Білімділер поралы

Тест «Антропология» 9 сынып

Тест «Антропология»
9 сынып
1. Алғашқы эволюционист деп қай ғалымды атайды?
А) Ж. Б. Ламарк.
В) Л. Уоллес.
С) Ч. Дарвин.
Д) К. Линней.
Е) Вавилов.
2. Тірі табиғаттың алғаш ғылыми классификациялануын кім ашты?
А) Ж. Б. Ламарк.
В) Л. Уоллес.
С) Ч. Дарвин.
Д) К. Линней.
Е) К. Бэр.
3. Алғаш омыртқалылардың ізі қай дәуірде табылды?
А) протерозой.
В) Мезозой.
С) Кайназой.
Д) Полеозой.
Е) Девон.
4. Эволюцияның басты қозғаушы күші не?
А) Өзгергіштік.
В) Табиғи сұрыпталу.
С) Тұқымқуалаушылық.
Д) Тіршілік үшін күрес.
Е) Коньюгация.
5 Жануарларда қай органдар аналогиялық болады?
А) Жарқанатың қанаты мен араның қанаты.
В) Құстың қанаты мен көбелектің қанаты.
С) Тараққан мен құрбақаның аяқтары мен қолдары.
Д) Тигр мен Кроттың табандары.
Е) Бақаның ауызы мен көбелектің ауыз қуысы.
6. Алғаш маймылдар қашан пайда болды?
А) Бор.
В) Антропоген.
С) Палеоген.
Д) Неоген.
Е) Силур.
7. Адамның жануарлардан пайда болу іліміне қай ғалым өз еңбегін сіңірді?
А) Ч. Дарвин.
В) Ф. Энгельс.
С) К. Линней.
Д) Ж. Б. Ламарк.
Е) Вавилов.
8. Әр алуан тіршілік жағдайында пайда болып, ағзаның құрылым деңгейін күрделендіретін эволюциялық өзгеріс.
А) Дегенрация.
В) Конвергенция.
С) Ароморфоз.
Д) Дивергенция.
Е) Идиоадаптация.
9. Жеке организмдердің даму кезеңі.
А) Эмбрионогенез.
В) Филогенез.
С) Онтогенез.
Д) Биогенез.
Е) Социогенез
10. Қай адам “саналы адам” деп аталады?
А) Неадерталец.
В) Питекантроп.
С) Синантроп.
Д) Кроманьон.
Е) Homo sapiens

Тест «Антропология» 9 сынып. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 309
Қолданушылар: 3
Қонақтар: 306
Роботтар: 3
zhazoka Көзайым s82dauren
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика