Білімділер поралы
загрузка...

Жасуша, ұлпа, мүше, мүшелер жүйесі түсініктері

Сабақ тақырыбы: Жасуша, ұлпа, мүше, мүшелер жүйесі түсініктері (7 сынып)
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
7. 4. 2. 1. Жасуша, ұлпа, мүше, мүшелер жүйесі ұғымдарын түсіндіру
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады:
Жасуша, ұлпа, мүше, мүшелер жүйесі ұғымдарына анықтама бере алады, мазмұнын түсіндіре алады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Жасуша - ұлпа - мүше - мүшелер жүйесі – ағза сызбасын құрастыра алады, олардың өзіндік ерекшеліктерін салыстыра алады.
Кейбір оқушылар орындай алады:
Өсімдіктер мен пен жануарлар ағзаларындағы жасуша, ұлпа, мүше, мүшелер жүйесі арасындағы өзара байланыстарды анықтап, тақырыпты өз бетінше дұрыс түсіндіре алады.

Бағалау критерийлері: Оқушылар: иллюстрацияланған жасуша, ұлпа, мүше, мүшелер жүйесіне байланысты тірек сөздері бар терминдерді жаза алады. Жасуша, ұлпа, мүше, мүшелер жүйесі түсініктерінің мағынасын түсіндіреді.
«Жасуша, ұлпа, мүше, мүшелер жүйесі» құрылымдық деңгейлерінің ерекшеліктері бойынша ажыратады

Сабақтың басы
Ұйымдастыру бөлімі:
«Шаттық шеңбері» аясында топтасу.
Оқушылармен амандасу. Түгендеу. Психологиялық ахуал туғызу. «От шашу» жұлдыздар арқылы топтасу
«Ой қозғау»
Тапсырма № 1. Дұрыс ретімен орналастырыңдар:
1. Мүшелер жүйесі, 2. Жасуша, 3. Мүше, 4. Ұлпа, 5. Ағза.
___________------_______-------__________------_____________________------________.

Осы бәйге сұрақтарды қоя отырып, оқушылардың алған білімдерін қалыптастыру, ынталандыру, уәждеу арқылы «Жарайсың!», «Тамаша», «Керемет» деген қалыптастырушы бағалау жүргіземін

Сабақтың ортасы
Білу деңгейі. «Суретті әңгімеле» әдісі
(С) «Жасуша – ұлпа – мүше – мүшелер жүйесі» ұғымдар тізбегін қайталау. Ол үшін оқушыларға өсімдік, жануар жасушалары, ұлпалары және мүшелерінің мысалдары бейнеленген суреттер жиынтығы ұсынылады. Оқушылар ақпаратты іріктейді, қабылдайды таниды.
Түсіну деңгейі
Мағынаны тану
«Джиксо» әдісімен тақырыпты талдау(С, Ж, ТЖ)
А, В, С, Д топтағы оқушылар сарапшы ұлпалар топ құрайды да талқыға салып бастапқы топқа қайтып келеді. Берілген мәтінді топпен оқып түсініп тұжырымдайды, көрсетеді Постер қорғайды
І топ А. В, С, Д - 1 Жасуша құрлысын анықтайды, мазмұнын түсіндіреді
1 ЖАСУША Ағзаның негізгі қызметтік бірлігі
2 Ағзада нақты қызмет атқарады
3 Мысалы, қан жасушалары, жүйке жасушасы, өң жасушасы

II топ А, В, С, Д - 2. ҰЛПА түрлерін анықтайды,, мазмұнын ашады
 Атқаратын қызметі мен құрылысы ұқсас жасушалардан құралады.
Өсімдіктердегі ұлпалар түрі, жануарлардағы ұлпа түрі бар: түзуші, жабын, негізгі, тірек, бөліп шығарушы, өткізгіш ұлпа, дәнекер, жүйке, бұлшық ет және эпителий.

Ш топ А, В, С, Д - 3 Мүше – сызбасын құрастыра алады, олардың өзіндік ерекшеліктерін салыстырады
3. МҮШЕ
 Белгілі бір қызметті атқаратын ұлпалардан түзіледі.
 Мүшелерге: ми, жүрек, тері, жапырақ, сабақ жатады.

Атырау қаласы, Жамбыл атындағы орта мектебі
Мұғалімнің аты - жөні: Фазылова Жібек Үбенқызы

Толық нұсқасын жүктеу
Слайдын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 318
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 318
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика