Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Экология

23 ақпан 2019, Сенбі
Категориясы: Биология
Қазақ тілі 7 сынып
Сабақ тақырыбы: Экология
Сабақта іске асатын оқу мақсаты (оқу бағдараламасынан сілтеме) 7. Т2. Назарын шоғырландырып тыңдау;
7. О5. Қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді кесте, диаграмма, сызба, шартты белгілер түрінде ұсыну. Сөйлесу әрекетіне жетелейтін қарапайым сөйлеу үлгілерін қолдану негізінде экологиялық мәселелер жайлы толық ақпарат бере білуге машықтандыру.
7. О6. Тақырып бойынша деректер қолдана отырып мәтінде көтерілген мәселеге өз ойын дәлелдеп жеткізу.
Жетістік критерийлері: Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): тақырыпқа қатысты шағын мәтіндерді мәнерлеп оқиды, мәтіндерден тақырыпқа қатысты негізгі ақпаратты таба алады.
Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): сабақ барысында мәтіндерді талдау, сипаттау арқылы ғаламдық экологиялық мәселелер туралы ақпарат береді.
Оқушының жоғарғы жетістігі (ОЖЖ): тақырып көлемінде сыныптастарымен сөйлесімге түсіп, экологиялық мәселелер жайлы жан - жақты ақпарат береді
Негізгі түсініктер: Өнеркәсіп, нашар, қалдық, жойылу, табиғат, экология, жағдай, лас, талап.

Сабақтың басы
І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, оларды түгендеу.
ІІ. Қызығушылықты ояту: «Шаттық шеңбері» оқушыларды тұрғызып бір - бірлеріне тілек айтқызу.
Қима қағаздар арқылы бірден топқа бөлу. Оқушылармен бірлесіп топтың атын, ұранын ойластыру. («Ғаламшар», «Қазақстан»)

ІІІ. Ой шақыру. Сабақтың тақырыбын болжау мақсатында бейнежазба көрсету;
Сабақтың тақырыбын және мақсатын анықтау.

Сабақтың ортасы
1 тапсырма. Екі топқа бірдей тапсырма «Экология» деген сөзге кластер құрып, оны қорғайды.
Экология

табиғат
қоршаған орта
жануарлар
ауа
су
Экологиялық мәселелер
1. Ауаның ластануы;
2. Судың ластануы;
3. Табиғаттың ластануы;
4. Жердің тозуы.

(1 тапсырма соңында оқушылар жапырақтың түстері арқылы бір – бірлерін бағалайды.)

2 тапсырма. Мәтінмен жұмыс. Екі топқа мәтін таратылады. Топтар мәтінді оқып, негізгі ақпаратты тауып, «ПОПС» формуласын пайдаланып, мәтін бойынша өз пікірлерін дәлелдейді.

1 мәтін.
Менің елімнің экологиясы.
Қазіргі кезде экологиялық мәселелерге ауаның ластануы, жердің тозуы, мұнай қалдықтарының мұхит, теңіз суларын ластауы жатады. Теңіз, мұхит суларының ластануынан ондағы тіршілік көзі жойылады. Экологиялық мәселе біздің елімізде де орын алған. Семей полигоны және Арал теңізінің тартылуы. Арал теңізінің суы тартылып, экологиялық апатты аймаққа айналды. Су тартылып теңіздің түбі құрғап қалды. Соның салдарынан ауа ластанып, қышқыл жаңбыр жауады.
Экология жүктеу
2 622
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Төрт түлік мал мен егіншілік - ел берекесі
Төрт түлік мал мен егіншілік - ел берекесі
Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау. Қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді кесте, диаграмма, сызба шартты белгілер арқылы ұсыну.
Көшпелілер туралы түсінік
Көшпелілер туралы түсінік
Тақырыпқа қатысты нақты айтылған шағын хабарламаларды қолдану арқылы ежелгі көшпелілер туралы түсінік алады
PISA зерттеу аясында Қазақстан және әлемдік экологиялық проблемалар тақырыбы арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту.
PISA зерттеу аясында Қазақстан және әлемдік экологиялық проблемалар тақырыбы арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту.
PISA зерттеу аясында Қазақстан және әлемдік экологиялық проблемалар тақырыбы арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту.
Жинақтық сан есім
Жинақтық сан есім
Жаңа тақырып бойынша әртүрлі тілдік тапсырмалар орындату негізінде сұхбат құру мәдениетін дамыту. Тілдесім барысында әртүрлі тілдік тапсырмаларды орындату арқылы оқушыларға рухани - мәдени тәрбие беру.
Ақпараттың көлемі және оның өлшем бірліктері
Ақпараттың көлемі және оның өлшем бірліктері
Ақпараттың көлемі және оның өлшем бірліктері
Ақпаратты кодтау
Ақпаратты кодтау
Айткалиева Баян Сабырғалиқызы Батыс Қазақстан облысы, Теректі ауданы, Подстепный ауылы, Подстепный қазақ ЖОББМ мұғалімі
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×