Жүйке жүйесінің құрылысы мен қызметі

Сабақтың тақырыбы: Жүйке жүйесінің құрылысы мен қызметі
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Жүйке жүйесінің маңызы, құрылысы және қызметі туралы оқушыларды түсінік қалыптастыру;
Дамытушылық: Оқушылардың ақыл-ой еңбегіне үйрену дағдыларын дамыту, салыстыру, талдау, қорытындылау; кітаппен жұмыс істеу, өзін-өзі бақылау.
Тәрбиелік: Оқушыларды жауапкершілікпен жұмысты орындауға, ұйымшылдыққа баулып, тәрбиелеу;
Сабақтың негізгі идеясы: Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, сыни тұрғыдан ойлауды дамыту. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
а) оқушыларды топқа бөлу; (үшбұрыш және төртбұрышты қағаздарды таңдау арқылы екі топқа бөлу)
ә) Топ ережесін бекіту;
Тренинг: Тренинг «Өзіңді және басқаларды тану»
1. «Бағалайтын қолшатыр»
- Ашылған қолшатыр сүретін салыңыз, әр сымына өзіңізді сипаттайтын сөзді жазыңыз.Неше сым сонша өз болу керек.
2. «Саған айтарым…»
Арқаға қағаз жабыстырылады. Көршілес отырған бала қағазға саған айтарым деп сипаттама сөздерді жазады.
ІІ. Ой шақыру.
Жүйке жүйесі деген не? (Оқушылар «жүйке жүйесі» туралы не білетіндерін кестеге толтырады, содан кейін, оқып шығады, қалған екі бағаны, сабақ кезеңдерінде толтырып отырады. Кестені толтыру мақсаты, оқушылар сабақта нені білу, неге көңіл аудару керек екендігіне баса назар аударады.)

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Серіктестер жаңалықтары
Әкімшілікпен хабарласу
Эл.почта: kum2017@yandex.ru

Жеке хабарлама жіберу

Жарнама беру
Өз пікіріңді білдір
Қандай бәйге ұйымдастырғанын қалайсыз?
Үздік ашық сабақ
Үздік презентация
Үздік тәрбие сағаты
Үздік видеосабақ
Үздік ғылыми жұмыс
Сайтта кім бар
Барлығы: 170
Қолданушылар: 5
Қонақтар: 165
Роботтар: 3
Almaasanali данышпан пискар auelhan Нұржанат aidajan
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика