Білімділер поралы

Асқорыту мүшелерінің қызметі. Ауыз қуысында астың қорытылуы. Сілекейдің құрамы, қасиеті, зерттеу жолдары

Сабақтың тақырыбы: Асқорыту мүшелерінің қызметі. Ауыз қуысында астың қорытылуы. Сілекейдің құрамы, қасиеті, зерттеу жолдары.

Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға ас қорытудың маңызын ұғындыру. Ауыз қуысының құрылысы, шайнау әрекеті, тістің құрылысы, сілекей бездері және тілдің құрылысы, олардың атқаратын қызметтерін түсіндіру.
Дамытушылық байланыстыра ұғындыру: Білім мен тәрбие беруде тиімді әдістерді іздеп, өмірмен жағына көп көңіл бөліп, оқушылардың сабаққа белсенділігін арттыру, қосымша материалдарды пайдалануға дағдыландыру, ойлау қабілетін дамыту.
Тәрбиелік: Тісті күту, тіс ауруларының алдын алу денсаулықты нығайтуға, гигиеналық талаптарды орындауға, салауатты өмір салтын қалыптастыруға дағдыландыру.
Сабақтың түрі: Жаңа білімді қалыптастыру, аралас сабақ.
Сабақтың технологиясы: Оқу мен сын тұрғысынан ойлауды дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: Плакат “тістің құрылысы”, “Сілекей бездері”, кесте, сызбанұсқалар және интерактивті тақта т. б.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру. Оқушыларды түгендеу. (5 мин)
Оқушыларды топқа бөлу ( «қызыл өрік» және «қызыл алма» өлеңдерінің сөздерін үлестіру).

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. (20 мин)
“Кім жылдам” кезеңі
1. Астың құрамындағы қай зат ағзадағы ұлпаларды қайтадан қалпына келтіруге негіз болады.(нәруыз)
2. Адамда ас қорыту жолының ұзындығы? (8 - 10 м)
3. Ас қорыту мүшелерін ата? (ауыз қуысы, жұтқыншақ, өңеш, асқазан, аш ішек, тоқ ішек, тік ішек)
4. Ас қорыту жолының қабырғасы неше қабаттан тұрады? (3 қабат)
5. Бір тәуліктегі ересек адамға қажетті майдың мөлшері. (100г)
6. Дәм сезу рецепторлары қайда орналасқан? (тілде)
7. Негізгі энергия қоры. (көмірсу)
8. Ас қорыту және тыныс жолдары қай жерде қиылысады? (жұтқыншақта)
9. Ас қорыту жолының кеңейген жері; ( асқазан)
10. Ұзындығы 25 см, іші қуыс бұлшық етті мүше; (өңеш)
11. Асқазанның астыңғы жағында орналасқан без; (ұйқы безі)
12. С дәруменнің басқаша атауы (аскорбин қышқылы)
13. Салмағы 1500 гр ең ірі без? (бауыр)
14. Ас қорыту жолында асқазаннан кейін қандай мүше орналасады? (ұлтабар)
15. Тамақтануға ең қолайлы режим. (4 уақыт)

ІІІ. Жаңа сабақ кезеңі. (45 мин)
Мағынаны тану. «Кубизм» әдісі.
І топ. «Қызыл өрік»
1. Суреттеу. Асқорыту мүшелерінің құрылысы.
2. Талдау. Асқорытуды зерттеу әдістері.
3. Зерттеңіз. 3 жұп сілекей безінің құрылысын.
4. Дәлелдеу. Ауызға келіп түскен тағамның қорытылуын.
5. Салыстыру. Сілекейдің құрамын қарын сөлінің құрамымен.
6. Қорытындылау. Ауызға келіп түскен ас шайналып ұсақталатыны, сілекейге шалынып жұмсаратындығын және жұту - рефлекс арқылы іске асырылатын күрделі үрдіс екендігін.

ІІ топ. «Қызыл алма».
1. Суреттеу. Сілекейдің құрамын қасиетін.
2. Талдау. а) зерттеген ғалымдардың іс - әрекетін;
б) күрделі рефлекстік және нейрогуморальдық реттелуі.
3. Зерттеңіз. Сілекейдің құрамын зерттеу әдістерін.
4. Дәлелдеу. Сілекей құрамындағы заттардың мөлшері әр безде әр түрлі.
5. Салыстыру. Сілекейдің құрамын қарын сөлінің құрамымен.
6. Қорытындылау. Сілекейдің құрамына кіретін негізгі ферментті атап беріңдер.

IV. «Мылқау сурет». Суреттер үлестіріледі.
І топ. «Асқорыту мүшелерінің құрылысы». ІІ топ. «Тілдің құрылысы»

V. «Фишбоун»
VI. Жаңа сабақты бекіту. Постер қорғау. (10 мин)
(екі топқа плакат, маркерлер улестіріледі)
VII. Бағалау. (5 мин)

VIII. Үйге тапсырма. (5 мин)
«Асқазанда астың қорытылуы. Асқазаннан астың он екі елі ішекке өтуі. Ұйқы безі секрециясының реттелуі. Бауырдың қызметі, өт жолдары»
(«Адам физиологиясы» Х. К. Сәтбаева, А. А. Өтепбергенов, Ж. Б. Нілдібаева 326 - 339 беттер)

Қостанай облысы, Арқалық қаласы.
Арқалық медициналық колледжінің биология пәні мұғалімі
Сыздыкбаева Айымкул Мураткалиевна

Слайдын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 283
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 282
Роботтар: 3
marzhuha
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика