Білімділер поралы
загрузка...

Бірлестік. Экожүйе

Биология 9 сынып
Сабақ тақырыбы: Бірлестік. Экожүйе
Сабақтың мақсаты: Білімділік. Экологиялық терминдерді игеру дәрежесін және оларды түсінуді тексеру, боценоздар, биотикалық қарым - қатынас типтері және экожүйе туралы ұғымды қалыптастыру.
Дамытушылық. Оқушыларға бірлестік негіздері туралы білімдерін тереңдете отырып, ойлау қабілетін дамыту. Ойларын салыстыруға, анализдеуге, тұжырым жасауға және қорытындылауға үйрету.
Тәрбиелік. Оқушыларды табиғатқа қамқорлықпен қарауға және табиғи ресурстарды ұтымды пайдалануға тәрбиелеу.
Сілтеме: 1. Биология және салауаттылық негізі әдістемелік журнал
2. 9 - сыныпқа арналған Биология оқулығы
3. Электронды оқулық
Оқушылар үшін оқу нәтижелері 1. Биоценозбен биогеоценоздардың негізгі ерекшеліктерімен танысады. Барлығы.
2. Биотикалық факторлардың ағзаға әсер ету қасиеттерімен, экожүйенің негізгі қасиеттерін салыстырады. Көпшілігі.
3. Биоценоз және биогеоценозда ағзалар арасында қандай қарым - қатынас болатындығын жан - жақты зерттейді. Талантты және дарынды оқушылар
Негізгі идеялар: Биоценоз және биогеоценоздар туралы түсінік.
Сабақта қолданылатын материалдар 1. Презентация

Оқыту әдістері: 1. Диалог
2. Блум таксономиясы бойынша
3. СТО
4 Визуалды оқыту, ой қозғау, сұрақ қою техникалары, топтық жұмыс, жеке жұмыс, белсенді оқу, формативті бағалау түрлері.
Дерек көздері: Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар
Ғаламтор мәліметтері: Кестелер
Тапсырмалар: Кластер құрастыру арқылы терминдерге түсінік беру, постер қорғау, топтастыру, сәйкестендіру, сұрақтарға жауап беру
Сергіту сәті Жеке тұлғаны дамыту.
Естігенді есте сақтау.
1 минут ішінде 10 сөзді есте сақтау
1. Экология
2. Жарық
3. Температура
4. Популяция
5. Тұқымтоп
6. Ылғалдылық
7. Абиоздық фактор
8. Инфрақызыл сәулелер
9. Хронобиология
10. Фотопериодизм
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу Сыныппен амандасу.
Сыныпты топқа бөлу(молекула құру арқылы)

ІІ Үй тапсырмасын сұрау.
1 - тапсырма. Білімдерін тексеру. "Ер дәулеті - еңбек" ("Экология " кластер құрастыру)
Міндеттері Экология бөлімдері
Экология Аутэкология Демэкология
Синэкология Экологиялық Абиоздық Биотикалық Антропогендік факторлар
2 - тапсырма. "Сандар сөйлейді"
1866, 1744, 1903, 1769. 1866 жыл ("Экология " терминін неміс биологі Э. Геккель ұсынды)
1744 жыл (француз биологы Ж. Б. Ламарк сыртқы факторлардың рөлін ашты)
1903 жыл ("Популяция " терминін В. Иогансен.)
1769 жыл (неміс ғалымы А. Гумбольдт)

ІІ. Жаңа тақырып.
Негізгі бөлім.
Тақырыпқа кіріспе
1. Ой қозғау.
2. Популяция мен бірлестік арасында қандай байланыстылық бар деп ойлайсыздар?
3. "Мағынаны тану"
Дәптерлеріне жаңа тақырыпты жазғызу. Назарын кітапқа аудару. Оқушыларды шығармашылықпен жұмыс істеуге баулу, олардың жұмысын қадағалау.
Топтық жұмыс, мәтін арқауы бойынша топтық тапсырма орындау
І топ: Биотикалық факторлар (оң қатынастар): селбестік, мутализм, серіктестік, пәтерлестік
ІІ топ:
Биотикалық факторлар (келеңсіз қатынастар): бәсекелестік, жыртқыштық, арамтамақтық
ІІІ топ:
"Биогеоценоз " (түзушілер, тұтынушылар, ыдыратушылар)

Бірлестік. Экожүйе жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 297
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 295
Роботтар: 3
Айс aibekmataev
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика