Білімділер поралы

Қанайналым мүшелері. Жүрек және қан тамырларының құрылысы

Сабақтың тақырыбы: Қанайналым мүшелері. Жүрек және қан тамырларының құрылысы
Сабақтың мақсаты:
 Ағзадағы қан айналымының маңызын, жүректің құрылысы және қантамырлар туралы білімді меңгеру.
 Білімдерін жадында сақтау қабілетін жетілдіру, зейін қойып тыңдауға үйрету, өз беттерінше ізденуін қалыптастыру. Сабаққа белсенділіктері мен қызығушылықтарын арттыру.
 Оқушылар арасында ұйымшылдықты және сыйластықты ояту. Тұлғалық ізгілік қасиеттерге баулу және ұқыптылыққа, салауатты өмірге тәрбиелеу
Сабақтың көрнекілігі: дайын суреттер, кестелер, видеолар.

Сабақтың жүрісі:
1. ҰЙЫМДАСТЫРУ
(Сынып оқушыларына психологиялық жағымды ахуал туғызу.)
Оқушылар шаттық шеңберін жасап тұрады.
- Егер сіз мектепке көтеріңкі көңіл - күймен келсеңіз – оң қолыңызды көтеріңіз
- Егер сіз адамның шыншылдығын бағаласаңыз алға адымдаңыз.
- Егер сіз өз біліміңізге сенсеңіз аяғыңызды қозғаңыз.
- Егер сізге биология пәні ұнаса – қол шапалақтаңыз.
- Егер сіз мемлекеттің болашағы біздің қолымызда деп сенсеңіз - қол ұстасыңыз.

2. ТОПҚА БӨЛУ
Сабағымызды бастамас бұрын топтасып отырамыз. 3 түсті жүрек суретін таратамын. Жүректеріңе жақынырақ түсті жүректі таңдап аласыздар.
1 - веналар ( )
2 - артериялар ( )
3 - капиллярлар ( )

3. ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ҚАЙТАЛАУ
Организмнің ішкі ортасы тарауын қайталау сұрақтары
І. « Миға шабуыл»
1. Организмнің ішкі ортасын құрайды ( Қан, лимфа, ұлпа сұйықтығы)
2. Қанның қызыл жасушалары (эритроциттер)
3. Тромбоциттердің негізгі қызметі (қанның ұюы)
4. Қанды қабылдайтын адам (реципиент)
5. Ағзаның бөгде заттарға қарсы тұру қабілеті (антидене)
6. Қанның ұюына қатысатын нәруыз (фибриноген)
7. Лейкоциттер қандай жасуша? ( ядролы ақ қан жасушалары)
8. Фагоцитоз құбылысын ашқан адам (Мечников И. И.)
9. Қан қандай ұлпаға жатады? (Сұйық, дәнекер)
10. II топқа қандай қан құяды (I және II топ)
11. Адам организміндегі қан мөлшері. ( шамамен 5литр)
12. Қызыл қан жасушаларының (эритроциттердің) тіршілік ұзақтығы. (120 күн )
13. Қанның негізгі қызметі (тасымалдау, қорғаныш, гуморальды реттелу, жылу реттеу)
14. Эритроциттердегі ерекше нәруыз (гемоглобин)
15. Иммунитет түрлері (табиғи және жасанды)
16. Қан ұйымайтын ауру (гемофилия)
17. Қан қайда түзіледі (сүйек кемігінде)
18. Лимфада болатын лейкоциттер (лимфоциттер)

«Бейнеу ауданының әкімдігінің
Жұмағали Қалдығараев атындағы орта мектебі»КММ
Биология пәні мұғалімі: Абдуллаева Маржан Алдонгаровна

Қанайналым мүшелері. Жүрек және қан тамырларының құрылысы. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 60
барлық дауыс бергендер: 1
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 12
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 12
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика