Білімділер поралы

Биология әлемінде

Тақырыбы: Биология әлемінде

Мақсаты:
Оқушылардың биология пәні бойынша білім деңгейлерін байқау, пәнге деген қызығушылығын артырып, оларды ізденуге, алғырлыққа, тапқырлыққа баулу.

Сайыс жоспары:
І «Қызықты сұрақтар»
ІІ «Нақты сандар»
ІІІ «Анықтама бюросы»
ІV «Ерекше құбылыс»
V «Не жетпейді?»
VІ «Шатасып қалма» ойыны
VІІ Терминдер

І кезең «Қызықты сұрақтар»
1. Ең ірі жемісті атаңыз (асқабақ)
2. Жапырағы түгел тікенекке айналып кеткен өсімдік (кактус)
3. Жемісі парашютке ұқсас өсімдік (бақбақ)
4. Діні ең жуан ағаш (баобаб)
5. Ең алып құс. (Түйеқұс)
6. Ең биік ағаш (Пальма)
7. Қағаз қандай өсімдіктен жасайды? (шырша, көктерек)
8. Ағаштың жасын қалай анықтауға болады? (жылдық сақина)
9. Жыртқыш өсімдік (шыбынжұт)
10. Ең тез өсетін өсімдік. (Бамбук)

ІІ кезең «Нақты сандар»
Бунақденелілер – 700 000
Балықтар – 20 000
Алқа тұқымдасы - 2 900
Жабық тұқымды өсімдіктер 250 000
Астық тұқымдасы – 10 000
Құстар – 8 600
Сүтқоректілер – 5 000

ІІІ кезең «Анықтама бюросы»
1. Мысықтың төлін – марғау
2. Аққу төлі – көгілдір
3. Арыстан төлі – абадан
4. Түйе төлі – бота
5. Жолбарыс төлі – шөнжік
6. Қаз төлі – мамыр
7. Қой төлі – қозы
8. Түлкі төлі – түлкішек, мыршай
9. Сиыр төлі – бұзау
10. Ешкі төлі - лақ

ІV кезең «Ерекше құбылыс» Үйге зерттеу жұмыс берілген.

V кезең «Не жетпейді?»
1) Микроскоп бөлімі:
Бұрандалар, тұтқа, табан, айна, заттық үстелше, окуляр, көру түтігі (объектив)
2) Тамыр бөлімдері:
өткізу бөлімі, сору бөлімі, өсу бөлімі, тамыр оймақшасы (бөліну аймағы)

VІ кезең «Шатасып қалма» ойыны
1. Пингвин
2. Түйеқұс
3. Кенгуру
4. Баобаб ағашы
5. Грейг қызғалдағы
6. Цеце масасы

VІІ кезең Терминдер
1. Цитология - жасуша
2. Бриология - мүк
3. Микология - саңырауқұлақтар
4. Физиология - мүшелерді
5. Арахнология - өрмекшілерді
6. Гельминтология - паразит құрттар
7. Орнитология - құстар
8. Ихтиология - балықтар
9. Маммалогия – сүтқоректілерді
10. Ботаника - өсімдіктерді
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 190
Қолданушылар: 3
Қонақтар: 187
Роботтар: 2
aiboll Akba Amania
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика