Білімділер поралы

Бір жасушалы жәндіктер дүние тармағы немесе қарапайымдылар

Бір жасушалы жәндіктер дүние тармағы немесе қарапайымдылар.
1. Жойылып біткен және қазіргі кезде кездесетін барлық жануарларды белгілі тәртіпке сәйкестендіріп, ретке келтіру:
а) жіктеу, ә) жүйелеу, б) топтау, в) іріктеу
2. Жануарларды ерекшеліктеріне сәйкес топтастыру:
а) топтау, ә) сәйкестендіру, б) іріктеу, в) жіктеу
3. Жануарлар дене құрылысының ортақ белгісі бойынша.............. болып бөлінеді:
а) омыртқасыздар, ә) омыртқалылар, б) қарапайымдылар, в) омыртқалылар,
омыртқасыздар.
4. Жер ғаламшарындағы тіршілік атаулыларды жүйелеудегі негізгі өлшем бірлік:
а) туыс, ә) түр, б) дүние, в) тұқымдас.
5. Республикамыздың жануарлар дүниесін ғылыми тұрғыда зерттеуге ХҮІІ - ХҮІІІғ үлесін қосқан ұлы ғалым:
а) М. Қашқари, ә) Л. Берг, б) Ш. Уәлиханов, в) барлығы да
6. Жануарлар мен өсімдіктерді табиғи сұрыпталу арқылы пайда болатынын зерттеп, эволюциялық ілімнің негізін қалаған ғалым:
а ) К. Линней, ә) Г Гольдфус, б) Ч Дарвин. В) барлығы да
7. Жалған аяқтарын дененің кез келген жерінен созып шығарады, сондықтан оларды....... деп атайды.
а) өрмекаяқтылар, ә) талшықтылар, б) жалғанаяқтылар, в) тамыраяқтылар.
8. Жұмырылған дене сыртындағы тығыз қорғаныш қабат:
а) ұлпа, ә) циста, б) плазма, в) жасуша
9. Дербес әрекет ететін дара жасушалы тірі ағза:
а) саркодиналар, ә) кірпікшелілер, б) споралылар, в) қарапайымдылар.
10. Қарапайымдардың сыртынан қаптайтын, өте жұқа майысқақ немесе қатқыл плазмалы қорғаныш қабат:
а) пелликула, ә) қауыз, б) тері, в) жасуша
11. Өсімдіктекті талшықтар:
а) хламидомонада, ә) эвглена, б) домаланғы, в) барлығы да.
12. Бақаның артқы ішегінде болатын талшықты жәндіктің паразитті түрі:
а) опалина, ә) талшықты амеба, б) мөрже, в) кебісше.
13. Тұщы лас суда өмір сүретін талшықты жәндік түрі:
А) сувойка, ә) бодо, б) лейшмания, в) барлығы да.
14. Безгек ауруының қоздырушысы:
А) қантұрғын, ә) спорозит, б) қараталақ, в) лямблия.
15. Нағыз жәндіктерде............. болмайды.
А) ұлпа, ә) спора, б) хроматофор, в) жасуша
16. Кірпікшелілермен........... қоректенеді:
А) балық шабақтары, ә) балықтар, б) қосмекенділер, в) жәндіктер.
17. Адам мен жануарлар жасушасының ішінде паразиттік тіршілік ететін
талшықтының түрі:
а) бода, ә) лейшмания, б) талшықты амеба, в) сувойка.
18. Жыныстық жолмен көбею кезінде екі ағза бір - біріне жанасу арқылы қосылатын жәндіктер.
А) споралылар, ә) талшықтылар, б) кірпікшелілер, в) барлығы да.
19. Тамыраяқтылардың өкілі:
А) сәулелі күнқұлақ, ә) күншар, б) бақалшақты амеба, в) барлығы да.
20. Талшықты жәндіктер:
А) лямбия, ә) бодо, б) лейшмания, в) барлығы да.
21. Амебаның ең жоғарғы шапшаңдығы сағатына қанша.
А) 1 см, ә) 2 см, б) 5см, в) 10 см.
22. Безгек паразиті қантұрғынды және оның адам қанында дамуын кім зерттеді.
А) И. Мечников, ә) Д. Лямбль, б) Ш. Лаверан, в) барлығы да.
23. Ішекқуысты жәндіктің ең ірісі:
а) цианеа капиллата, ә) аурелия, б) медуза, в) барлығы да.
24. Актинияларды не деп атайды.
а) сұлу гүлі, ә) теңіз гүлі, б) ару гүлі, в) шоғыр гүлі.
25. Құлақты медуза қандай жынысты.
А) қос, ә) дара, қос. б) дара, в) жыныссыз.
26. Ішек қуыстылардың барлығында............ жасушалар болады.
А) атпа, ә) аталық, б) сезім, в) жыныс.
27. Медузалар денесінде қандай бөлігі жоқ:
А) бас, ә) табан, б) бүршік, в) қуысы
28. Зақымданған мүшелер мен ұлпалардың қалпына келуі:
А) регенерация, ә) түзілу, б) жасалу, в) бүршіктену.
29. Ішек қуыстылардың аузының айналасында............. орналасады:
А) атпа жасушалар, ә) қармалауыштар, б) жасалу, в) барлығы да.
30. Гидратәрізділерге жұмыртқадан дернәсіл............ түзіледі:
А) планула, ә) дарақ, б) обелия, в) ағза.

Бір жасушалы жәндіктер дүние тармағы немесе қарапайымдылар. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 102
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 102
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика