Білімділер поралы

Жасыл эвглена — жануарлар мен өсімдіктерге тән белгілердің қатарынан екеуін де біріктірген қарапайым жәндік. Колониялы талшықтылар.

Биология7 сынып
Сабақтың тақырыбы: Жасыл эвглена — жануарлар мен өсімдіктерге тән белгілердің қатарынан екеуін де біріктірген қарапайым жәндік. Колониялы талшықтылар.
Жалпы мақсаты: Жасыл эвгленаның құрылыс ерекшеліктерін, жануарлар мен өсімдіктерге тән белгілері бар екендігін түсіндіру. Оқушылардың өзара қарым - қатынас жасау іскерліктерін қалыптастыру.
Нәтиже: Хлоропласттары болғандықтан жасыл эвглена деп аталатының және де талшықтарымен қозғалатынын, күндіз фотосинтез процесі арқылы қоректенетінін біледі. Дүниетанымы кеңейеді, өз идеяларын еркін жеткізуге тырысады, бір - біріне өзара түсіністікке жетулеріне көмектеседі, бірін - бірі қолдай білуге үйренеді.
Көрнекілік: Интербелсенді тақта, бейнекөрініс, стикер, укаска, суреттемелер, 7 - сынып электронды оқулық.
Негізгі идея: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді қолдана отырып оқушылардың бір - біріне деген сыныптастарынан қолдау таба алатынына сенімділігін арттыру. Өз бетінше оқып үйренуге, өз пайымдауларын жасай алуға дағдыландыру. Жаңа материалды талдау арқылы талшықтылардың тіршілік ету жағдайларының ерекшеліктерін ұғындыру.
Әдіс - тәсіл: Ой қозғау, жұптық, топтық жұмыс, семантикалық карта, тест сұрақтары.

Мұғалім іс - әрекеті:
Сәлемдесу, түгендеу.
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Сыныпта ынтымақтастық ахуалын қалыптастыру.
Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын ояту мақсатында миға шабуыл: Бірнеше сұрақтар қойылады.
1. Неліктен жануарларда фотосинтез процесі жүрмейді?
2. Не себебті біржасушалы жануарлар тірі ағза болып есептелінеді?

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
Тест сұрақтары арқылы үй тапсырмасын сұрау.
Тест сұрақтары
1. Ғаламшарда жануарлардың жалпы саны?
а) 2млн ә) 1, 5 млн б) 500 мың
2. Жануарларды зерттейтін ғылым саласы?
а) герпетология ә) ихтиология б) зоология
3. Жануарлар дүниесінің қанша тармағы бар?
а) 3 ә) 4 б) 2
4. Біржасушалы жануарлардың түр саны?
а) 45 мың ә) 70 мың б) 60 мың
5. Жүйелеу дегеніміз не?
а) барлық жануарларды кішісінен, үлкеніне қарай топтастыру
ә) барлық жануарларды белгілі тәртіпке сәйкестендіріп, жіктеу.
б) барлық жануарларды белгілі тәртіпке сәйкесдендіріп, ретке келтіру.
6. Жануарлар дене құрылысының ортақ белгісі бойынша......... деп бөлінеді.
а) біржасушалы және көпжасушалы ә) омыртқасыз және омыртқалы б) қарапайымдар және жәндіктер
7. Омыртқалы жануарларда желі сақталады?
а) ұрықтық сатысында ә) өмір бойы б) ересек кезінде
8. Фауна............ әлемі.
А) өсімдіктер ә) саңырауқұлақтар б) жануарлар
9. Біржасушалылар қай жерлерде көп тіршілік етеді?
а) суда ә) топырақта б) ауада
10. Омыртқалы жануарлар қандай топқа жатады?
а) біржасушалы ә) көпжасушалы б) қарапайым

Формативті бағалау
«Өзін - өзі» бағалау.

ІІІ. Үй тапсырмасын қорытындылау.
«Семантикалық карта»

Мұхтар Арын атындағы ДБАА№24 лицейі
Мұғалімнің аты - жөні: Муталив Даулен

Жасыл эвглена — жануарлар мен өсімдіктерге тән белгілердің қатарынан екеуін де біріктірген қарапайым жәндік. Колониялы талшықтылар. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 122
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 122
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика