Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Мәдени өсімдіктердің шығу тегі және көптүрлілігі

25 мам 2015, Дүйсенбі
Категориясы: Биология
Павлодар облысы, Ертіс ауданы,
Ынтымақ жалпы білім беру мектебінің
биология пәні мұғалімі Көпеев Тілек Бекболұлы

Биология 6 - сынып
Тақырып: Мәдени өсімдіктердің шығу тегі және көптүрлілігі
№1 практикалық жұмыс: Бөлме өсімдіктерін күтіп баптаудың көктемгі жұмыстары.

Балалар, төмендегі бос орындарға жауап жазыңдар.
(асты сызылған курсив сөздердің орнында оқушы дәптерінде бос орын қалдырылады)
І кезең. Мұғалім алғашқы 5 - 7 минутта: а) ұйымдастыру сәтін өткізеді; б) өткен тақырып бойынша берілген деңгейлік тапсырмаларды үйде аяқтап орындап келу дәрежесі тексеріледі; в) төмендегі «Көпір» тапсырмаларын тексереді (алдымен жеке тексеріп шығады, сосын фрондалды тексереді).
«Көпір» тапсырмалары өткен тақырыптар бойынша жаңа сабақты меңгеруге негіз болатын қайталау тапсырмалары
1. Азық - түлікке жататын өсімдіктерді ата? Ж: картоп, алма, жидек т. б.
2. Өсімдіктердің өнуіне қандай жағдайлар қажет? Ж: су, жылу, ауа
3. Біз бидайды неге қадірлейміз? Ж: оқушы өз ойын айтады
Ондай болса, балалар, біз енді алдағы сабақтарымызда мәдени өсімдіктермен танысамыз.

ІІ кезең (топтық жұмыс) жаңа сабақты топтық жұмыс барысында оқушылардың өз бетімен меңгеруіне жағдай жасау: а) оқушылар төмендегі «Білу», «Түсіну», «Талдау», «Жинақтау» тәсілдеріне сәйкес тапсырмаларын өздері толтырады (10 минут); ә) жауаптарын мұғаліммен бірге талдайды (10 минут). Нәтижесі ауызша марапатталады.
1 - қадам: теория бойынша «Білу»
Тест
1. Мәдени өсімдікке қайсысы жатады?
А) Терек Ә) Қайын *Б) Алма
2. Өзгерген өркен ол не?
*А) түйнек Ә) көзше Б) тамыр
3. Қай мәдени өсімдікті «екінші нан» деп атайды?
*А) картоп Ә) алма Б) рапс
4. Шырғанақтың неше түрі бар?
А) 2 *Ә) 3 Б) 4
5. Қай өсімдіктен бал алуға болады?
А) Қызылша Ә) Орамжапырақ *Б) рапс
2 - қадам: теорияны «Түсіну»

Сұрақтарға жауап бер.
1. Мәдени өсімдіктер деп неліктен аталған?
Себебі,---------------------------
2. Түйнек деген не?
-------------------------------

3 - қадам: теорияны «Талдау»
Венн диаграммасын толықтыр.
• Мәдени дақылдар
• Мәдени дақылдарға жататын өкілдер
• Мәдени өсімдіктердің маңызы

4 - қадам: теорияны «Жинақтау»
Берілген өсімдіктердің санын тамыр жүйесінің жанына жаз.
1. Картоп 2. Қамыс 3. Асқабақ 4. Қарағай 5. Күріш 6. Бамбук 7. Қурай 8. Соя 9. Балдыр 10. Күнбағыс
Мәдени өсімдіктер:_____________________________
Жабайы өсімдіктер:____________________________

5 - қадам: практика жүзінде «Қолдану»
Жеміс - жидектерді ата. (сурет көрсетіледі)
6 - қадам: практика жүзінде «Баға беру»
Сен қалай ойлайсың?
1. Егер жер бетінде мәдени дақылдар өспесе не болар еді?
2. Егер мәдени өсімдіктердін бір түрі ғана болса, мысалы: картоп делік, онда не болар еді еді?

Толық нұсқасын жүктеу
10 509
0
  • 100
1 дауыс


Жаңалықтар
Сызықтық функция және оның графигі
Сызықтық функция және оның графигі
Бір айнымалы шаманың әрбір мәніне екінші айнымалы шаманың бір ғана мәні сәйкес болатын айнымалы шамалар арасындағы тәуелділік функция деп аталады.
6 сыныпқа арналған факультатив сабақ жоспары
6 сыныпқа арналған факультатив сабақ жоспары
6 сыныпқа арналған факультатив сабақ жоспары. Тақырыбы: Дәрілік өсімдіктердің түрлері мен маңызы.
Абылай хан
Абылай хан
Абылайдың шын есімі – Әбілмансұр, ол 1711 жылы дүниеге келген. Абылай хан Шыңғысханның ұлы Жошыдан тараған.
Тыныс белгілер. Жеті ата
Тыныс белгілер. Жеті ата
Адамның үш жұрты болады. Солардың ішіндегі ең жақыны өз жұрты. Жеті ата: ата, әке, бала, немере, шөбере, шөпшек, немене жатады. Солармен қоса әкесі, анасы, атасы, әжесі, туған - туыстары жатады.
Су – еріткіш. Судың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы
Су – еріткіш. Судың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы
Астана қаласы, №61 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Букенбаева Замзагуль Кабдолловна
Антропосоциогенез. Адамның бейімделгіштігі
Антропосоциогенез. Адамның бейімделгіштігі
Сыныбы: 9 б Пәні:биология Пән мұғалімі: С.М.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×