Білімділер поралы

Бөліп шығарудың маңыздылығы. Бөліп шығару өнімдері

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7. 3 А Бөліп шығару
Сабақ тақырыбы: Бөліп шығарудың маңыздылығы. Бөліп шығару өнімдері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) • өсімдіктер мен жануарлардың бөліп шығару өнімдерін салыстыру;
• ағзалардың тіршілік әрекетінде бөліп шығарудың маңыздылығын түсіндіру;
• өсімдіктер мен жануарлардың бөліп шығару өнімдерін атау
• өсімдіктер мен жануарлардың
бөліп шығару өнімдерін зерттеу
Сабақ мақсаттары Оқушылар орындай алады:
• ағзалардың тіршілігіндегі бөліп шығарудың маңызын сипаттайды
• өсімдіктер мен жануарлардың бөліп шығару өнімдерін атайды
• өсімдіктер мен жануарлардың бөліп шығару өнімдерін салыстырады
• өсімдіктер мен жануарлардың бөліп шығару өнімдерін зерттейді
Тілдік мақсаттар
Оқушылар орындай алады:
• ағзаның қалдықтардан қалай арылатынын талқылау қажет (айтылым және тыңдалым дағдылары)
• сонан соң бөліп шығару анықтамасын жазып, олардың қай жерден шығатыны және қандай мүше өнімдерді ағзадан немесе өсімдік ағзасынан шығаратынын сипаттау арқылы кестеге толтыру (оқылым және жазылым дағыдалары)
Пәнге қатысты лексика мен терминология
• бөліп шығару, бөліп шығару өнімдері
• несепнәр, бүйрек, өкпе, көмірқышқыл қос тотығы, тыныс алу
• су
Диалог құруға / жазылымға қажетті сөздер топтамасы
• Бөліп шығару -...
• Көмірқышқыл газы... үрдісінде өндіріледі
• Су... шығарылады және...

Жетістік критерийлері: • Өсімдіктердің және жануарлардың бөліп шығару мүшелерін біледі. Өсімдіктер мен жануарлардын бөліп шығаратын өнімдерді атайды. Өсімдіктер мен жануарлар бөліп шығаратын өнімдердің кейбіреуін сипаттайды.
Құндылықтарды дарыту
• Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет;
• Ынтымақтастық
• Өмір бойы оқу
Пәнаралық байланыстар: Заттардың тотығуын оқыту барысында химиямен байланыстыру, газ алмасудағы диффузия процесін физикалық тұрғыдан қарастыру.
АКТ қолдану дағдылары: Оқу үрдісін электрондық ресурстармен визуализациялау
Microsoft PowerPoint
Бастапқы білім: Тыныс алу мүшелерінің аурулары және олардың алдын алу

Басталуы
Ұйымдастыру кезеңі
«Мозайка» әдісі бойынша топқа бөліну.
Психологиялық ахуал қалыптастыру.
Шеңбер болып оқушылар денсаулыққа байланысты жақсы тілектер айтып сыныпта психологиялық ахуал қалыптастырады.

Жаңа білім
Білу және түсіну
Мұғалім жаңа сабақ мазмұнымен қысқаша таныстырып өтеді. Оқушыларға білу деңгейіндегі сұрақтарды қояды.
1. Ағза үшін зәр шығарудың маңызы қандай
2. Ағзадан шлактар қайдан пайда болады?
3. Өсімдіктерде бөліп шығару қалай жүреді?

Қолдану.
Оқушыларға топтық тапсырма беріледі.
1 топ: Бөліп шығару қызметін атқаратын мүшелер
2 топ: Бөліп шығару органиодтері және мүшелері
3 топ: Бөліп шығарудың маңызы
Мұғалім жаңа терминдермен таныстырады.

Маңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы,
Басқұдық селосы, №9 орта мектеп биология пәні мұғалімі
Ногаева Жулдыз Айладыровна

Бөліп шығарудың маңыздылығы. Бөліп шығару өнімдері. жүктеу
Бөліп шығарудың маңыздылығы. Бөліп шығару өнімдері. слайдын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 315
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 313
Роботтар: 3
Жаннат Аширалиевна Elnur
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика