Білімділер поралы
Білімді жүйелеп қорытындылай отырып, ойлау және есте сақтау қабілеттерін арттыру, танымдық қызығуын дамыту, оқушылардың ұжымдасып жұмыс жасауын қалыптастыру, белсенділіктерін арттыру, жылдам қимылға, ұшқыр ойлауға дағдыландыру.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Биология
Мектеп курсында өте ұсақ тірі ағзалар әлемі – бактериялар, төменгі сатыдағы саңырауқұлақтар, қарапайым жануарлар тарауларын оқуға сағат аз берілген, осыған байланысты элективті курста оқушылардың білімін тереңдету барысында микроорганиздер бөлімі қамтылды.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Биология
Оқушылардың білім, білік дағдысын қалыптастыру. Оқушыларға бунақденелілердің сан алуандылығын олардың тіршілік ету ортасы және дамуы туралы түсінік беру.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Биология
Тест «Антропология» 9 сынып 1. Алғашқы эволюционист деп қай ғалымды атайды? А) Ж. Б. Ламарк. В) Л. Уоллес. С) Ч. Дарвин. Д) К. Линней. Е) Вавилов.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Биология
Оқушыларға өрмекші класына жататын кенелер және олардың ауыл шаруашылығының (келтіретін және олардың ауыл шаруашылығының келтіретін) келтіретін зияны жөніндегі, түрлері, ерекшеліктері бойынша түсінік қалыптастыру.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Биология

Құстар класы

Оқушыларға құстар класын естеріне түсіре отырып, Құстар класының типіне мағлұматтар беру.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Биология
Кенелерден қорғану шаралары. Кенелердің табиғаттағы және адам өміріндегі рөлі. Кенелер - ауыл шаруашылығына орасан зор зиян келтіретін паразитті көптеген жұқпалы ауруларды таратушы жәндік. Солардың бір тобы – иксодид кенелері. Иксодид - елімізде кездесетін кенелердің ішіндегі ең ірісі. Толық жетілген ересек аналық кенелердің тұрқы не бары – 3мм.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Биология
Оқушылардың алған білімдерін жетілдіріп, белсенділігін, қызығушылықтарын ояту, өз бетінше жұмыс істеуге, шапшаңдыққа, ұжымдастыққа, өз ойын еркін айта білуге, шығармашылық қабілетін дамыту.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Биология
Ежелден қазақ халқы білім, ғылымды қуып «Қына тасқа, ақыл жастан шығады»деп ұрпағын ақылдылыққа, білімділікке баулыған. «Жас күнің – білім іздеу, нақты дер шағын, халқыңның ойлай берші оңар жағын» дей келе ақыл, білім ұшқырлықпен ойлылықты қажет ететін «Білгір биологтар» атты сайысымызға қош келдіңіздер!
Жариялаған aiboll   Категориясы: Биология
Өсімдік мүшелерінде жиналған заттардың біраз бөлігі – жасушаларды, мүшелерді құруға, тыныс алуға жұмсалады, тыныс алуда негізгі рөлді органикалық заттар атқарады. Жасушалар оттегін сіңіріп, органикалық заттарды ыдыратып, тотықтырады.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Биология
Бунақденелілер класына жататын омыртқасыз жәндіктер. Насеком – құжынақ дегенді білдіреді, сондықтан олар жер бетінде өте көп таралған. Олардың 1 миллионға жуық түрі бар. Олар 35 отрядқа жіктелген. Екі класс тармағы бар. Туақанатсыздар, қанаттылар. Бунақденелілерді зерттейтін ғылым энтомология деп аталады.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Биология
Жасыл эвгленаның құрылыс ерекшеліктерін, жануарлар мен өсімдіктерге тән белгілері бар екендігін түсіндіру. Оқушылардың өзара қарым - қатынас жасау іскерліктерін қалыптастыру.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Биология
Бунақденелілер класы — жануарлар әлеміндегі ең алуан түрге бай, көп таралған жәндіктер тобы. Сондықтан бұл класс екі класс тармағына бөлінеді: біріншісі — туақанатсыздар, екіншісі — қанаттылар.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Биология
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 73
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 73
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика