Білімділер поралы

Сабақ - өркеннің негізгі бөлігі және қоректік заттарды өткізу мүшесі.

Биология 6 сынып
Сабақ тақырыбы: Сабақ - өркеннің негізгі бөлігі және қоректік заттарды өткізу мүшесі.
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға өсімдіктің сабағы және оның түрлері, түрі өзгерген сабақтар туралы мағлұматтар беру, сабақтың құрылысы туралы жалпы түсінік беру.
Сабақ - өсімдіктің жер асты мүшелері мен жер үсті мүшелерің жалғастырып тұратын орталық тірек.
Атқаратын қызметтері:
- Сабаққа бүршік, жапырақ, гүл, жеміс бекінеді
- Қоректік заттар сабақ арқылы қозғалады
- Органикалық заттар қорға жиналады
- Көбеюге қатысады

Өсімдік сабақтары шөптекті, ағаштекті немесе сүректі болып бөлінеді.
Сабақтың түрлері: Тік сабақты;
Жатаған сабақтар - Желі сабақ өте әлсіз жұмсақ. Жер бауырлап жатады. Мұртшалары арқылы ұзарып, топыраққа тиген жерінен қосалқы тамырлар дамиды.
Шырмалғыш сабақтар - Нәзік болғандықтан айналасындағы өсімдіктерге шырмалып өседі.
Қысқарған сабақтар - Өсімдіктердің сабағы өте қысқа.
Өрмелегіш сабақтар - Мұртшасы, емізікше өсінділері, жабысқақ түктері арқылы басқа өсімдікке жабысып, өрмелеп өседі.

Сабақтың ішкі құрылысы:
Қабық
Камбий
Сүрек
Өзек
Өң (ішке күн сәулесі өткізеді)
Тоз (ішке оттегін өткізеді)
Тін (беріктік, мықтылық, қасиет береді)

Сабақтың жуандап өсуі
Ағаштағы бүршіктер мен жапырақтар зақымданбаса, камбий жасушалары да тез бөлінеді. Камбий жасушаларының бөлінуімен сүректе жыл сайын сүрек қабаты пайда болады. Оны жылдық шеңбер немесе жылдық қабат деп те атайды.

№10 жалпы орта мектеп
Биология пәнінің мұғалімі: Жұмабаева Г. Б.
Сабақ - өркеннің негізгі бөлігі және қоректік заттарды өткізу мүшесі. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 34
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 34
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика