Білімділер поралы

Тест биология (54 - вариант)

54 - вариант
БИОЛОГИЯ

1. Сазанның қаңқасы –
A) Бас сүйек, омыртқа жотасы, жүзбе қанаттар сүйектері.
B) Омыртқа жотасы, бас сүйек, жамбас.
C) Бас сүйек, омыртқа, қабырға, құйрық.
D) Жүзбе қанаттар сүйектері, бас сүйек.
E) Бас сүйек, жамбас, омыртқа жотасы.
2. Асбұршақтың гүлшоғыры:
A) Шашақгүл.
B) Себетгүл.
C) Шатыршагүл.
D) Собық.
E) Масақгүл.
3. Дизентерия ауруын тарататын –
A) ‡й құстары.
B) Ит, мысық.
C) Шыбын, тарақан.
D) Адам.
E) Құмырсқа.
4. Қауашақ жеміс:
A) Жауқазында
B) Бидайда
C) Сұлыда
D) Итмұрында
E) Бедеде
5. Кіндік тамыр жүйесіне тән:
A) Негізгі тамыр нашар жетілген
B) Негізгі тамыр өте жақсы жетілген
C) Негізгі тамыры болмайды
D) Қосалқы тамыр шашаққа ұқсап, топталып тұрады тамыр
E) Барлық тамыр жуандықтары бірдей
6. Шаянның құрсақ бунағындағы қысқа аяқшалар саны -
A) Сегіз - сегізден.
B) Екі - екіден.
C) Бір - бірден.
D) Төрт - төрттен.
E) Үш - үштен.
7. Тек өсімдіктер жасушасына ғана тән органоид.
A) Лизосома.
B) Пластидтер.
C) Митохондрия.
D) Рибосома.
E) Гольджи комплексі.
8. Өсімдіктердің жаңа іріктемелері мен жануарлардың тұқымдарын жасау, жақсарту, ұсақ ағзалардың штаммаларын алу әдістерін зерттейтін ғылым:
A) Экология.
B) Цитология.
C) Генетика.
D) Селекция.
E) Эмбриология.
9. Кеуде қуысын құрсақ қуысынан бөліп тұратын:
A) Қабырғааралық бұлшықет.
B) Асқазан, көлденең жолақты бұлшықет.
C) Тегіс бұлшықет.
D) Сіңірлер.
E) Көкет.
10. Хламидомонада жасушасының сыртын қаптайтын:
A) Көзше.
B) Хроматофор.
C) Талшықтар.
D) Қабықша.
E) Кірпікшелер.
11. Эритроциттің қызметі:
A) антиденелерді жасауға қатысады
B) бактерияларды залалсыздандырады
C) қанның ұюына қатысады
D) оттегін тасымалдайды
E) CO2 - мен берік байланысын реттейді
12. Аралық ми... реттейді:
A) ішкі мүшелермен байланысты.
B) қозғалысты.
C) ішкі секреция бездерінің жұмысын.
D) сезім мүшелерінің жұмысын.
E) бұлшық еттердің жұмысын.
13. Тілдің ұшы … сезеді.
A) күйдіретін ащыны
B) тұздылықты
C) ащыны
D) қышқылды
E) тәттіні
14. Қалпақшалы улы саңырауқұлақ -
A) Түлкіжем.
B) Арышқұлақ.
C) Жалған түбіртек.
D) Ақ саңырауқұлақ.
E) Майқұлақ.
15. Жиырылғыш вакуольдың қызметі:
A) сыртқы ортадағы суды сіңіру
B) көмір қышқыл газы, зиянды заттар еріген судың арттық мөлшерін сыртқа шығарылуы
C) газ алмасу
D) тыныс алу
E) ас қорыту
16. Тропиктік теңіздердегі аралдардың түзілуі -
A) актиниялардан.
B) қызыл маржандардан.
C) гидралардан.
D) шоғырлы полиптерден.
E) маржан рифтерінен.
17. Кірпікшелі құрттардың тыныс алу мүшесі:
A) Ауа қапшығы.
B) Ауа тамыры.
C) Өкпе.
D) Бүкіл денесі.
E) Демтүтік.
18. Биосфера энергияны... алады.
A) күн сәулесінен
B) тау жыныстарынан
C) жануарлардан
D) микроорганизмдерден
E) өсімдіктерден
19. Тыныс алу мүшелерінің қызметі.
A) Оттегінің қанға өтуін қамтамасыз етеді.
B) Қан құрамына азоттың келуін қамтамасыз етеді.
C) Ауаны түтіннен тазартады.
D) Қан құрамын азоттан тазартады.
E) Көмірқышқыл газын ұлпаларға тасиды.
20. 1 гр май ыдырағанда бөлінетін энергия:
A) 32 КДЖ
B) 17, 8 КДЖ
C) 30 КДЖ
D) 38, 9 КДЖ
E) 26 КДЖ
21. Ішкі және сыртқы белгілердің жиынтығы:
A) генофонд
B) генотип
C) фенотип
D) филогенез
E) аллель
22. Биотикалық факторларға жататын:
A) Өзендердің сай - салаға ағып кетуі.
B) Жыртқыштардың жемтігін аулап жеуі.
C) Батпақты жерді құрғату.
D) Жыртқыштарды ату.
E) Жыртқыштарды аулау.
23. Жемісі қауашақты өсімдік:
A) Жер жаңғақ, қарағай.
B) Сасық меңдуана, темекі.
C) Алма, алмұрт
D) Шие, тұшала.
E) Асбұршақ, соя.
24. ДНҚ құрамындағы нуклеотидтердің азот негіздері:
A) Аденин, гуанин, цитозин, урацил, тимин.
B) Аденин, гуанин, цитозин, урацил.
C) Тимин, урацил, гуанин, цитозин.
D) Аденин, урацил, тимин, цитозин.
E) Аденин, гуанин, цитозин, тимин.
25. Ағзаларда әр түрлі жергілікті тіршілік жағдайларына сәйкес алуан түрлі бейімділіктердің пайда болуы:
A) Идиоадаптация.
B) Ароморфоз.
C) Дивергенция.
D) Конвергенция.
E) Жалпы дегенерация.
26. Ойлау процесі... байланысты.
A) жүйкенің шеткі бөлімдеріне
B) жұлынға
C) сезгіш жүйкеге
D) миға
E) қимыл жүйкеге
27. Мейоздық жолмен бөлінетіндер:
A) қуық бұлшық еті, эпителий ұлпасы
B) зақымдалған ұлпалар
C) эмбриондық ұлпалар
D) прокариоттар
E) жыныс жасушалары
28. Даралар арасында бір - бірімен тығыз байланыста болатын түрлер тізбегі:
A) Экологиялық пирамида.
B) Заттардың айналымы.
C) Қоректену торы.
D) Биоценоз.
E) Қоректік.
29. Қанда адреналиннің көбеюі жылудың түзілуін:
A) Тоқтатады.
B) Жылу берілуін теңестіреді.
C) Күшейтеді.
D) Баяулатады.
E) Қалпына келтіреді.
30. Маңғыстауда орналасқан қорық:
A) Барсакелмес
B) Наурызым
C) Үстірт
D) Ақсу - Жабағылы
E) Қорғалжын

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

20-40 дейін вариант қарау
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 30
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 30
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика