Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Санды және әріпті өрнек

22 қараша 2013, Жұма
Категориясы: Бастауыш сынып
Сабақтың тақырыбы: Санды және әріпті өрнектер
Сабақтың мақсаты: 1. Санды және әріпті өрнек мән - мағынасын түсіне отырып, оларды ажырата білуге үйрету; Әріпті өрнекте әріп орнына сан қою арқылы өрнектің мәнін табу тәсілін есептеуде қолдана білуге жаттығады.
2. Әріпті және санды өрнектерді жазу, оқу және мәнін табуды меңгерту; Оқушылардың математикалық білім - білік дағдыларын жетілдіру;
3. Оқушылардың математикаға қызығушылықтарын арттыру, логикалық ойлауын дамыту және топпен бірлесіп жұмыс жасауға баулу;
Сабақ түрі: Жаңа материалды меңгерту
Оқыту әдісі: Дамыта оқыту әдісі, ұжымдық оқыту әдісі
Пәнаралық байланыс: Еңбекке баулу
Сабақтың көрнекілігі: Кесте, тақырыптық дидактикалық материалдар, үлестірме материалдар

Сабақтың жүру барысы:
I. Қызығушылықты ояту:
-«Алақан» сергіту сәті
II. Үй тапсырманы тексеру: №10 95 бет

III.»Ой қозғау»:
1. Ең тиімді тәсілмен есепте:
10 021+10 022+10 023+10 024+10 025+10 026+10 027+10 028+10 029+10 030꞊
(10 029+10 021)+(10 028+10 022)+(10 027+10 023)+(10 026+10 024)+
(10 030+10 025)꞊100255
2. Ойлан, тап!
Мына жазуды қалпына келтірсек, бүгінгі тақырып атауы шығады:
х 27□8 ------------- х 2□09□
4 --------------------- 3
1□19□ -------------- 8□2□5
Жасырын сөздер: Санды және әріпті өрнектер

IV. Мағынаны тану: а) Семантикалық карта:
Санды өрнек Әріпті өрнек Санды және әріпті өрнек деуге болмайды
а+5
(34+10)*2
23*4+9
Х+9꞊17*6
72: х꞊24: 3
(45+25): 5
90 - 10*5
х - 3
в*6
1972: 9+20
12: х+24: 8
(х+2)+16*4
34 - 8꞊13*2
Әріпті өрнек деп қандай өрнекті айтамыз?
- Әріптер мен сандар амал таңбалары арқылы байланысқан өрнекті әріпті өрнек дейміз.
Әріпті өрнекте латын әріптері қолданылады.
Ал санды өрнек, сандар амал таңбаларымен байланысады.
ә) Топтық жұмыс:
1 топ: №2 --------------------------- 2 топ: №3
А) ( 15+5): 2꞊10 -------------------- а) ( а - 3)*2
Ә) (32*2)- 24꞊40 ------------------- ә) (32: 2)+в
Б) (27 - 2): 5꞊5 ---------------------- б) (с+2)*5
В) (69: 3)+20꞊ 43 ------------------- /в) (69*3)- 20/

3 топ:
а*3019; мұндағы а꞊2, 3, 4, 5
2*3019꞊6038
3*3019꞊9057
4*3019꞊12076
5*3019꞊15095

б) Тақтамен жұмыс:
1 топ: №6
32г - 4 шеге ---- Ш: 32: 4꞊8ш
400г -? Шеге -------- 400: 8꞊50ш
Жауабы: 400г темірден - 50 шеге жасайды.

2 топ: №6 ә)
Ұ. ш - 7ж Барлығы - 200 кг --------------------- Ш: 1) 200 -(13+7) ꞊10 кг (1 ж массасы)
қ. ш - 13ж ------------------------------------------------ 2) 7*10꞊70кг (Ұ. ш)
1ж - ұ. ш массасы бірдей --------------------------- 3) 13*10꞊130кг (Қ. ш)
1ж - қ. ж -------------------------------------------------- Жауабы: Ұзын шеге - 70кг;
Ұ. ш -? кг; қ. ш -? кг ------------------------------------ қысқа шеге - 130кг жіберілді.

3 топ: №8
А) Тік төртбұрыштың жарты периметрін өрнек түрінде жаз:
А) (3+7)*2: 2 ә) (5+х)*2: 2
Ә) Шаршының жарты периметрін өрнек түрінде жаз:
А) 8*4: 2 ә) а*4: 2

V. Ой толғаныс:
Есепте!
1 топ: а) (318*5+1052)- 2210꞊432
ә) (5256: 6+1250)- 408꞊1718
2 топ: б) 74612: 4+3072꞊21725
в) 39207: 3 - 4017꞊9052
3 топ: г) 55200: 3+80316: 4꞊38479
ғ) 7890*6 - 6548*5꞊14600
VI. Үйге тапсырма: №7
VII. Бағалау:
37 848
0
  • 0
0 дауыс
Загрузка...
Оқи отырыңыз
Санды және әріпті өрнектер
Санды және әріпті өрнектер
Санды, әріпті өрнектерді құру, оқу және жазу, салыстыру, олардың мәндерін табу біліктігін қалыптастыру; көбейту мен бөлу амалдарына байланысты есеп шығаруын біліктігін жетілдіру; талдай және салыстыра білу қабілетін дамыту.
Санды және әріпті өрнектер
Санды және әріпті өрнектер
Санды және әріпті өрнек мән - мағынасын түсіне отырып, оларды ажырата білуге үйрету; Әріпті өрнекте әріп орнына сан қою арқылы өрнектің мәнін табу тәсілін есептеуде қолдана білуге жаттығады.
Санды өрнектер. Әріпті өрнектер
Санды өрнектер. Әріпті өрнектер
Санды, әріпті өрнектердің мәнін таба білу, есептердің шарты бойынша өрнек құра білуге үйрету.
Санды жане әріпті өрнектер
Санды жане әріпті өрнектер
Санды және әріпті өрнектер туралы түсінік қалыптастыру. Санды және әріпті өрнектерді құру, оқу, жазу, оларды салыстыру және мәнін табу мәселелерін пысықтау. Оқу танымдық және ойын іс - әрекетін қатыстыру арқылы пәнге деген қызығушылықтарын,
Санды өрнек және әріпті өрнек
Санды өрнек және әріпті өрнек
Түркістан қаласы, №18 Ж. Еділбаев мектеп гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі Домаева Шахизада Абдикаримовна
Санды өрнектер. Әріпті өрнектер
Санды өрнектер. Әріпті өрнектер
Атырау облысы, Құрманғазы ауданы Ш. Тұржанов атындағы орталау мектебінің математика пәні мұғалімі Қабиева Тлекші Сабидоллақызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.