Білімділер поралы
загрузка...

Өсімдіктердің өсімді (вегетативті) мүшелер арқылы көбею жолдары

Сабақтың тақырыбы: §21. Өсімдіктердің өсімді ( вегетативті ) мүшелер арқылы көбею жолдары

Сабақтың мақсаты:
а) білімділігі: Оқушыларға өсімдіктің өсімді мүшелер арқылы көбею жолдарын үйрете отырып, білім деңгейлерін көтеру
ә) тәрбиелілігі: оқушыларды ізденімпаздыққа, бір - бірінің пікірін сыйлауға, өз бетінше жұмыс жасай білуге тәрбиелеу
б) дамытушылығы: оқушылардың ой - танымдық белсенділіктерін дамыту, өз бетімен әрекет ете алатын, ізденімпаз жеке тұлға қалыптастыру

Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту
Сабақтың түрі: Шығармашылық ізденіс, деңгейлеп - саралап оқыту
Сабақтың әдіс: Түсіндірмелі - иллюстративті әдіс, проблемалық мазмұндау әдісі, топтық, жеке шығармашылық жұмыстар
Сабақта қолданылатын жаңа технология: үш өлшемді жүйе технологиясы
Сабақтың көрнекілігі: тірек - сызбалар, үлестірмелі топтамалар, слайдтар
Пәнаралық байланыс: информатика

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
А) Сәлемдесу.
Б) оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындығын тексеру.
В) сабақтың мақсатымен, тақырыбымен таныстыру

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі
І - деңгей « Репродуктивтік» деңгей
«Кім жылдам?»
1. Сарыағаштың жапырағы неге айналған?( тікенге )
2. Тікенге айналған жапырақты сояудан қалай ажыратуға болады, өсімдік үшін қандай маңызы бар?( тікенге айналған жапырақтарда жапырақ жүйкелерінің ұшы тақтасының жиегі тікенекті болады )
3. Ылғал жетіспейтін шөлді, шөлейтті, құмды жерлерде өсетін өсімдіктердің жапырақтары қалай аталады? ( жетілмеген жапырақтар)
4. Асбұршақ пен үрмебұршақтың жапырақтары неге айналған?( мұртшаға )
5. Шырынды жапырақтарды ата ( бозкілем, сарысалма )
6. Теңгежапырақты шықшылдақ қай жерлерде тіршілік етеді? (Ақмола, Қостанай, Солтүстік Қазақстан )
7. Қабыршаққа айналған жапырақтардың маңызы? ( бүршіктің, пиязшықтың ішкі бөліктерін зақымдануда, улы газдардың зиянды әсерінен қорғайды )
8. Тікенекті жапырақтың өсімдік тіршілігіндегі маңызы?
9. Жапырақ түктері тікенге айналған өсімдік? ( итмұрын )
10. Түрін өзгерткен жапырақтарды ата ( тікен, мұртша, қабыршақ, шырынды жапырақ, бунақденелілерді ұстауға арналған жапырақтар)

ІІІ. Білімді тексеру кезеңі
«Біліміңді тексер» кесте толтыру
Тікен -----------Мұртша---------- Шырынды -------- Аулағыш құрал
Түйетікен
Шағыртікен
Сарыағаш
Кактус
Қарлыған
Асбұршақ
Үрмебұршақ
Пияз
Қырыққабат
Шықшылдық
Шыбынжұт

ІҮ. Мақсат қою кезеңі
Жоспары:
1. Түрі өзгерген мүшелер арқылы көбею
2. Өсу мүшелерінің бөліктері арқылы көбейту
3. Телу арқылы көбейту

Ү. Жаңа сабақты түсіндіру кезеңі
ҮІ. Жаңа сабақты түсінгенін тексеру кезеңі
ІІ - деңгей «Алгоритмдік» деңгей
«Сызықтық диктант»
Әр оқушының алдына параққа жазылған сызықтық диктант беріледі. Сөйлем дұрыс жазылса «+», қате болса «-» белгісін қояды.

● Түрі өзгерген мүшелер арқылы көбеюге пиязшық арқылы көбею жатады
● Картоп мұртшалары арқылы көбейеді
● Қызғалдақ түйнек арқылы көбейеді
● Көзшелеп телуде бір өсімдік өркенінен бүршігі бар бөлігін кесіп алып, екінші өсімдікке ұластыру
● Інжугүлді пиязшық арқылы көбейтеміз
● Жас өркендері арқылы тал, терек, қарағаш, үйеңкі көбейеді.

ҮІІ. Бекіту кезеңі
ІІІ – деңгей «Эвристикалық» деңгей
«Ой толғау»
Әр оқушы өзі ізденіп, қосымша әдебиеттерді қолдана отырып жауап береді.
Телудің маңызын түсіндіріңдер

ІҮ - деңгей « Шығармашылық» деңгей
«Шығармашылық жұмыс»
Мектеп гүлзарларына сәндік үшін өсіретін тамырсабақты, түйнекті, пиязшықты отырғызу тәсілі.
ҮІІІ. Бағалау
ІХ. Үйге тапсырма беру кезеңі
§21. Өсімдіктердің өсімді ( вегетативті ) мүшелер арқылы көбею жолдары
Материал рейтингісі:
  • 100
барлық дауыс бергендер: 1
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 231
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 231
Роботтар: 3
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика