Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Қалдықпен бөлу

16 қаңтар 2020, Бейсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Математика 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қалдықпен бөлу
Сабақтың мақсаты: Білімділігі: Қалдықпен бөлу және оны тексеру жайында түсінік беру; қалдық әрқашанда бөлгіштен кем болатынын білгізу;
Сабақтың дамытушылығы: оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін; ой - өрісін, есте, сақтау қабілеттерін дамыту; салыстыру және қорытынды жасай білуге дағдыландыру;
Сабақтың тәрбиелігі: ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, білімді болуға, ақыл – ой белсенділігін арттыруға, жауапкершілікке тәрбиелеу.
Көрнекілігі: кестелер, сызбалар.
Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, өзіндік, жұптық жұмыс.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. «Алақан» жаттығуы.
- Көршілеріңе бұрылып, алақандарыңды біріктіріп, жүректеріңнің жылуын беріңдер.

ІІ. а). Үй жұмысын тексеру: №
ә). Өткенді пысықтау: ауызша жұмыс. (1)
2) «Кім жылдам?» 2 мысықтың неше аяғы бар? 5 тышқанның неше құлағы бар? 7 торғайдың неше қанаты бар?

ІІІ. Жаңа материалды түсіндіру:
Мақсат қою кезеңі. Қалдықпен бөлу және оны тексеру жайында түсінік беру
ІҮ. Оқулықпен жұмыс: № 1. Ұжымдық талдау.
№1. Кестені пайдаланып, есептер құрастыр және оларды шығар.
Бағасы Саны Құны

? 4 80 теңге

20 теңге? 80 теңге
20теңге 4?

Бұлар кері есептер болып табыла ма? Неліктен?
№2. Өзіндік жұмыс. Түсіндіре отырып, орындату.
506 + 204 = 710 -------- -832 – 456 = 376 ------------- 920 + 80 = 1000
716 – 509 = 207 --------- 603 – 39 = 564 ---------------1000 – 222 = 778
125 + 305 = 430 --------- 158 – 72 = 86 -----------------675 – 92 = 583

№3. Тақтада түсіндіріп. Амалдарды орында:
2 ∙ 5 + 5 = 15 --------------9 ∙ 2 – 7 = ------------(28 – 2): 2 = -------------15 + 2: 2 =
2 + 2 ∙ 6 = -----------------(3 – 0): 3 = -----------5: (15 – 10) = ------------(18 – 9): 3 =
Ү. Білімдерін тексеру.
№4. Есеп шығару. Мазмұнын оқытып, талдау жасай отырып орындату.

№ 4 (а).
а). 31 асықты балаларға 4 асықтан қалай бөліп беруге болады? Неше бала асықтар алады? Түсіндір. 31 – дің ішінде төрт - төрттен неше рет болады? Барлық асықтар балаларға бөліп берілді ме? Неліктен? Тексер.
Жазуды оқы:
31: 4 = 7 (қалд. 3)
31 – бөлінгіш, 4 – бөлгіш, 7 – бөліндінің мәні, 3 – қалдық.
Тексеру: 7 ∙ 4 + 3 = 31.

№ 4 (ә).
ә). Егер 16 орындықты әр қатарға 5 орындықтан қойса, неше қатар шығады? Неше орындық артылып қалады? Бөлінгішті, бөлгішті, бөліндінің мәнін және қалдықты атап көрсет.
16: 5 = 3 (қалд. 1)
16 – бөлінгіш, 5 – бөлгіш, 3 – бөліндінің мәні, 1 – қалдық.
Тексеру: 3 ∙ 5 + 1 = 16.

№5. Өздік жұмыс.
а). 40 - қа дейінгі 4 - ке бөлінетін сандарды өсу ретімен жаз.
4; 8; 12; 16; 20; 24; 28; 32; 36; 40;
ә). Санды 4 - ке бөлгенде қандай қалдықтар қалуы мүмкін?
Мысал келтір.
3 - ке бөлгенде қандай қалдықтар қалуы мүмкін? 2 - ге бөлгенде ше?

№ 6. Теңдеу құрып, оны шеш:
а). Тоғжанның ойлаған санын 4 есе кеміткенде 5 шықты. Сол санды тап.
ә). Мағжанның ойлаған санын 4 есе арттырғанда 16 шықты. Сол санды тап.
Х: 4 = 5 х ∙ 4 = 16
Х = 5 ∙ 4 х = 16: 4
Х = 20 х = 4
20: 4 = 5 4 ∙ 4 = 16
5 = 5 16 = 16

№7. Өзіндік жұмыс. а = 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 деп алып, 3 ∙ а және 4 ∙ а өрнектерінің мәндерін тап.
3 ∙ а ---------------4 ∙ а
3 ∙ 1=3 -----------4 ∙ 1=4
3 ∙ 2= 6 ----------4 ∙ 2=8
3 ∙ 3 = 9 ---------4 ∙ 3=12
3 ∙ 4= 12 ---------4 ∙ 4=16
3 ∙ 5 = 15 --------4 ∙ 5=20
3 ∙ 6 = 18 --------4 ∙ 6=24
3 ∙ 7= 21 ---------4 ∙ 7=28
3 ∙ 8 = 24-------- 4 ∙ 8=32
3 ∙ 9= 27 ---------4 ∙ 9=36
3 ∙ 10 = 30------- 4 ∙ 10=40

ҮІ. Шығармашылық жұмыс.
ҮІІ. Үйге тапсырма: № 4, 10. 85 бет.
ҮІІІ. Сабақты қорыту: « Кел, ойнайық!
74 952
0
  • 100
2 дауыс
Загрузка...
Жаңалықтар
Қалдықпен бөлу 43: 8
Қалдықпен бөлу 43: 8
Оқушылардың ауызша қалдықпен бөлу және оны тексеру жайлы білімін тиянақтау;
Қалдықпен бөлу және оны тексеру
Қалдықпен бөлу және оны тексеру
Оқушыларға қалдықпен бөлу ережелері мен оның шығару жолдарына түсініктеме беру. Қалдықпен бөлу ерекшеліктерімен таныстыру: екі сан арқылы; бөлінгіш және бөлгіш екі сан табу; толымсыз бөліндінің мәні және қалдық.
Қалдықпен бөлу 907: 2
Қалдықпен бөлу 907: 2
Қалдықпен бөлу, көбейту және бөлу бөлімі бойынша алған білімін пысықтау, қорыту;
Санды 10 - ға, 100 - ге, 1000 - ға т. с. с. көбейту және бөлу. 10, 100, 1000 - ға қалдықпен бөлу
Санды 10 - ға, 100 - ге, 1000 - ға т. с. с. көбейту және бөлу. 10, 100, 1000 - ға қалдықпен бөлу
Санды 10 - ға, 100 - ге, 1000 - ға т. с. с. көбейту және бөлу туралы оқушылардың білімдерін бекіту, жалпылау. 10, 100, 1000 т. с. с мандарға қалдықпен бөлуді пысықтау.
Қалдықпен бөлу
Қалдықпен бөлу
Астана қаласы, №59 мектеп - лицейінің бастауыш сынып мұғалімі Нaлибaeвa Гүлжaн Eрмeкбaeвнa
Қалдықпен бөлу және оны тексеру
Қалдықпен бөлу және оны тексеру
Сапарова Қаламқас Қадірқызы Бастауыш сынып мұғалімі
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.