Білімділер поралы

Не? Қашан? Қайда?

Өткізген сыныбы: 6 - 7 сыныптар
Сабақтың тақырыбы: Не? Қашан? Қайда?
Мақсаты: Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру;
Біліктілік пен дағды қалыптастыру;
Табиғат әлемін сүйіп қорғауға, бағалауға тәрбиелеу.
Түрі: ойын сабақ
Әдісі: практикалық
Көрнекілігі: интерактивті тақта, флипчарттар, конверттер, айналмалы рулетка және т. б.

Сабақтың жүрісі:
1. Ұйымдастыру кезеңі
Мұғалімнің сөзі: Армысыздар қадірменді қонақтар! Қош келдіңіздер! Бүгінгі НЕ? ҚАШАН? ҚАЙДА? деп аталатын ойын сабағымызға келгендеріңізге қуаныштымыз, олай болса ойынымызды бастауға рұқсат етіңіздер. Бүгінгі сайысқа қатысушы командаларды қарсы алайық (музыка).
2. Қатысушылардың өздерін таныстыру кезеңі.
Команда капитандары өз командаларын таныстырып, тиісті орындарына жайғасады.
3. Бейне релакс (Табиғат жайлы 3 минуттық бейне ролик). Бұл кезең оқушыларға өздерін табиғаттың ажырамас бөлігі ретінде сезінулеріне себеп болады.
4. Ойынның басталуы, ойын шарты: Айналмалы рулетканың астында әр турдың тапсырмалары жасырылған конверттер орналастырылған, сілтеме қай конвертке тоқтайды, сол конвертте жасырылған турдың тапсырмасынан ойын басталады.
5. Конвертте жасырылған турлардың мазмұны:

1 конвертте – Гүлдер, ағаштар жайлы жұмбақтар.
1. Осы гүлдің отаны –
Қазақтың кең даласы
Көктемде дала құлпырып
Қып - қызыл болар қарашы.
Кенелтіп жүр пайдаға
Голландияда көшетті. (қызғалдақ )

2. Енді ол «Қызыл кітапқа»
Көктемде гүл жарады,
Одан шығыс елдері табиғи бояу алады (бәйшешек)

3. Жапырағын ұстасаң,
Асты суық,
Жылы үсті,
Дәрі жасар бұл гүлден,
Емдер күйік, тынысты (түймедақ)

4. Тұқымынан май алып,
Жасар түрлі дәрі де,
Жібек мата бояйтын,
Ұнтақ қылар әрі де. (итқызғалдақ)

5. Діңі жұмсақ болса да,
Тіп - тік шырқап өседі.
Осы ағашпен ауланы
Көгалдандырар көшені (терек )

6. Канада елі туында,
Жапырағы салынған.
Тазартады ауаны,
Бойна тартып қалың шаң. (үйеңкі )

7. Екі мың жыл жасайды,
Үлкен жасыл қол шатыр,
8. Аршып алып қабығын, адамдар себет өреді.
Шырынын оның бүкіл ел «ем» деп ішіп келеді (қайың)

9. Бұл ағаш өссе далада.
Жаңбырда болар сая да. (емен )

2 конвертте – Блиц - турнир 1, 5 минуттың ішінде оқылған сұрақтарға жауап алынады.
1) нұсқа: 1. Жасушасыз тіршілік иелері.
2. Темекі теңбілі вирусын ашқан ғалым.
3. Оралма тәрізді бактериялар.
4. Саңырауқұлақтар әлемін зерттейтін ғылым саласы.
5. Қына қандай ағзалардың селбесуінен пайда болған ағза.
6. Лимон қышқылы қай саңырауқұлақтардан алынады.
7. Қыналарда тамыр болады ма?
8. Зеравшан аршасының биіктігі.
9. Балықтар неше класқа жіктеледі.
10. Вирус – латынша.
11. Мәдени орталықтарды ашқан ғалым.
12. Қастауыш саңырауқұлағы жеуге жарамды ма?
13. Ағзалық әлем неше топқа жіктеледі?
14. Қызыл балдырды ата.
15. Бактерияны зақымдайтын вирус.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 148
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 148
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика