Білімділер поралы

Мүктер

Сабақ атауы: Мүктер
Сілтеме атауы: Биология анықтамалығы
6 - сынып
Биология әдістемелік нұсқаулық
Жалпы мақсат: Мүктің құрылысына, түрлеріне анықтама беріп, табиғаттағы, шаруашылықтағы маңызымен таныстыру; табиғатты сүюге, оған өз бетінше бақылау жасауға дағдыландыру.
Міндеттері: Ойлау, талдау, салыстыру, қорытындылау, жеке және жұппен жұмыс жасауға үйрету, білім мен білік дағдыларын қалыптастыру;
Күтілетін нәтиже: Оқушылар сабаққа белсене қатысу арқылы сындарлы ойлауға, пікірлерін еркін айтуға, өз ойларын жеткізіп талдауға машықтанады.
Негізгі идеялар: Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер - Оқытуда АКТ пайдалану, Талантты және дарынды балаларды оқыту - Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Тапсырмалар Wiki материалдары: Power Point «білім беру платформасы», үш өлшемді жүйе

25 - минут
ІІ. Маңызын арттыру
Алтын қақпа” ойыны кім жылдам?. “Тас қақпа” ойыны Сұрақ – жауап
1. Өсімдік түрлерін жүйелеуді түсіндір2. Түр деп нені айтамыз
3. Балдыр түстері неліктен қоңыр, қызыл түсті болады
4. Балдырдың табиғаттағы маңызы қандай5. Балдырларды қорғау үшін қандай шаралар қолданылады
6. Ұлпалары болмайтын, мүшелерге бөлінбегендіктен денесі қалай аталады
7. Балдыр жасушасындағы хлоропастардың атауы
1. Жасыл балдырдың біржасушалы талшықты түрі2. Ғарышқа ұшырылған біржасушалы талшықсыз балдыр
3. Хроматофоры оралма тәрізді орналасқан көпжасушалы жасыл балдыр 4. Қоңыр балдырлар қайда кездеседі
5. Ламинария су түбіне қандай бөліктер арқылы бекінеді 6. Хроматофоры білезік тәрізді су түбіне бекініп өсетін жіп тәрізді жасыл балдыр 7. Балдырлардың суға бөліп шығаратын газы
1. Қоңыр балдырларда хлорофилден басқа қандай түсті пигмент болады.
2. Балдылар жынысты көбейгенде гаметалардың қосылуынан не пайда болады.
3. Теңіз түбіндегі балдырлардың қор заты4. Бір грамм қара топырақта балдыр.
5.”Теңіз орамжапырағы” деген ат6. Кладофора жасыл балдырын пайдаланады.
7. Жұмыртқа жасушасы ұрықтанған соң
Алтын қақпа” ойыны кім жылдам?. “Күміс қақпа” ойыны терминдермен
1. Таллом
2. Хроматофор
3. Жасыл балдыр
4. Жасыл балдырдың өкілі
5. Хламидомонаданың жасуша қабықшасы
6. Хлорелла
7. Хлорококк
1. Спирогира
2. Улотрикс
3. Қоңыр балдырлар
4. Ламинария
5. Саргассум
6. Қоңыр балдыр жасушасы
7. Турбинария
1. Қызыл балдырлардың көбеюі
2. “Теңіз жүзімі”деп
3. Порфира
4. Агар – агар
5. Кладофора
6. Диатом
7. Фотосинтез
Алтын қақпа” ойыны кім жылдам?“Алтын қақпа” ойыны суретпен жұмыс

Жаңа сабақ
Мүктердің жер бетінде 22 000 - нан 27 000 - ға дейін түрі бар.
Мүктерді зерттейтін ғылым бриология деп аталады.
Мүктердің сабағы мен жапырағы болады. Тамыр болмайды, оның қызметін ризоид атқарады. «Ризоид» – бірнеше жасушалардан тұратын жіңішке жіп тәрізді сыртқы қабықтың өсіндісі. Ол арқылы өсімдік топырақтан суды және минералды заттарды сіңіреді. Мүк сабағының сыртын қабықша жауып тұрады. Қабықшаның астында жасушалары хлоропластарға толы, жақсы жетілген фотосинтездеуші ұлпа орналасады. Өткізгіш, тірек, қор жинаушы және жабын ұлпалары нашар жетілген. Су мен минералды заттар өткізгіш ұлпалардың қатысуымен жүзеге асады.
Құрылысы: Көкек зығыры деп аталатын себебі, сабақ ұшындағы қалпақшасының жиектері зығыр талшығы тәрізді жіңішке тілімделген. Сабағы мен жапырағы болады. Бойына ылғалды көп сіңіреді. Бұл орманды батпаққа айналдырады. Екіүйлі өсімдік. Аталық өсімдік көпжылдық, ал аналық өсімдік біржылдық. Биіктігі – 40 см. Топыраққа ризоидтары арқылы бекінеді, су мен минералды заттарды сіңіреді. Жапырақ жасушаларында хлорофилл дәндері бар, сондықтан фотосинтез үдерісі жүріп, ағзалық зат түзіледі.
Жынысты: Аталық өсімдіктің ұшында аталық жыныс жасушалары ал аналық өсімдіктің ұшында аналық ж/ж дамиды. Осы ж/ж суда қосылып ұрықтанады. Ұрықтанған жұмыртқа жасушасынан қауашақ(спорангий) жетіледі. Ішінде спора дамиды.
Жыныссыз: Спора – 2 қабықшадан тұратын жасуша. Пісіп жетілген споралар қауашақтан жерге шашылып, қолайлы жағдайда споралар өніп, жіп тәрізді жасыл балдырға ұқсас өскінше п/б. Осы өскіншелердің бүршікшелерінің біреуінен аналық өсімдік, ал екіншісінен аталық өсімдік жетіледі

«Бірін – бірі оқыту» әдісі
1. Мүктердің жер бетінде................................................. түрі бар.
2. Мүктерді зерттейтін ғылым.........................................
3. Мүктердің.................................................................... болады.
4........................ болмайды, оның қызметін............ атқарады.
5..................................................................... жіңішке жіп тәрізді сыртқы қабықтың өсіндісі.
6. Ол арқылы өсімдік топырақтан................................. сіңіреді
7. Мүк сабағының сыртын............................................. тұрады.
8. Қабықшаның астында жасушалары хлоропластарға толы, жақсы жетілген.................................................... орналасады.
9....................................................... ұлпалары нашар жетілген.
10.................................................................................. өткізгіш
ұлпалардың қатысуымен жүзеге асады.
Венн диаграммасы Көкек зығыры, шымтезек мүгінің ұқсастығы мен айырмашылығы

Рефлексия
1. Бүгінгі сабақта не білдік? 2. Жұппен жұмыс жасау тиімді орындалды ма?
3. Әсіресе, сабақтың қай кезеңдері ұнады? 4. Бүгінгі сабаққа беретін бағаң?

Мұғалімнің аты-жөні: Гүлжамал Смет

Мүктер. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 336
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 334
Роботтар: 3
Мари Алтошка
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика