Білімділер поралы

Дарабоз (қайталау)

Сабақтың тақырыбы: Өткен материалды қайталау. «Дарабоз»
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың ілгері дамуын анықтауда жобалау және жеке топтық әрекет түрлері, әртүрлі ақпарат пайдалану
арқылы білімдерін бағалау. Дарабозды анықтау.
Сайыс мынадай кезеңдерден тұрады:
1. Барлық оқушыдан тест алу
2. «Бәйге». «Менен сұрақ, сізден жауап»
3. «Полиглот»
4. «Ізден, ойлан, тап!»
5. Суретке сипаттама беру. (Таблица бойынша)
6. «Жорға»

Сабақтың түрі: Сайыс сабақ
Сабақтың әдісі: Сайыс, сұрақ - жауап.
Сабақтың көрнекілігі: Кесте, сызба, кеппешөптер, интерактивті тақта.

1 - кезеңнен жоғары балл жинағандар 2 - кезеңге қатысады.
2 - кезең: «Бәйге». «Менен сұрақ, сізден жауап!»
(Әрбір жауапқа 10 ұпай беріледі)
1. Клетканы зерттейтін ғылым (цитология)
2. Клетканы ашқан ғалым (Р. Гук)
3. Жарық микроскобын ойлап тапқан ғалымдар (әкелі - балалы Янсиндер )
4. Микроскоптың көру түтігінен кейін орналасқан бөлігі (объектив)
5. Жасушаның бөліктерін зақымдаудан қорғайтын бөлігі (қабықша)
6. Сабақтың қай бөлігінде тоз қабаты орналасады? (қабықта)
7. Тін қабаты сабаққа қандай қасиет береді? (мықтылық, беріктік )
8. Бақбақ, жолжелкен, пияз, қырыққабат қандай сабақты өсімдіктер (қысқарған)
9. Өте әлсіз, жер бауырлап жататын сабақтар (желі немесе жатаған)
10. Қабық пен сүректің арасында орналасады (камбий)

3 - кезең: «Полиглот». Оқушыларға жұмбақтар беріледі. Шешуін орысша, қазақша, ағылшынша айтуы тиіс.
(Толық жауапқа 20 ұпай, жартылай жауапқа 10 ұпай беріледі.)
1. Жанды мотор сынбайды,
Күні – түні тынбайды.
Тарам - тарам бар ғалам
Айқыш - ұйқыш шырғалаң.
Кейде оның жүрісін
Дәрігерлер тыңдаған (Жүрек – сердце - heart)
2. Толған ағыс тоқтаса
Жоғалады бірге адам (Қантамыр - кровеносный сосуд - blood)
3. Денсаулық үшін қажетті өмір өзегі (ауа – воздух - air)
4. Күмбір - күмбір қарағаш,
Қартайғанша жарадың ( Құлақ – ухо - ears)
5. Үй ішінде отыз батыр,
Кіргендерді отап, турап жатыр (Тіс – зубы - teeth)

4 - кезең «Ізден, ойлан; тап!»
Ұпайы көп оқушы 1 - ші жауап береді. Адам ағзасының құрылысының
жолын шолу.
20 ( оң) Тұқым қуалау қасиетін сақтайтын жіп таяқша тәрізді түзіліс. (Хромосома)
20 (орта) Бастың жұп сүйектері. (Төбе, самай, бет сүйектері)
20 (сол) Тақ санды бас сүйегі. (Маңдай, шүйде, төменгі жақ, тіл асты)
30 (оң) Бас сүйегі қанша сүйектен құралған. (23)
30 (орта) Ішкі секреция бездері. Адам ылғи шөлдеп жүреді, кіші дәреті бұзылады. Бұл қандай ауру? (Қант диабеті)
30 (сол) Фотосинтез бен тыныс алудың айырмашылығы неде? (Фотосинтезде - бейорганикалық заттардан органикалық зат түзеді,
ал тыныс алуда оттегіні сіңіріп көмірқышқыл газын бөледі)
40 (оң) Сабақтың бөлімдері. (Қабық, камбий, сүрек, өзек)
40 (орта) Қабыршаққа айналған жапырақтар. (Бүршік, тамырсабақ, қабықша)
40 (сол) Күнбағыста, гүлкекіренің гүл шоғырындағы шетіндегі гүлдер неге жеміс бермейді? (Гүлдер жыныссыз болғандықтан)

5 - кезең. Суретке сипаттама беру. (Таблица бойынша)
1. Жүрек
2. Жүйке ұлпасы
3. Бұлшық ет
4. Сүйек
5. Құлақ

6 - кезең. «Жорға»
1 минутта жауап бергенше 10 ұпай қойылады.
1. Жүректің ортаңғы қабаты (миокард)
2. Органикалық заттар сүйекке қандай қасиет береді? (иілгіштік, серпімділік)
3. Минералдық заттар сүйекке қандай қасиет береді? (қаттылық)
4. Адамның жасы ұлғайғанда сүйекте қандай заттар көбейеді? (минералдық)
5. Түтікті сүйектер қайда орналасқан? (аяқ - қол)
6. Қысқа еттерге жататындар (омыртқа, қабырға арасы)
7. Бұлшық еттің қажуын, жиырылу ырғағын зерттеген ғалым (И. М. Сеченов)
8. Теңіздің ең тереңінде болатын балдыр (ламинария)
9. Қағаз өндірісінде пайдаланылатын балдыр (кладафора)
10. Көпжасушалы жіп тәрізді балдыр (улотрикс)
Қорытындылау.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 144
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 144
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика