, сыныппен ақылдасып тақырыпты табамыз.
Слайд 6/1 «Бата» слайдпен шығару 0, 5 мин / мин
( Жоғарыдағы тақырыпты жазу бос орнына тақырыпты қоямыз)
Бағалау (түрлері)
- оқушының өзін - өзі бағалауы
- топтың өзін - өзі бағалауы
- мұғалімнің бағалауы
- жалпы бағалау
- критерийлер арқылы бағалау
Бағалау: /3мин/ Өзін - өзі және достарын бағалау парағы

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
23 320
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Қазақ музыка өнерінің – гималайы Ахмет Жұбанов
Қазақ музыка өнерінің – гималайы Ахмет Жұбанов
Қазақ музыкасының ең биік тұлғасы - Ахмет Қуанұлы Жұбановтың өмірі мен шығармашылығы туралы қысқаша мәлімет беру. «Ақ көгершін»Оқушыларға музыка зерттеушісі, сазгер А. Жұбановтың өмірі мен шығармашылығы туралы мағлұмат беру.
Ақсақалдың ақ батасы
Ақсақалдың ақ батасы
Екібастұз қаласы, №26 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі Қожабаева Гүлжан Қалуадинқызы
Жыртық кітап
Жыртық кітап
Раушангүл Кенжебайқызы Ақмола облысы, Еңбекшілдер ауданы, Р. Елебаев атындағы Құдықағаш қазақ орта мектебі
Жиырма сегіз
Жиырма сегіз
Ақмола облысы, Еңбекшілдер ауданы, Р. Елебаев атындағы Құдықағаш қазақ орта мектебі. бастауыш сынып мұғалімі Раушангүл Кенжебайқызы
Ардақты ана
Ардақты ана
Ақмола облысы, Еңбекшілдер ауданы, Р. Елебаев атындағы Құдықағаш қазақ орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Шарипова Раушангүл Кенжебайқызы
Көксерек
Көксерек
Ақмола облысы, Еңбекшілдер ауданы, Құдықағаш ауылының бастауыш сынып мұғалімі: Салықова Толқын
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×